Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

136 berichten • Pagina 3 van 7

Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Re: Mijn kinderen, van een ander - Een adoptacy - H. VI

Hoofdstuk 7

Afbeelding

'Zo lieverd, welterusten,' zegt Boas zachtjes als hij Rose in bed legt. Daarna komt hij bij mij op de bank zitten.
'Ik waardeer het echt heel erg, Boas, dat je mij zo helpt. Maar nodig eens iemand uit, je hoeft niet altijd op je kleine zusje te letten. Ik kan ook wel eens een oppas inhuren als dat echt nodig is.'
Boas knikt en een glimlach verschijnt op zijn gezicht.
'Bedankt mam!'

Afbeelding

Voor zijn verjaardag heeft Boas een leuk spel voor in onze grote achtertuin gekregen. Er stond namelijk helemaal niks, er was alleen maar gras te vinden. Nu het huis helemaal opgeknapt is moet eigenlijk de tuin ook nog gebeuren, maar daar is nog even geen geld voor. Over een tijdje, dan is er wel genoeg geld, komt er een grote speeltuin zodat alle kinderen die hier nog komen lekker kunnen spelen.

Afbeelding

Boas heeft echt naar mij geluisterd, de volgende dag neemt hij Pansy mee naar huis. En ze is niet zomaar een vriendin, maar zijn vriendin! Ze hebben net verkering gekregen en nu komt hij het samen met haar vertellen.
Ik maak een lekkere taart klaar om het te vieren. Pansy is een leuke meid, erg aardig en helpt zelfs met het zorgen voor Rose!

Afbeelding

Ook Rose leert goed praten en lopen. Boas helpt elke keer mee, hij wil ook dat zijn zusje later goed mee kan doen op school.
'Bo-azz,' roept Rose steeds, 'Bo-aaaaazz!'
Je kan merken dat ze helemaal gek op elkaar zijn, Boas en Rose. Ze steekt steeds haar armpjes uit zodat Boas haar kan optillen en in de lucht gooien.
Nina

Re: Mijn kinderen, van een ander - Een adoptacy - H. VI

Hoofdstuk 8

Afbeelding

'Wat ben je toch een boefje,' als ik zie dat Rose niet meer wil slapen, maar met Boas wil spelen.
'Boas wil ook wel eens andere dingen doen, Rose, hij is nu met Pansy weg.'
Rose trekt een teleurgesteld gezichtje en wil gaan huilen.
'Rustig, Rose, zullen we een eindje gaan lopen?'
Ik trek haar wat kleren aan, doe haar voetjes in haar schoenen en pak haar handje vast, zodat ze niet kan vallen. We lopen een rondje om het huis heen, daarna is Rose zo moe dat ze gelijk in slaap valt.

Afbeelding

Ook Tina groeit als kool, ze is alweer een tiener geworden, net als Boas. Tina is een echte boekenwurm, ze neemt elke dag een paar boeken mee vanuit de bibliotheek op school. Die mag ze namelijk gratis lenen, erg handig!
'Welk boek ben je nu aan het lezen?' vraag ik terwijl ik naast haar op de bank ga zitten.
'Oh, niks bijzonders. Deze moet ik voor Nederlands lezen, maar ik vind hem niet zo leuk.'
Zuchtend klapt ze het boek dicht.
'Mam, komt er nog een kindje?' vraagt ze nieuwsgierig. Inmiddels weten Boas en Tina ook al van mijn legacy.
'Ik denk het wel, Tina, ik denk het wel.'

Afbeelding

En inderdaad, na een paar maanden komt ons vierde en laatste kindje, heb ik besloten. Zijn naam is Marc en hij komt, net zoals Rose, uit Afrika.
Lachend hou ik mijn vierde kindje vast. Hij is erg schattig en heeft van die mooie, donkere ogen.
Tina en Boas maken bijna ruzie om wie hem als eerste zijn flesje mag geven, hem mag knuffelen en met hem mag gaan wandelen. Lachend kijk ik toe, maar na een tijdje moet ik toch echt ingrijpen.
'Jongens, rustig. Laat Marc eerst even wennen aan zijn nieuwe omgeving, daarna mogen jullie zoveel voor hem zorgen als jullie willen.'

Afbeelding

Even later is het ook tijd voor Rose om op te groeien. We vieren het met een lekkere taart die ik zelf gebakken heb, een paar kaarsjes erop en een aantal toeters en ander feestmateriaal.
'Happy birthday to you! Happy birthday to you!' zingen we in koor.
Met een grote glimlach bekijk ik haar, ook mijn derde kindje is alweer groot.
'Gefeliciteerd, lieverd,' zeg ik en ik geef haar het grootste stuk taart.
Nina

Re: Mijn kinderen, van een ander - Een adoptacy - H. VIII

Hoofdstuk 9

Afbeelding

Rose is een prachtig kind geworden. Haar zwarte haren heb ik in twee staartjes gebonden, ze heeft een leuk wit shirtje aan en haar dunne benen komen mooi uit in haar korte spijkerbroek.
'Je ziet er fantastisch uit,' vertel ik haar als ze verlegen de badkamer uit komt lopen.
'Ja? Gelukkig. Ik vind het shirtje ook wel leuk.'
Trots kijk ik naar mijn vier kinderen: Boas en Tina op de bank, Rose naast mij en Marc in zijn wiegje. Ik ben een trotse moeder...

Afbeelding

De oudste twee mogen nu ook al naar het eindbal: Boas gaat samen met Pansy en Tina gaat samen met een aantal vriendinnen uit haar klas. Ze verzamelen allemaal bij ons huis en worden dan door een limousine opgehaald. Toch wel een klein beetje jaloers zwaai ik ze uit, dat had ik vroeger namelijk niet. Wij gingen gewoon op de fiets naar de disco op school, die nooit zo spectaculair was.
'Veel plezier!' roep ik nog naar Tina, die als laatste de auto instapt. En dan rijden ze weg.

Afbeelding

Ergens diep in de nacht hoor ik beneden de deur opengaan. Marc, Rose en ik liggen al een hele tijd op bed, maar ik kan nog niet in slaap komen. Zachtjes hoor ik gepraat van beneden en ik besluit om even te gaan kijken.
'Hoi mam,' fluistert Tina als ik de trap af kom lopen.
'Hoe was het?' vraag ik.
'Echt geweldig!' zegt Boas en hij laat zijn foto zien. 'Prachtig zeg,' zucht ik. Ook de foto van Tina is mooi.
'En ga nu maar snel slapen!' fluister ik, want het is inmiddels al 2 uur.

Afbeelding

De volgende dag is iedereen alweer vroeg op, want ze moeten gewoon weer naar school toe. Ook Tina gaat vandaag voor het eerst naar school, een erg spannende dag dus!
Om acht uur zwaai ik mijn drie oudste kinderen uit en blijf ik alleen met Marc achter. Die dag doen we met z'n tweetjes wat leuke dingen: we brengen een bezoekje aan het park, de stadstuin, het theater en komen aan het einde van de dag weer moe thuis. Gelukkig hoef ik niet te werken, het is mijn vrije dag.
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand

Re: Mijn kinderen, van een ander - Een adoptacy - H. IX

Euhh.. zijn er 2 Tina's ?

Marc, Tina en ik liggen al een hele tijd op bed, maart ik kan nog niet in slaap komen. Zachtjes hoor ik gepraat van beneden en ik besluit om even te gaan kijken.
'Hoi mam,' fluistert Tina als ik de trap af kom lopen

Voor de rest: Nice :laugh
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Nina

Re: Poll! Mijn kinderen, van een ander - Een adoptacy - H.9

Hoofdstuk 10

Afbeelding

Voor mijn baan als kok moet ik wel bijblijven met koken. Zo ben ik vaak met mijn kookboek te vinden, die standaard overal mee naar toe gaat. Als de kinderen naar school zijn en Marc lekker slaapt, kan ik rustig wat nieuwe recepten leren en mijn kookvaardigheid opschroeven.
De nieuwe gerechten probeer ik elke keer uit en Boas, Tina en Rose zijn dan mijn proefkonijnen. Meestal vinden ze het erg lekker, maar af en toe mislukt er wel iets.

Afbeelding

Net zoals vroeger kan Rose nog steeds goed opschieten met haar grote broer. Ze doen vaak samen een spelletje, Boas helpt haar met haar huiswerk als het moeilijk is en Rose geeft hem advies over meisjes. Ik moet altijd lachen als ik zie hoe die twee staan de giechelen en fluisteren, net twee goede vriendinnen.

Afbeelding

Af en toe gaat er wel eens iets stuk, zeker als er vijf mensen in huis leven waarvan er vier dagelijks naar de wc gaan, een douche nemen en koken. De reparateur is niet zo goedkoop dus heb ik mezelf aangeleerd om de wc te ontstoppen en de douche te repareren. Maar dat is nog niet zo eenvoudig. Af en toe sta ik wel een uur met de ontstopper in mijn handen als er weer iemand naar de wc geweest en hij niet door wil trekken. Een vreselijke klus...

Afbeelding

Na een tijdje is het de beurt aan Marc om op te groeien. Hij wordt nu al een grote peuter! Met een paar tranen in mijn ogen denk ik aan alle verjaardagen die ik tot nu toe al meegemaakt heb, en dat zijn er veel. Ik ben echt blij dat ik vier prachtige kinderen mag opvoeden en dat ze mij gewoon 'mama' noemen, alsof ik hun echte moeder ben.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie