De laatste tijd ging het nogal slecht met mij. Ik maakte een paar, vervelende kleine foutjes.
Bijvoorbeeld, in het water springen terwijl je een afschuwelijke hekel hebt aan water en niet kan zwemmen. Niet zeer slim, en zeker niet als je ook nog in je normale kleding in het water springt.

Maar ja, dat was niet het grootste probleem .Wat was dan het grootste probleem eigenlijk, als ik vragen mag?
Oh ja, ik weet het weer. Denk ik. Hoop ik. Oh ja, ik liep gewoon naar de keuken ’s ochtends vroeg.

En daar stond een heerlijke chocoladetaart. Van CHOCOLADE mensen. Chocolade!
Er zaten iets van 3 kaarsjes ofzo in. Geen idee wie hem had gemaakt, misschien Stefan?
Stefan was teruggekomen, maar hij ging niet smeken. Vraag me niet waar hij dat lef vandaan heeft gehaald. Niet smeken. Tegen je eerste liefde. Whehehee.

De politie had gezorgd dat mijn aangifte anoniem was. Tss, ze gooide mijn hele plan in de war.
Ik kon nu wel gewoon tegen Stefan zeggen dat ik ervoor had gezorgd dat hij wereldwijd werd gezocht wegens het stelen van een geit – dat met die pistool hadden ze er gewoon achterwege gelaten, een geit stelen is hier vaag genoeg veel erger.
Maar dan mocht ie me denk ik niet meer.

Enfin, ik blies gewoon de kaarsjes uit zodat ik tóch een stuk kon pakken. Chocolade mensen.
Maar ja, toen kreeg ik opeens het gevoel alsof iemand mijn hele lichaam met een veer kietelde.
Ik wou mijn ellebogen naar achter gooien zodat diegene eindelijk zou kappen, maar nopes.
Net toen ik opeens ging zweven – misschien is al dat luchtige eten toch niet zo gezond voor je- wist ik dat ik ouder werd. Volwassene, terwijl ik alleen maar honger had! Het is niet eerlijk.

‘Stefan Maatman! Heb jij die-die verschrikkelijke taart gebakken?!’ik klonk nogal hysterisch maar mijn 18 jaar fase was opeens voorbij.. Hoe durft die gozer.
‘Ja, voor mijn zusje, ze word 3. Hoezo?’ hij is af en toe nog slimmer dan ie eruit ziet.
‘Oeloepoelewapper. Ik ben ouder, door jouw schuld’ whehehehe, ik wil niet ouder zijn.

‘Ksst, wegwezen’ ik maakte een weg-ga gebaar naar hem toe. Tss.
Hij knikte vaag, en liep vrolijk weg. Dit ging niet zoals het hoort. Hij moest huilen, op de grond slaan, huilen! Niet vrolijk weghuppelen.
Hij heeft ook geen respect voor mij zeg.

Ik sneed een stuk taart uit, raakte daarbij mijn vinger en liep naar de tafel. Even snel dit naar binnenschrokken, douchen en daarna weer slapen.
Morgen zou ik wakker worden, zou mijn vinger genezen zijn en ben ik gewoon weer jong.
Snel slapen.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Zelf vind ik dit een nogal slechte, maar er is iets teveel gebeurd om dit niet te plaatsen ;3