Hmm, ik weet het niet hoor Zij heeft hem ook gecreeërd he, dat moeten we niet vergeten
Aangezien ik niet weet wat speelt of heeft gespeeld, hou ik mij er maar gewoon buiten
Maar het is wel nog altijd Kyta's eigen keus en ik vind dat je haar niet zou mogen forceren om hier te doen als ze dat niet wil... Het is nota bene wel haar wereld.
v(v) Idd.
Laatst gewijzigd door Luna op vr 26 aug 2011, 20:27, 1 keer totaal gewijzigd.
aah heel erg jammer, ja, je mag het zelf weten wat je er mee gaat doen, maar je hebt er al zoveel tijd ingestoken! erg jammer, maar ; ga neit forceren wat jeneit wilt.
ik ben niet opgestapt! en voel me zeker niet verantwoordelijk dat uit te leggen.
Voor iedereen die de wereld graag wil downloaden, ik zet hem op de Sims 3 site neer, dat had ik al gemeld.. Ik heb hem voor jullie gemaakt, dus komen doet hij er!! even geduld alleen ik heb nog PC problemen en wacht op beestenboel.. dat is pas 21 Okt. geduld.
Kun je de link naar de nieuwe wereld hier op SN plaatsen wanneer hij op de andere site te volgen is?
En een combo berichtje van SN en jezelf wanneer de wereld klaar is en de huizen van SN te downloaden zijn?