vandaag bijna geplet geweest door een auto! Ik kwam bij ons de 'oprit' af en toen kwam er vol een auto van de parkeer plaats af. Kon net op tijd mijn voet op de grond zetten + remmen , anders was ik er over heen gevlogen.
Maar goed, ik heb een nieuw bureau en die bevalt mij zeer ! En wij hebben een nieuw matras, die was 330 euro Maar goed, mijn vriend had een extra bonusje gehad van zijn vorige werk gever, maakt niet uit
Was heel leuk skypen met Lisa en Roos! :3 We gingen zingen, alleen toen ik Legend Of Mermaid wou doen vloog internet eruit, omdat me pa alles uitgezet in verband met dat vervelende onweer. >:C
@Anna: dat zou wel weer eens koel zijn
dan ga ik denk ik wel ff de helft van mijn downloads er tijdelijk uit gooien x) of misschien blijvend eruit gooien aangezien he onwijs veel is x) en het sims ook nogal vertraagt :3
en ik ga slapen want ik moet nog huiswerk maken :3
Alles voor school al klaar gelegd: etui ingepakt, boeken + schriften goed gelegd en m'n agenda erbij gehaald. We hebben er weer zin in hoor mensen! Straks alleen nog in mijn rugtas doen en ik ben weer school-ready. Jeeuuuh. Niet dus. En het regent hier. -_______-
eindelijk iets doen deze week (op het sporten na)
Ik ga zo naar Maike, geen idee wat we gaan doen maar ik wil gwn ff weg van huis morgen weer naar school toe dus nog ff iets doen en niet de hele dag thuiszitten
't was gister super gezellig, we zijn wel weggegaan omdat k buikpijn had, had denk teveel gegeten
Maargoed, we hebben geen regen gehad, en nu heel erg regen :3
Anyway, was echt lachen gisteren, ook met die quiz, we moesten stemmen raadden van bekende mensen, het was de vrouwen tegen de mannen. Maar al bij de eerste zin, iedereen gelijk lachen
Maargoed dat was wel logisch, want het klonk uhh..
Iig, ze dachten door :3
En ik ga (weet ik nu heel zeker) aan mijn oma vragen met Beestenbende, want in de Bart Smit krant stond die ook (de LE) maar dan pas vanaf 27 oktober O.o
En op de site de 20ste... -.-
Die verjaardag was best gezellig. WE hebben Japans gegeten (sushiiiiii <3) en daarna gingen we uit naar een superkleine en overvolle kroeg. Maar het was wel leuk, ondanks dat je om de minuut geplet werd of bier over je heen kreeg oid