Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

3741 berichten • Pagina 41 van 188

o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Re: Waar erger jij je aan?

ik erger me eraan dat iedereen tegenwoordig zit te zeuren met:
"^ je pp't "
het lijkt wel alsof de helft van de posts van een dag erover gaat dat iemand 1 of 2 keer powerpost
sommige gaan nog niet eens offtopic, neen zeggen dat iemand powerpost is lekker ontopic en geen powerposting aangezien je iets geheel nutteloos plaatst wat je ook eventueel in een pm kan sturen

echt, daar irriteer ik me dus dood aan...
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Yum
Snode rechterhand Snode rechterhand

o0simsfreak0o schreef:ik erger me eraan dat iedereen tegenwoordig zit te zeuren met:
"^ je pp't "
het lijkt wel alsof de helft van de posts van een dag erover gaat dat iemand 1 of 2 keer powerpost
sommige gaan nog niet eens offtopic, neen zeggen dat iemand powerpost is lekker ontopic en geen powerposting aangezien je iets geheel nutteloos plaatst wat je ook eventueel in een pm kan sturen

echt, daar irriteer ik me dus dood aan...
Sorry hoor, ik heb het ook maar 1x tegen iemand gezegd. :S
Afbeelding
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

Nou, geweldig :l
De enige vriendin die ik op die school heb is mijn bff, en die zit in de 2e.. (De mensen uit mijn klas ken ik niet eens xd) En ik hou niet van mensen^^

Ik erger me dus aan school, en aan dat ik wil slapen, en aan dat ik misselijk ben
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand

Je leert ze nog kennen ;p
Maar ik wil ook nog niet naar school hoor, leren? Nehh. Met vrienden spreek ik wel af als ik er zin in heb :)

Ik wil naar de middelbare, maar nog een jaar >.<
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

Aan kamp x______x
Ik zal en moet niet mee gaan x3
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
lenhofcreathings
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

Ik erger me aan mijn rooster:
heel de week eerste uur beginnen, maandag en dinsdag tot het achtste, woensdag en donderdag tot het zesde en vrijdag tot het zevende :cry VERSCHRIKKELIJK

En dan ook nog eens dat ik vandaag eerst 4 uur de stomste vakken van school had, daarna 2 uur gym (krachtoefeningen.. helemaal afgetakelt) en daarna nog 2 uur in hetzelfde lokaal met de saaiste leraar EVER! Ik ben blij dat ik nog leef!
.................................................................>Afbeelding<.................................................................

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie