Hoofdstuk 27
'Zakenreis'

'Vandaag ging ik met Leah op 'zakenreis'. We moeten extra stemmen hebben voor onze campagne om de grootste te blijven, stel je voor dat ik van mijn burgemeestersstoel moet stappen, het ergste zou nog zijn als ik hem aan Tjeerd Goudbaard zou geven, gedverderrie. Leah, de dochter van mij en Tjeerd, gaat met me mee, zij is immers mijn campagnestagiaire. Lovely, nietwaar?'

'Mijn dochters zullen vast goed op Adam, het huis en natuurlijk zichzelf passen. Dat laatste is het belangrijkst, want, oh my, als dat ruzie wordt, wordt het ook écht ruzie, hoor!'

'Love en Isis besloten de handen in één te slaan voor een geweldig tienerfeest, hun populariteit zal nog meer stijgen was de bedoeling, en dat lukte ze.. Het feest werd fantastisch! Tot..'

'De politie kwam. Ik belde naar huis en pas na tien minuten nam Adam de telefoon op. Ik vroeg wat zijn zussen deden en verward zei hij: ''Gewoon, tienerfeest, kamer, rommel, doei.'' Toen hing hij op! Weet hij wel dat hij met de burgemeester aan het praten was? En het was ook niet de eerste keer dat een tweeling een feest gaf in mijn huis wanneer ik weg was, tweelingen ook. Maargoed, natuurlijk belde ik snel de politie, want ik was al op de terugweg. Ik beveelde de taxichauffeur te rijden voor zijn leven! Het zou namelijk niet de eerste keer zijn dat er een hete politie-agent mijn kinderen arresteert en ik hem niet kan ontmoeten! Aaarrghhh, wat een frustraties, hier krijg ik rimpels van! Houdt u het nog bij?'

''Isis! Love! Houdt de agent! Hij is van mij!'' Maar het mocht niet baten, de vogel was gevlogen.'