Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

158 berichten • Pagina 6 van 8

AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo

Re: Heb jij een ''handicap''?

Is Pfeiffer een handicap?
Ik vind van wel :sweatdrop

Het is hoogstens irritant en het beinvloed je leven meer dan ik ooit had gedacht. eerst deed ik dit: School, stage, werk.. En sinds er pfeiffer is geconstateerd doe ik alleen nog maar school (twee opleidingen) maar gelukkig houden ze rekening met mij met hw enzo das wel lekker :fluit
Imme
Teamlid Teamlid

Ik zie dat er superlang niemand meer heeft geschreven.

Als baby had ik heupdysplasie. Ze kwamen er alleen een beetje laat achter bij mij, toen ik al kon lopen. (m'n ouders zeiden steeds van, staan de heupen wel goed, en de dokter zei van wel maar dat was dus niet zo :glare ) Toen moest ik in zo een spreidbroek (of hoe je het ook schrijft). Hierdoor staan mijn enkels ook naar binnen en heb speciale zolen. Zonder zou ik niet lang kunnen lopen door een super stekende pijn in mijn enkels.
Ik heb astma. Vooral met sporten heb ik er veel last van, dus met inspanning.
Dat was het denk ik wel zo een beetje....

V Sorry :$ Zal erop letten.

Laatst gewijzigd door Imme op wo 31 aug 2011, 17:01, 1 keer totaal gewijzigd.

Robin.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

^^^ Ik dacht dat Pfeiffer maar een paar maanden duurde.

Ik ben geboren met 1 oor die dubbelgevouwen was. Toen moesten ze me opereren en heb ik nu een nep oor. :( Nu kan ik met dat oor niet horen, maar wel met mijn normale oor. :)
Verder met ik gewoon gezond.
Snooki
Mest analist Mest analist

Ik heb niet echt handicaps, denk ik. Wel heb ik sinds mijn 12e al een klinische depressie (vastgesteld door m'n psycholoog) en coulrofobie. (angst voor clowns) :P
''Forever and Always''
Afbeelding
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

Najaa, geen handicap, maar ben wel licht claustrofobisch (Héél licht, kan alleen niet tegen liften als je er met veel mensen in staat^^)
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Luna
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

Hoogtevrees (of in ieder geval bang dat iets gaat instorten als ik erbovenop sta). Ik durfde niet naar de top van de eiffeltoren. En ik struikel vaak - te vaak - over mijn eigen tenen.
Afbeelding
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

^
Dat hoogtevrees gebeuren heb ik altijd met glazen vloeren of trappen x3
Denk ik ook dat het gaat instorten ..

En ik struikel ook heel vaak xp
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand

Hmm, ik heb echt een aangeboren 'talent' om telkens te struikelen. Vooral vorig seizoen zat ik elke training wel een keer de grond te kussen x'd.
Maar voor de rest ben ik wel gezond -niet in mijn hersenkamer- op erge astma vroeger na :)
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Monstermummie
Oplichter Oplichter

Ik heb hele - en dan bedoel ik echt hele - slechte ogen. Ik kan daarom ook niet zonder bril/lenzen anders zie ik net zo slecht als dat je onderwater in een zwembad ziet. :bored

V -9 en -5 ofzo, maar het wordt steeds hoger.

Laatst gewijzigd door Monstermummie op do 01 sep 2011, 16:53, 1 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie