Mikese schreef:Hmmm, ik ben het aan de ene kant wel eens met hiki, het is een beetje dramatisch, maar 10-jarigen bijvoorbeeld zouden dit misschien niet moeten lezen. 12-jarigen misschien ook niet, ik weet het niet precies, maar als dit de grens is die hiki stelt lijkt me dat goed, toch?
Wanneer weer een update?
Ik ben een 10-jarige en ik vind het niet eens een beetje eng... Ik vind eerder de film Paranol Activity 1 & 2 eng ik zat bij het eind helemaal achter een kussen want die vent werd door die demon op de camera gegooit en ik heel snel een kussen pakken en bij de leuning schuilen
Haha ik ben zelf 11 en ik kijk altijd horrorfilms.. Dit laat me niet bepaald schrikken, omdat dit er nog minder echt uitziet.. Vanwege sims, maar dit is één van mijn lievelingsdagboekken.. Maar eigenlijk is dit een erg spannend verhaal. :3
Mikese schreef:Hmmm, ik ben het aan de ene kant wel eens met hiki, het is een beetje dramatisch, maar 10-jarigen bijvoorbeeld zouden dit misschien niet moeten lezen. 12-jarigen misschien ook niet, ik weet het niet precies, maar als dit de grens is die hiki stelt lijkt me dat goed, toch?
Wanneer weer een update?
i love horror en harry potter ik vind het voor 14+