Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

136 berichten • Pagina 4 van 7

Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Re: Poll! Mijn kinderen, van een ander - Een adoptacy - H.9

Hoofdstuk 11

Afbeelding

Samen met Tina bezoek ik regelmatig even de sportschool. Volgens de schooldokter heeft ze namelijk een beetje overgewicht en dat wil ze er graag af hebben. Samen rennen we dan een paar uurtjes op het loopapparaat en ondertussen kijken we naar de televisie.
'Vind je dat ik te dik ben?' vraagt ze als we na het sporten weer naar huis lopen.
'Nee hoor, schat, je bent geen dun modepopje, maar ik vind je niet dik. Je mag zijn zoals je bent!'

Afbeelding

Iedereen in het gezin is helemaal gek op het spelletje wat bij ons in de achtertuin staat. Boas, Pansy en Rose spelen een aantal potjes, totdat Pansy en Boas er geen zin meer in hebben en weggaan.
Rose blijft alleen over en probeert alle houten dingen omver te krijgen, wat nog best lastig is. Terwijl ik zelf met Tina binnen zit, hoor ik af en toe kreten zoals 'yes!' en 'nee, niet weer!'.

Afbeelding

Boas en Pansy zijn nu al oud genoeg om uit te gaan en dat vinden ze ook erg leuk om te doen. Ze gaan dan meestal naar de bar midden in de stad, want een echte disco kun je hier niet vinden.
'Ik vind je echt leuk,' fluistert Pansy in zijn oor.
'Ik jou ook, schat,' zegt Boas tegen haar.
Ik vind ze echt een lief stelletje en hoop dat ze nog lang bij elkaar zullen blijven!

Afbeelding

Tina heeft nog geen vriendje, ze heeft daar ook helemaal geen behoefte aan. Ze helpt liever mee in het huishouden en ze zorgt graag voor Marc als ik het druk heb.
Af en toe praat ik er wel eens over met haar, maar dan stopt ze snel het gesprek.
'Mam, niet weer,' zegt ze dan, 'jongens zien mij gewoon niet staan en op school zijn er al helemaal geen leuke jongens te vinden.'
Zwijgend kijk ik haar dan aan, iets in mij zegt dat ze diep vanbinnen best wel verkering zou willen.
Nina

Re: Mijn kinderen, van een ander - Een adoptacy - H.11

Hoofdstuk 12

Afbeelding

Rose is helemaal gek op haar knuffel, maar ik vind het maar een raar ding. Ik vond hem in de brievenbus met daarbij een briefje: 'Van je tante, voor Rose.' Ik zou niet eens weten wie die tante is, voor zover ik weet heb ik helemaal geen tante.
Maar Rose vind haar knuffel erg leuk en elk vrij momentje speelt ze met hem. Nog even, dan is ze tiener en wil ze niet meer met haar knuffel spelen.

Afbeelding

Boas en Tina zijn goede leerlingen op school, beide staan ze al een aantal dagen op de erelijst en halen ze bijna alleen maar 10'en. Natuurlijk ben ik trots op ze, maar als ze soms geen zin hebben moet ik er echt veel moeite voor doen dat ze wel hun huiswerk maken.
'Snap jij die som?' vraagt Boas aan Tina als ze 's middags weer huiswerk aan het maken zijn.
'Ehm, nee, dat wilde ik ook net aan jou vragen. Ik snap er helemaal niks van.'

Afbeelding

Op het werk gaat alles gelukkig erg goed. Inmiddels heb ik al vier keer promotie gekregen, maar nog steeds heb ik geen topsalaris. Af en toe moet ik ook overwerken, net zoals vandaag. Het is elf uur als ik klaar ben en ik ben verbaasd als ik zie hoeveel mensen er nog in de stad zijn.
Ik ga zitten aan een tafeltje en kijk om me heen. Mensen vertrekken uit het restaurant en gaan naar de kroeg hiernaast. Je kan de muziek zelfs vanaf het terras horen. Met een glimlach stap ik even later in de taxi, die mij naar huis brengt.

Afbeelding

De volgende ochtend ben ik er weer vroeg uit, snel maak ik wat cornflakes voor mezelf klaar en daarna een lekker ontbijt voor de kinderen. Deze keer zijn het wafels met wat vers fruit erbij, waar ze allemaal dol op zijn.
Trots kijk ik vanaf de bank naar mijn kinderen, voor de zoveelste keer bedenk ik me dat ik echt veel geluk heb gehad. Ik heb gewoon vier prachtige kinderen mogen adopteren, echt fantastisch!
Nina

Re: Mijn kinderen, van een ander - Een adoptacy - H.12

Hoofdstuk 13

Afbeelding

Ook Rose heeft een vriendje gevonden: Stan Pafort is zijn naam. Ze spelen bijna elke middag buiten en maken na het eten samen huiswerk. Stan is een lief mannetje, hij zegt altijd 'u' en vraagt elke middag netjes of het gelegen komt dat hij met Rose komt spelen. Samen met Tina en Boas moet ik altijd lachen om zijn wijze opmerkingen. Misschien dat hij wel mijn schoonzoon wordt! Hij is in ieder geval goedgekeurd door mij.

Afbeelding

Sinds een paar dagen staat er ook een televisie in huis, na veel gezeur van mijn kinderen. Het is geen nieuw ding, maar gewoon een tweedehands die het nog perfect doet.
Ik heb gelijk een kookzender gevonden en zo heb ik wat nieuwe recepten geleerd! Maar als de kinderen om twee uur thuiskomen moet ik zorgen dat ik weg ben, want dan is het rennen voor de beste plek op de bank!

Afbeelding

De tijd gaat verschrikkelijk snel, inmiddels is Rose ook tiener geworden en beste vriendinnen met haar zus Tina. Ze doen graag samen leuke meidendingen en zitten 's avonds vaak uren te tutten in de badkamer, tot grote ergernis van Boas. Hij heeft nog niet zoveel aan zijn broertje, want Marc is nog maar een peuter. Maar gelukkig heeft Boas zijn vriendinnetje Pansy, die hier veel over de vloer komt.

Afbeelding

Elke week draai ik wel twee wassen, met vier kinderen worden er veel kleren vies gemaakt en alles moet toch een keer schoon gemaakt worden.
Gelukkig stonden de wasmachine en droger er al toen ik hier kwam wonen, want anders had ik die nooit kunnen betalen. Ze zijn ook nog nooit kapot gegaan, daar hebben we echt geluk mee. Want voor reparaties heb ik ook niet veel geld.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie