Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

349 berichten • Pagina 11 van 18

Gebruikersavatar
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5356
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 19:26

Re: Life of a Berry Sweet ~ Rainbowcy ~ G2 ~ H7

Hoofdstuk 8 ~ Een gebroken hartje Afbeelding
In mijn zwangerschap had George me ten huwelijk gevraagd. Het was zo onverwacht, maar natuurlijk had ik toch ja gezegd. Een week later waren we direct getrouwd, met mijn zusjes erbij en Bruise. Meer mensen niet. Niet veel later werden mijn zusjes ook volwassen en zijn ze met z’n drietjes verhuist.

Afbeelding
Ondertussen was het alweer een tijdje geleden dat ons tweede zoontje was geboren, Leaf. Hij was alweer een peuter en Bruise was al een grote jongen. Jammer genoeg vond ik hem heel erg lijken op Carrot. Ik had meer gehoopt dat hij op mij zou lijken.

Afbeelding
Terwijl ik de warmte van de haard voelde keek ik naar buiten naar de sterren. Ik moest het Bruise vertellen, ik moest Bruise vertellen wie zijn vader was. Ik kon niet leven met een geheim voor mijn zoon. George stemde er mee in dat we het Bruise zouden vertellen.

Afbeelding
Op een middag na school riepen we Bruise. Hij kwam tussen ons in zitten. ‘We moeten je iets vertellen, lieverd. Het is heel erg belangrijk.’ ‘Wat dan, mama?’ ‘Dat kan je uhh, papa je beter vertellen.’

Afbeelding
‘Bruise, het spijt je moeder en mij heel erg, maar ik ben niet je vader, maar ik zie je wel als mijn zoon. Zo voelt het ook voor mij en het verandert niks in onze vader-zoon relatie.

Afbeelding
‘Wat? Wat? Wat?!’ Schreeuwde Bruise. ‘Dus jullie hebben tegen me gelogen!’ ‘Om bestwil lieverd.’ Zei ik. ‘Maar wie is mijn vader dan?! Ik wil mijn echte vader!’

Afbeelding
Ik slikte, dit was moeilijk voor me. ‘Bruise, toen ik ondekte dat ik zwanger van je was belde ik je echte vader. Hij heeft me toen verlaten. En toen je geboren was heb ik gebeld of hij je wou zien, dat wou hij niet. Dus, je vader wil je niet zien. Hij spijt me heel erg.’ Ik zag tranen in Bruise ogen komen.

Afbeelding
Huilend rende hij naar z’n kamer. Ik hoorde hem schreeuwen en snikken. Ik wou naar hem toe, maar George hield me tegen. Ik moest hem even laten afkoelen. Zijn kleine hartje was gebroken.

Afbeelding
Toen ik hem niet meer hoorde kwam ik zijn kamer op. Boos keek hij me aan. ‘Lieverd, kom eens hier.’ ‘Nee.’ Zei hij nors. ‘Dan kom ik naast je zitten.’ Ik zag dat Bruise draaide met zijn ogen. Met een zucht ging ik naast hem zitten.

Afbeelding
‘Lieverd, George en ik houden heel veel van je. George wil heel graag nog steeds je vader zijn. Hij voelt zich ook jou vader.’ ‘Maar ik voel me niet meer zijn zoon! Ik wil mijn vader, mijn eigen vader! Net zoals iedereen heeft.’ ‘Sorry, maar je vader is gewoon stom, stom dat hij jou niet wil.’ ‘Ik wil mijn vader!’ Schreeuwde hij nog harder. ‘Ik zal er alles aan doen hem te vinden! En nu wil ik alleen zijn.’ ‘Maar lieverd.’ Zei ik en probeerde een arm om hem heen te leggen, maar hij duwde zich van me af. ‘Mijn kamer af, WEG!’ Brulde hij. Snel liep ik weg, had ik het maar nooit verteld.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5356
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 19:26

Re: Life of a Berry Sweet ~ Rainbowcy ~ G2 ~ H8

Hoofdstuk 9 ~ Een ongelukje
Hoofdstuk door Bruise
Afbeelding
Ik was ziek thuis, nou ja, nepziek. Ik deed alsof ik ziek was en mam geloofde het, dus ze meldde me ziek op school, dat was omdat ik een plan had om mijn vader te vinden. Ik zocht in alle laadjes, onder mams kleren vond ik een boekje ‘Telefoonnummers’ stond erop. Ik sloeg het boekje open, ‘vrienden’ stond boven een rij namen. Pink Blossom stond bovenaan, mam had wel eens over hem verteld, maar hij was het zeker niet. Ik zag een doorgekrabbelde naam, ik kon het niet lezen. Ik zag door het gekrabbel nog een paar hartjes, dat zou hij zeker zijn! Ik belde Pink, hij vertelde me de naam wel.

Afbeelding
‘Met Pink Blossom.’ Zei een blije stem. ‘Met Bruise.’ ‘Hee Bruise, alles goed?’ ‘Ja, gaat wel.’ ‘Oké dan kleine man. Maar waarom bel je?’ ‘Nou… Mijn vader had me zijn adres gegeven, maar ik ben het kwijt.’ ‘Wie, Carrot Vegetable?’ Dus dat was zijn naam, als hij het was. ‘Uhh, ja.’ Zei ik maar. ‘Hij woont op Suikerlaan 32.’ Zei Pink minder enthousiast. Zo te horen mocht hij hem niet. ‘Heel erg bedankt!’ ‘Graag gedaan jongen.’ ‘Doei!’ Zei ik en hing snel op. Snel zocht ik op Boogle Carrot’s telefoonnummer., ik was niet van plan naar zijn huis te gaan. Al snel vond ik het, op Boogle is alles te vinden.

Afbeelding
‘Met Carrot.´ Zei een lage stem. ´Hallo, met de zoon van meneer Bosbes.´ ´Uhm, hallo? Wie is meneer Bosbes?’ ‘Mijn vader dus. U heeft iets gewonnen.’ ‘Wat dan?’ ‘Kom over een uur naar het park, dan krijgt u het.’ ‘Is goed. Doei.’ Voordat ik iets kon zeggen had hij opgehangen. Zou hij wel komen? Ik gokte het erop.

Afbeelding
Ik liep het park in, zou hij er al zijn. Ik keek rond, wie zag eruit als Carrot Vegetable. Ik spotte een oranje man, tuurlijk, hij was oranje. Hij zou het wel zijn. Ik rende naar hem toe.

Afbeelding
‘Bent u Carrot vegetable?’ Zei ik. De man draaide zijn hoofd naar onder en keek me serieus aan. ‘Ja, hoezo? Oh, je bent zeker de zoon van meneer Bosbes.’ ‘Uhh, nou ja. Ik was het aan de telefoon maar ik loog.’ ‘Hoezo?’

Afbeelding
‘Ik bedacht dat om je te vertellen, dat ik waarschijnlijk… Uhh… Je zoon ben.’ ‘Ben je de zoon van Spa?’ Zei hij rustig en trok een wenkbrauw omhoog. Misschien wou hij me toch wel zien. ‘Ja!’ Zei ik enthousiast. ‘Spa…’ Gromde hij binnensmonds. ‘Dus… Pap.’ Begon ik.

Afbeelding
‘Noem me geen pap jij kabouter! Ik wil geen kinderen, ik haat die druktemakers! Ik had je moeder gezegd dat ik je niet wou zien. Niet als baby en niet nu!’ ‘Maar… Maar… Ik wil een vader!’ ‘Niet ik! Ik wil je vader niet zijn! Je was een ongelukje! Rot op nu!’ Een ongelukje? Was ik ongewenst?

Afbeelding
Ik begon te rennen, iedereen keek me na. Ik voelde de tranen in mijn ogen prikken. Voelde mam het ook zo? Dat ik een ongelukje was? Dat ik er niet hoorde te zijn? Ik ging nog harder rennen, ik wou naar huis.

Afbeelding
Gelukkig was er nog steeds niemand. Snel deed ik mijn pyjama aan en ging in bed liggen. De tranen druppelde van mijn neus op mijn kussen. Mijn kussen raakte helemaal doorweekt. Voorlopig ging ik nog niet naar school.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie