Vannacht maar 3.5 uur geslapen. En nu ben ik doodmoe en hyper tegelijk. Ik wist geneens dat dat mogelijk was
Ik ga zo denk ik met de sims 2 huisdieren (als ik niet in slaap val ) Ik kan gewoon niet wachten op beestenbende.
ik heb mijn hyves geverwijderd :3 naja, dat duur tnog 24 uur ofzo...
iig, ik vind ik het stom ;3 mensen die mij kunnen opzoeken op hyves en dan ook nog eens mijn prive leven te weten komen ;3
dusseh, als ik je op hyves heb/had ik vind je nog steeds aardig hoor, mijn hyves heb ik alleen verwijderd ;3
Kan je je Hyves verwijderen? Wist ik niet eens
--
Dat ik nu al weer een hoofdstuk af heb,
Dat Twitter dood is,
Dat ik honger heb
&
Dat dit bericht vol onzin staat
Tja je rijdt in een trekker en je hebt een of ander lelijk zwaardje en er hangt een ring boven de straat en dan moet je terwijl je rijdt die ring eruit zien te krijgen door dat zwaard erin te krijgen .__.
Net terug van dat restaurant
Erg lekker, had kipsaté en dame blanche, maar die
Dame blanche is echt erg verminkt geraakt
Ik had er vet veel choco-saus over gedaan, en toen werd het een warm soepje
Mijn oma staat op de wachtlijst van de Ark (Of Arc)
Als je niet weet wat het is, het is zo'n ding waar mensen liggen die moeten sterven. En nu is het dus wachten tot iemand dood gaat die daar ligt, klinkt best hard, maar zo is het. En zo lang ze er niet naartoe kan, moet zoals nu de hele tijd één van mijn ooms of tantes of ouders komen. En ze wil dus niet meer alleen zijn en dus zijn mijn ouders STRESSED.
^
Ik zou ook net meer alleen willen zijn als ik jou oma was. Ik zou zowiezo nooit naar zoiets willen gaan, lijkt me vreselijk ;x
@Matthieu
Okay.... Klinkt uhh, stom
Ik wil kwijt dat mijn kat mijn hond wegjaagde bij het eten, dus mijn kat begon aan het eten van mijn hond en mijn hond ging zielig buiten liggen ;o
Rotkat c: