Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

92 berichten • Pagina 1 van 5

Simsesther
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

De Hongerspelen! ~District 3(:~

De Hongerspelen

Dit spel is gebaseerd op de boeken van Suzanne Collins

Uitleg

Het land Panem, dat voorheen Noord-Amerika heette, kan onmogelijk ontsnappen aan de ijzere vuist van de regering, het Capitool genaamd. Om het Capitool liggen dertien districten. Toen eeuwen en eeuwen geleden er een opstand van de districten tegen het Capitool ontstond werd District 13 met de grond gelijkgemaakt. Nu, eeuwen later moeten de overgebleven 12 districten boeten voor de opstand. Hiervoor heeft het Capitool een gruwelijke, weerzinwekkende manier bedacht.
Uit elk district worden twee tributen, een jongen en een meisje tussen de 12 en 18 jaar, in een reusachtige arena gegooit. Hier moeten zij op leven en dood met elkaar vechten, tot er een laatste kandidaat overblijft. *
*Dit klinkt misschien te sadistisch voor dit forum, maar er zullen in dit spel absoluut geen weerzinwekkende geweld of moordscènes voorkomen (dit is in het boek ook het geval).

De bedoeling

De bedoeling is dat er 24 sims in die arena worden gegooid. Maar hoe gaan we dit doen?
Ik zal (zoals gezien bij de Gouden Kooi) 8 mensen uitnodigen om twee tributen te leveren voor hun district. De eerste kandidaat die ik selecteer krijgt dus District 1, enz.
Maar, voor de andere 4 districten zijn er open inschrijvingen.

Huh? Wat? Hoe?

Voordat je je inschrijft voor een open inschrijving, wacht tot vanavond 21:00. Dan zal ik de uitnodigingen naar de 8 geselecteerde mensen sturen. Als je niet bent gekozen, mag je je inschrijven maar bedenk goed dat alleen de eerste 4 mensen mee mogen doen! Als je je wilt inschrijven stuur je mij een PM, met daarin de beroemde Hongerspelen quote:
Mogen de kansen immer in uw voordeel zijn!

Nou, gefeliciteerd, je zit in de hongerspelen! Maar wat moet je nu doen?

Elk district heeft een eigen iets waar ze voor moeten zorgen. Zo levert district 1 luxe producten aan het Capitool, en levert district 12 steenkool. De bedoeling is dat jij 2 tributen maakt, een jongen en een meisje, die naar de hongerspelen worden gestuurd. Ze mogen op zijn jongst kind zijn, op zijn oudst jongvolwassen. Verzin een achtergrondverhaal bij je personage. Misschien heeft jouw personage zijn vader verloren, of is hij opgegroeit in een weeshuis? Als je dit liever niet zelf wilt schrijven, beschrijf dan het verhaal aan mij en ik zal het helemaal schrijven. Elke tribuut krijgt een episode met daarin zijn achtergrondverhaal.
Hierna zullen de tributen de Spelen in worden gegooid! Ik zal alle episodes verzorgen.
En nu komen de lezers aan bod! Het is de bedoeling dat jullie ontrafelen wie er achter welk personage zit. Zorg dus dat je personage iets heeft wat écht iets voor jou is. Maak het niet te karakteristiek, want dan wordt het te simpel, maar zorg er ook wel voor dat het niet te moeilijk wordt. Als jij, als lezer, denkt dat je weet wie er achter een personage zit, kun je diegene iets doneren. Zoals water, een wapen, verzorgingscreme, het maakt allemaal niet uit maar zorg ervoor dat die tribuut er wat aan heeft! Als je het goed hebt blijf jij de sponsor van die kandidaat gedurende het hele verhaal, jij moet proberen hem/haar in leven te houden! Heb je een van de karakters ontrafeld? Stuur mij een PM. Let wel op dat je aantal donaties beperkt is naar 3.

Districten

(sommige functies heb ik verzonnen, ze worden niet allemaal genoemd en sommige weet ik ook niet meer en ze zijn nergens op internet te vinden, vandaar)

District 1: Luxe pruducten voor het Capitool
District 2: Textiel
District 3: Electronica
District 4: Metaal handel
District 5: Wapens
District 6: Landbouw
District 7: Visserij
District 8: Veehouderij
District 9: Granen, vruchten verbouwen
District 10: Fabriekswerk
District 11: Boomgaarden
District 12: Steenkool, mijnwerken

Mogen de kansen immer in uw voordeel zijn!

Ik snap het als het een beetje te veel is om te begrijpen, maar stel gerust vragen!

De 76e hongerspelen beginnen op donderdag 25 augustus! Zorg dus dat je je sims en eventuele achtergrondverhalen (met plaatjes dus!) uiterlijk die datum hebt ingezonden!
Upload je sims alsjeblieft niet naar de Uitwisseling maar naar mediafire als een .sim file. Als je niet weet hoe dat moet mag je dat gerust vragen. Je mag downloads gebruiken, maar maar maximaal 3, anders wordt het te veel.
Succes!

Laatst gewijzigd door Simsesther op zo 04 dec 2011, 11:42, 14 keer totaal gewijzigd.

Simsesther

Re: De Hongerspelen!

Als het goed is zijn de berichten verstuurd, maar ze zitten nog steeds in mijn Postvak UIT dus ik weet het niet zeker. Weet iemand hoe dit komt? Ik hoop dat ze in ieder geval aangekomen zijn en je kunt nu beginnen met inschrijven voor de open inschrijvingen! :D Ik hoop dat er genoeg mensen zijn die mee willen doen! :$

EDIT: De berichten worden verzonden alleen het duurt wat langer, dus ik zou tussen nu en half 10 blijven checken! Ik zal het wel zeggen als alles verzonden is!

V Oke, bedankt :D En ik ben dus vergeten om erbij te zeggen welk district je hebt, maar dat doe ik morgen nog wel. Je kunt vanaf nu altijd open inschrijvingen doen tot ik zeg dat we volzitten! Geef je alsjeblieft op als je het wat vindt, ik snap het als je het niet helemaal begrijpt maar dan leg ik het jegraag uit! :D

Oh en voor degenen die meedoen: maak maar een gemixte achtergrond episode voor je karakters, want 24 afleveringen worden wat veel :$

Laatst gewijzigd door Simsesther op za 20 aug 2011, 21:40, 1 keer totaal gewijzigd.

LEK
Orgaandonor Orgaandonor

ha lol xd heb ik net alle 3 de boeken uit van de Hongerspelen komt er zo verhaal(spel) van de Hongerspelen.
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Ik ben zoo benieuwd! :D

Laatst gewijzigd door Simmielove op zo 02 okt 2011, 18:17, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Simsesther

Hallo iedereen! Sorry dat ik het niet in dit topic gemeld heb, maar ik ben net terug van een weekendje London :D Morgen ga ik meteen de vragen beantwoorden :)
En mensen, we zitten nog niet vol dus inschrijven via open inschrijving is nog mogelijk!!
Simsesther

District 8

Afbeelding
Dit is Tinzi, Tinzi Hemels. Ze woont met haar rijke ouders in district 8, het district wat voor de veehouderij moet zorgen. Haar ouders hebben een groot veehoudersbedrijf en leveren hier een groot deel van aan het Capitool. Wat ze niet aan het Capitool hoeven te geven verkopen ze aan andere mensen in district 8, waardoor ze veel geld ontvangen.

Afbeelding
Tinzi houdt van de nacht en van de sterren. Ze kan alle sterrenbeelden herkennen en weet veel van astrologie. Ook houdt ze van de stilte van de nacht, die brengt haar tot rust.

Afbeelding
Ze is ook erg artistiek. Ze kan goed pianospelen en houdt van schrijven, dat is één van haar grootste passies!

Afbeelding
Niemand kent de echte Tinzi, mensen vinden haar erg afstandelijk en soms zelfs arrogant, maar Tinzi kent de echte wereld niet. Ze is te veel beschermd door haar ouders, die bang zijn voor opstanden tegen hen, omdat zij één van de weinige rijke gezinnen in het district zijn. Elke avond kijkt zij uit over de brede zee en hoopt ooit te kunnen vertrekken uit het grauwe district naar een leven met veel vrienden en familie.

Afbeelding\
Dit is Joseph Smeeds. De familie Smeeds woont al eeuwen in het district en zij kunnen maar met moeite genoeg vee leveren aan het Capitool, terwijl ze toch met een gezin van 10 zijn. Josephs ouders, Harold en Anna-Maria, hebben namelijk nog 9 zonen.

Afbeelding
Joseph werkt hard voor de boerderij, misschien wel het hardst van allemaal, want hij wil niet dat zijn familie gestraft wordt voor het leveren van te weinig vee. Daardoor heeft Joseph weinig tijd voor zichzelf, hij houdt namelijk van sporten, maar hier komt hij nooit aan toe.

Afbeelding
Mensen kennen Joseph als een goudeerlijke, vriendelijke man en dat is precies zoals hij is. Elke avond kijkt hij uit over de brede zee en hoopt ooit te kunnen doen wat hij wil. Een gezin stichten, leuke dingen doen met elkaar en weg uit de ijzeren vuist van het Capitool.

Alle reacties zijn natuurlijk welkom! :D

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie