Net pizza gegeten en ga zo naar vriendin beestjes verzorgen. Daarna vriend lastigvallen en morgen bivakkeren onder de brievenbus, heb sims levensweg en die ander besteld.
Diegene die zei dat je 19 was, woon je al samen enzo? Zoek mensen die ook in die fase zitten en de sims spelen. (ik zelf ben 22)
Heb me bezig gehouden met het ontwerpen van avatar en een onderschrift.
Ik vind ze in ieder geval leuk!
Ik wil op de sims maar zus is er nu nog mee aan het spelen.
En maar morgen eindelijk opreis!!jeeey
O mijn god. o_o
Ik ging die mensen van Ned's survivalgids googlen en hoe oud die nu zijn
Ned Bigby - Devon Werkheiser - 20
Jennifer Moosley (Moze) - Lindsey Shaw - 22
Simon Nelson Cook (Cookie) - Daniel Curtis Lee - 20
En wat dus OMG is, Cookie is Kojo (ofzoiets) in Zeke&Luther! Hij is super erg verandert o_o
Ja, ik weet echt zeker dat het dezelfde is. Google maar! Wtf o_o
EDIT:
En één dude van de bijen speelt in Big Time Rush, die is Carlos
^ lowl x)
de Bijen kwam ik pas achter omdat ik die aflevering zag :'3
van Kojo wist ik het al
maar ja ze worden ook ouder :3
nog steeds niets van school binnen :'3
ik weet nu wel in welke klas ik zit dus :3 is het niet zo superheel erg
en het stomste van mijn rooster is dat ik alleen wiskunde niet met een goede vriend heb en das stom want de rest kenik dan dus niet
enik heb natuurkunde van mijn scheikunde docent van vorig jaar en die geeft onwijs slecht les dus ga ik dit jaar maar weer ff falen in natuurkunde
^^
Wow die cookie herken ik bijna niet meer terug 0.0
Ik ga zo naar het ikazia ziekenhuis en daarna naar zuidplein om schoenen te kopen. Wat nog wel eens een drama kan worden. Altijd als ik schoenen wil kopen hebben ze mijn maat niet
AUW. Mijn broer duwde mij in het zwembad, maar toen schaafde ik mijn rug aan de rand (stenen).
Dat doet pijn! En het is nu een grote bloedende schaafwond die prikt! Ik ik kan mijn rug bijna niet bewegen.
^ awesome :3
hoe groot is groot? mijngroot denkik aan zo 1tje met 3 of 4 lagen :'3
ik was vancohtend moe, van niets doen :'3
en ik dacht dat ik levenloos was met Pokemon Black
nee sommige gaan gewoon een paar 100 eieren laten uitkomen voor een shiny Pokemon x)
30 graden vandaag, en Movie Park is klein.
Heb wel 2 ferrar's, een Bentley, superveel Porches en oldtimers gezien.
Zo gaan we eten bij de griek, en ik houd van mijn nieuwe lasrzen
Natuurlijk dankzij dat gave leer
En ik heb wifi, wel k*t dat we op de kamer slecht verbinding hebben, morgen weer naar huis en zaterdag Sarie ophalen <3