Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

349 berichten • Pagina 6 van 18

Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Re: Life of a Berry Sweet ~ Rainbowcy ~ H10

Zoals jullie zien staat er al een banner van G2 en heb ik een nieuwe sig + ava met Spa. :D
En ja, daarop is Spa volwassen.
Ik denk dat morgen wel een update komt, maar dat weet ik niet zeker. :)

EDIT: Morgen lukt niet, want dan komt een vriendin c: Overmorgen moet wel lukken ;)
Afbeelding
Marit.

Re: Life of a Berry Sweet ~ Rainbowcy ~ H10

Hoofdstuk 1 ~ Diepe oranje ogen
Afbeelding
Sinds dat mijn moeder mij de opdracht gaf stamhouder te worden van de volgende generatie is er veel gebeurt. Natuurlijk zijn we allemaal opgegroeid. Mam en pap zijn al een tijdje verhuist. De kamer is al in Spa-style en de slaapkamer ook.

Afbeelding
Dit zijn mijn drie zusjes, zoals ze nu zijn. Zij zijn dus bij mij blijven wonen en ze gaan het huis uit als ze volwassen zijn. Ja, Air heeft een nieuw kapsel. Snow is echt de jonge versie van mam. Ze zijn alle drie prachtige meiden.

Afbeelding
Blake was net zoals ik ook volwassen. Hij was begonnen aan een sportcarrière. Hij was zelfs al getrouwd en dat met niemand minder als…

Afbeelding
…Marcia Cookie! De dochter van Chocolate Cookie dus. Ze waren met z’n tweetjes getrouwd op het strand, zonder alle poeha.

Afbeelding
Op een avond ging ik naar een discotheek. Mam had me verteld dat ze daar ook pap had ontmoet. Eerst was ik niet van plan te gaan, maar ik zette me toch over mijn verlegenheid heen. Ik moest ook eens nieuwe mensen ontmoeten. Ik keek rond in de disco en zag een man die er aardig uit zag.

Afbeelding
Ik aarzelde of ik hem aan zou spreken, maar ik deed het toch. ‘Hoi!’ Zei ik terwijl ik probeerde zelfverzekerd te lijken. ‘Hee!’ ‘Ik ben Spa Muffin.’ ‘Ik ben Pink Blossom. Ja, ik weet het, mijn ouders waren niet heel origineel. Maar Pink is beter als roze.’ Ik lachte. ‘Uhm, ben je hier alleen?’ ‘Nee, mijn vriend zit op de WC. Hij heeft volgens mij iets te veel gedronken. En ja, ik ben gay.’ ‘Wees er trots op.’ Lachte ik. ‘Dat ben ik zeker!’

Afbeelding
We danste en praatte nog een tijdje. Hij was super aardig! Zo zag hij er ook al uit, maar je weet nooit hoe iemand echt is als je hem niet kent. Ook vertelde hij dat hij verlegen was, net zoals ik. Hij was meegetrokken door zijn vriend, maar uiteindelijk hier vond hij het super.

Afbeelding
Opeens tikte iemand op mijn schouder. ‘Hallo schoonheid.’ Hoorde ik, ik draaide me om. Hij pakte mijn hand vast. ‘Uhh, hoi.’ Mompelde ik. ‘Mag ik haar lenen?’ Vroeg de man aan Pink. Pink knikte verlegen en staarde naar de grond. ‘Vind je het niet erg?’ Vroeg ik aan Pink. ‘Nee, ga maar.’ Zei Pink stil. ‘Sorry, sorry, sorry.’ Zei ik terwijl de man me zijn kant op trok. Hij begon met me te flirten.

Afbeelding
Ondertussen zag ik dat de vriend van Pink terug kwam en ze gingen samen dansen. ‘Ik ben Carrot.’ Lachte de man. ‘Ik ben Spa Muffin.’ Zei ik verlegen. ‘Je bent prachtig.’ Zei hij. ‘Dankje.’ Ik bloosde. ‘Echt waar hoor. Ik snap niet dat je nog geen aanbidders om je heen had.’ Hij streelde mijn wang. ‘Het is zo… Misschien omdat ik best verlegen ben.´ ´Dat hoeft toch niet als je zo mooi bent.´ Ik pakte zijn hand vast die nog steeds mijn wang streelde en keek diep in zijn ogen. Wat had hij een diepe oranje ogen.

Afbeelding
´Het is tijd om te gaan.´ Zei Carrot toen het bijna sluitingstijd was. ´Doei schat.´ Zei hij en drukte een kus op mijn mond. Ik staarde hem na. Toen hij weg was besloot ik ook eens te gaan. Pas toen ik weer thuis was besefte ik dat ik mijn allereerste zoen had gehad, van iemand die ik pas een uur kende. En het enige wat ik wist was zijn naam…
Afbeelding
Marit.

Re: Life of a Berry Sweet ~ Rainbowcy ~ G2 ~ H1

Hoofdstuk 2 ~ Sweet Carrot
Afbeelding
Een week was voorbij gegaan, een week waarin ik niks hoorde van Carrot. Ik had hem niet gezien als ik door de stad liep, ik had niet eens iets van hem gehoord. Er ging geen uur voorbij dat ik niet aan hem dacht, die knappe gespierde man met ogen waarin je verdrinkt.

Afbeelding
Bess zei altijd tegen me, ‘Spa, hij komt wel. Ik weet zeker dat je hem wel eens tegen het lijf loopt.’ Ik geloofde haar maar.

Afbeelding
Op een vroege morgen toen mijn zusjes net naar school waren ging de bel. Door het raam zag ik een oranje man staan, dat was Carrot! Ik opende de deur. ‘Hee babe.’ Zei Carrot zwoel. ‘Hee.’ Zei ik en bloosde.

Afbeelding
Hij kwam naar binnen en sloeg de deur dicht. Hij duwde me tegen de muur en begon me te zoenen. Hij streelde mijn arm en ging steeds lager, naar mijn hand en naar mijn kont.

Afbeelding
Ik probeerde hem een beetje van me af te duwen maar hij kwam steeds dichterbij en begon me heftiger te zoenen. Opeens ging hij met zijn hand onder mijn truitje, de rillingen liepen over mijn rug.

Afbeelding
Al snel had ik bijna geen kleding meer aan en hij ook niet. Hij tilde me naar de bank en daar deed ik het de eerste keer, met Carrot.

Afbeelding
We gingen uitrustten in het warme gras. Ik lag op zijn borst. Wat was hij knap en gespierd. Maar was het wel zo goed wat ik had gedaan? Ik zag hem net de tweede keer.

Afbeelding
Dezelfde avond kwam Pink op bezoek. Met hem had ik elke dag contact. Ik vertelde Pink wat er was gebeurt. Hij keek me een beetje raar aan. ‘Wat is er?’ Vroeg ik. ‘Nou, het is niet echt positief over Carrot. Wil je het echt weten?’ ‘Ja, vertel.’

Afbeelding
‘Nou, hij zat bij mij op de middelbare school. Ik was al uit de kast gekomen en hij was altijd degene die mij pestte. En hij had ook wel elke week een nieuwe vriendin, soms had hij er zelfs twee tegelijk. Hij was echt een player. Ik ben best wel bang dat hij dat nog steeds is en jou bedriegt en je gewoon gebruikt.’ ‘Nee, dat doet hij niet! Dat zou hij zeker niet doen. Hij is zeker weten verandert.’ ‘Je moet denken wat je zelf wil, maar ik geloof er niks van.’ Ik beet op mijn lip, wat als Pink gelijk had?
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie