15.3 Terug naar de goede oude tijd

'Het is gewoon zo naar dat iedereen van wie ik houdt hier weg gaat.' 'Je hield niet echt van Cassidy, Joe,' zei Scarlet, 'je hield van Lilly en ik denk dat je met Cassidy die lege plek probeerde op te vullen.' 'Ik denk het..' zei Joe die duidelijk diep in gedachten was. 'Hee, maar maak je geen zorgen,' zei Scarlet, 'je hebt altijd mij nog!' Scarlet ging naast Joe op bed liggen en probeerde hem te troosten.

Ondertussen hadden Femke en Tammie grote lol in de danskamer. De twee lieten elkaar de gekste danspasjes zien, want daar waren ze allebei erg goed in.

'Ik wil je iets vertellen, Melanie,' zei Darren die gezellig met zijn beste vriendin in de villa een film keek. 'Je vroeg me laatst waarom ik af en toe zo terughoudend was en nou.. nou dat is omdat ik iets gedaan heb waar ik de belangrijkste mensen in mijn leven mee kwijt ben geraakt.' 'Wat is het dan?' vroeg Melanie. 'Je hebt toch niemand vermoord, hè?' 'Nee, nee, ik.. Beloof eerst dat je het niemand vertelt, ok?' 'Ja, tuurlijk vertel ik het niemand, je kunt mij vertrouwen, hoor!' 'Mijn hobby is ballet dansen.' 'Ballet dansen? Maar hoe kun je daar nou mensen mee kwijt raken? Als jij dat graag doet is dat toch ok?' 'Ja, dat dacht ik dus ook, maar mijn vriendin dacht daar anders over..' 'Hoezo? Heeft ze je daarom gedumpt?' 'Ja..' zei Darren. 'En mijn vader ook! Hij wou niets meer met me te maken hebben.' 'Wat ziek,' zei Melanie boos. 'Jij hebt toch gewoon recht om je hobby uit te oefenen! Maar laten we dit inderdaad toch maar in deze kamer houden, als Brookelle of Tammie het hoort krijg je het namelijk nog zwaar te verduren.' Maar beiden wisten ze niet dat het daar al te laat voor was..
Laatst gewijzigd door Mikese op do 01 sep 2011, 16:43, 2 keer totaal gewijzigd.