Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

1771 berichten • Pagina 35 van 89

Mikese
Gentherapeut Gentherapeut

Re: De Gouden Kooi 2011

15.4 Brookelle's plan

Afbeelding
'En dan zie ik hem eindelijk weer!' zei Femke dromerig die net klaar was met een heel verhaal. 'Jayden, Jayden, Jayden, Jayden en laten we het ook nog even over euh.. Jayden hebben!' zei Melanie lachend. 'Oh, sorry Melanie, maar ik mis hem zo! Maar hoe langer we elkaar niet zien, hoe spannender en leuker ons weerzien straks wordt.' 'Of hoe dramatischer..' zei Melanie zachtjes. 'Wat bedoel je daar mee? Hoezo, Melanie?' 'Ach, niets, joh, ik maak maar een grapje.' 'Nee, denk je echt dat ik eerder naar hem toe moet gaan?!' 'Nee, tuurlijk niet, je moet hier blijven! Je hebt helemaal gelijk, hoe langer jullie elkaar zeg maar euh.. ja.. niet zien, hoe leuker jullie het straks vinden om elkaar weer in de armen te nemen.'

Afbeelding
Ondertussen lag Darren nog nietsvermoedend te slapen.

Afbeelding
Toen hij net uit bed gestapt was hoorde hij iemand op de deur af komen lopen. Ah, daar zou Melanie zijn, dacht hij. In plaats daarvan kwam Brookelle binnen en ze sloot de deur achter zich. 'Goeiemorgen, zonneschijn,' zei ze. 'Hee.. Brookelle,' zei Darren verrast. 'Wat kom je doen?' 'Gewoon.. even kletsen.' Darren mompelde wat. Even kletsen? Brookelle? Hier was iets niet helemaal goed. 'Ik zat te bedenken, Darren, vind jij het niet fijner om een keer naar huis te gaan?' 'Naar huis? Nou ja.. ik mis m'n familie wel, maar ik vermaak me hier prima.' 'O ja? Ik zou terug gaan, want ik kán het heel zuur voor je maken hier en dat wil ik je graag besparen.' Even schrok Darren. Was hij het volgende slachtoffer van de kleine diva? 'Nou ja, Brookelle, het spijt me, maar ik blijf gewoon en als jij het spelletje zo..' 'Ik wil je wat in je oor fluisteren, luister goed,' onderbrak Brookelle hem. Ze bracht haar mond naar zijn oor en zei: 'Papa wil je niet, zwaantje uit het Zwanenmeer.' Darren zette van de schrik een stap achteruit. 'Wat? Wat bedoel je?' 'Wat ik bedoel? Waar je roze jurkje is! Je hebt twee dagen om te vertrekken of ik vertel het de rest ook. Daag.'

Laatst gewijzigd door Mikese op vr 02 sep 2011, 16:34, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Mikese

Jeetje mina, ze blijven gelijk op lopen!

EDIT: Oei, dit wordt spannend! Brookelle en Tammie hebben het waarschijnlijk niet meer zo op Melanie en Femke en Darren zullen Melanie vast nooit in de gevarenzone zetten (of toch wel?) Dus wie zal er dan moeten gaan kiezen tussen zijn vriendinnen in de villa? Juist, Joe! Dit is natuurlijk maar een kijk vanuit mijn punt, misschien stemt iedereen wel heel anders dan verwacht! Eliminatie-up zal verschijnen als iedereen gestemd heeft! :)
Afbeelding
Mikese

Aaaah **** ik had het bjina af! Ik was aan het typen met de allerlaatste regel en toen... STROOMSTORING! Wel binnen 1 minuut weer opgelost, maar ik ben alles dus weer kwijt. Nouja.. over een half uurtje, iets minder zelfs denk ik staat het er wel op! :(
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie