Binnenkort gaan we een review maken van Hidden Springs en we zijn beniewd wat jullier er van vinden.
Dan kunnen we bij onze review ook enkele van jullie meningen quoten.

44 berichten • Pagina 1 van 3
Laatst gewijzigd door FranSor op vr 26 aug 2011, 11:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: We delen op SN geen illigale download links
Laatst gewijzigd door tannevw op vr 26 aug 2011, 21:44, 2 keer totaal gewijzigd.
Kun je een screenshot maken waarop te zien is op welke kavel je gebouwd hebt? Lijkt me ook leuk om mee te makentannevw schreef:[...] Dan begin ik met spelen krijg ik dit: Doing! Je huis is gebouwd op De Oude Begraafplaats Waar Geesten Geen Rust Kunden Vinden. Wil je de uitdaging aangaan en de geesten zelf wegjagen of wil je de uitdaging negeren [...]
Ok, Zal ik even doen voor je, Even de sims opstaren en dan denk ik dat ik het wel voor je kan doen :GCaitlin schreef:Kun je een screenshot maken waarop te zien is op welke kavel je gebouwd hebt? Lijkt me ook leuk om mee te makentannevw schreef:[...] Dan begin ik met spelen krijg ik dit: Doing! Je huis is gebouwd op De Oude Begraafplaats Waar Geesten Geen Rust Kunden Vinden. Wil je de uitdaging aangaan en de geesten zelf wegjagen of wil je de uitdaging negeren [...]
Aah hartstikke bedankt!tannevw schreef:Ok, Zal ik even doen voor je, Even de sims opstaren en dan denk ik dat ik het wel voor je kan doen :GCaitlin schreef:Kun je een screenshot maken waarop te zien is op welke kavel je gebouwd hebt? Lijkt me ook leuk om mee te makentannevw schreef:[...] Dan begin ik met spelen krijg ik dit: Doing! Je huis is gebouwd op De Oude Begraafplaats Waar Geesten Geen Rust Kunden Vinden. Wil je de uitdaging aangaan en de geesten zelf wegjagen of wil je de uitdaging negeren [...]
Ok.. Geupload op Photobucket.. dan.. Eeuhm :G
Even uitgezocht, Ok hier komen ze:
Dit is het huis zelf:
[...]
Zoals je ziet ligt het Dichtbij Fort Kabouter,
Nou. Hehe, Nikstedankenhe!