Hoofdstuk 1 ~ Diepe oranje ogen

Sinds dat mijn moeder mij de opdracht gaf stamhouder te worden van de volgende generatie is er veel gebeurt. Natuurlijk zijn we allemaal opgegroeid. Mam en pap zijn al een tijdje verhuist. De kamer is al in Spa-style en de slaapkamer ook.

Dit zijn mijn drie zusjes, zoals ze nu zijn. Zij zijn dus bij mij blijven wonen en ze gaan het huis uit als ze volwassen zijn. Ja, Air heeft een nieuw kapsel. Snow is echt de jonge versie van mam. Ze zijn alle drie prachtige meiden.

Blake was net zoals ik ook volwassen. Hij was begonnen aan een sportcarrière. Hij was zelfs al getrouwd en dat met niemand minder als…

…Marcia Cookie! De dochter van Chocolate Cookie dus. Ze waren met z’n tweetjes getrouwd op het strand, zonder alle poeha.

Op een avond ging ik naar een discotheek. Mam had me verteld dat ze daar ook pap had ontmoet. Eerst was ik niet van plan te gaan, maar ik zette me toch over mijn verlegenheid heen. Ik moest ook eens nieuwe mensen ontmoeten. Ik keek rond in de disco en zag een man die er aardig uit zag.

Ik aarzelde of ik hem aan zou spreken, maar ik deed het toch. ‘Hoi!’ Zei ik terwijl ik probeerde zelfverzekerd te lijken. ‘Hee!’ ‘Ik ben Spa Muffin.’ ‘Ik ben Pink Blossom. Ja, ik weet het, mijn ouders waren niet heel origineel. Maar Pink is beter als roze.’ Ik lachte. ‘Uhm, ben je hier alleen?’ ‘Nee, mijn vriend zit op de WC. Hij heeft volgens mij iets te veel gedronken. En ja, ik ben gay.’ ‘Wees er trots op.’ Lachte ik. ‘Dat ben ik zeker!’

We danste en praatte nog een tijdje. Hij was super aardig! Zo zag hij er ook al uit, maar je weet nooit hoe iemand echt is als je hem niet kent. Ook vertelde hij dat hij verlegen was, net zoals ik. Hij was meegetrokken door zijn vriend, maar uiteindelijk hier vond hij het super.

Opeens tikte iemand op mijn schouder. ‘Hallo schoonheid.’ Hoorde ik, ik draaide me om. Hij pakte mijn hand vast. ‘Uhh, hoi.’ Mompelde ik. ‘Mag ik haar lenen?’ Vroeg de man aan Pink. Pink knikte verlegen en staarde naar de grond. ‘Vind je het niet erg?’ Vroeg ik aan Pink. ‘Nee, ga maar.’ Zei Pink stil. ‘Sorry, sorry, sorry.’ Zei ik terwijl de man me zijn kant op trok. Hij begon met me te flirten.

Ondertussen zag ik dat de vriend van Pink terug kwam en ze gingen samen dansen. ‘Ik ben Carrot.’ Lachte de man. ‘Ik ben Spa Muffin.’ Zei ik verlegen. ‘Je bent prachtig.’ Zei hij. ‘Dankje.’ Ik bloosde. ‘Echt waar hoor. Ik snap niet dat je nog geen aanbidders om je heen had.’ Hij streelde mijn wang. ‘Het is zo… Misschien omdat ik best verlegen ben.´ ´Dat hoeft toch niet als je zo mooi bent.´ Ik pakte zijn hand vast die nog steeds mijn wang streelde en keek diep in zijn ogen. Wat had hij een diepe oranje ogen.

´Het is tijd om te gaan.´ Zei Carrot toen het bijna sluitingstijd was. ´Doei schat.´ Zei hij en drukte een kus op mijn mond. Ik staarde hem na. Toen hij weg was besloot ik ook eens te gaan. Pas toen ik weer thuis was besefte ik dat ik mijn allereerste zoen had gehad, van iemand die ik pas een uur kende. En het enige wat ik wist was zijn naam…