Simmielove schreef:Er is iey met mijn. School want mijn tante
mailde ookal: wat vind Sanne ervan?
En mijn. Neefje heedt ookal zoieys op zijn hyves staan..... Ik heb geen idee, al sla je me dood.
En mijn ipos is heel sloom dua typ ik soms fout.
Buiten het feit dat jullie school me aan lego doet denken door de vele kleuren heb ik geen idee.
Niet dat onze school er zo geweldig uitziet door die verbouwingen.
Fijn is dat, ik ben er gister achter gekomen dat we nog voor de herfstvakantie een coopertest gaan doen. En aangezien ik inspanningsastma heb is nu al bekend dat ik een onvoldoende ga halen ><
@Charge
Haha, idd, de kleur van het logo is wel mooi, maar verder.. Mijn vriendin is nog geworden bij jullie, ze zat in de klas bij engels, komt er opeens water over haar heen :3
Vandaag was saaiii, en stom. Het laatste uur gebeurde er wel wat, 2 gingen op de vuist.
Net klaar met school. Laaste twee uur biologie. Dus de leraar deelt zo een blaadje uit, staat er op Herman de vriendschapskoek . Kregen we een een plastic bak met een goore drap gist erin en moeten we die tien dagen gaan verzorgen . Maar Herman houdt niet van een deksel maar wel van een handdoek en hij heeft na vier dagen honger. Iedereen ging helemaal stuk. En dat in 5V. Het was hilarisch .
iedereen in mijn klas is vaag .___.
vooral 1 iemand waarvan ik nog steeds niet weet hoe 'ie nou heet :'3
en vandaag had ik dus in de pauze een flesje water niet goed dichtgedraaid
tas helemaal nat -___-
Jay voor nieuwe broeken :3
1 Skinnyjeans ding en 1 awesome broek, met op de knieën geribbeld :3
Hele stoere broek :3
Vanavond ook opassen tot 2uur 's nachts :3
ik voel me soort van schor in mijn keel en ik hoest zegmaar en ik voel het maar ik heb er geen last van maar ik voel het wle en het is irritant maarik heb er geen last van o;