Ik word een beetje boos, ofnaja boos, ik bedoel, maar 4 volgers? Ik doe hier hartstikke mijn best, probeer dagelijks te updaten en dan krijg ik er helemaal niets voor terug?
iig, misschien ga ik wel stoppen met dit dagboek, alweer ja, maar daar moet ik nog eens goed over na denken..
Maar hoofdstuk 2.7 & 2.8 staan online. ;D
Dat zou ik niet doen, Liza, iedereen heeft heel weinig succes met beginnende 10g's. Ik had er nog minder dan jij, maar ik snap wel dat dat niet echt bemoedigend is... Ik zou nog even proberen volhouden.
Niet stoppen Lisa! Heb je ooit wel eens gekeken hoe vaak je topic wordt bekeken? Sommige mensen posten niks, maar lezen het wel of kijken in je topic. En anders kun je overwegen om het op de sn site zelf te doen. Daar krijg je vaak veel lezers en veel reacties! Dus doe mij nou niet na en volg mijn advies op! NU METEEN!
Ach Liza, niet stoppen! Ik weet dat het moeilijk is en echt niet leuk als je zo weinig lezers hebt maar ik heb vaak nog minder lezers dan jou. En we moeten gewoon volhouden want dan krijgen we vast veel meer lezers erbij ! Ga door!