Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

413 berichten • Pagina 8 van 21

xNathalie
Snackventer Snackventer

Re: Kaviaar en Kinderen (100 baby challenge)

Hahaha het blijft leuk, en ik moet alles gewoon elke dag lezen als er een nieuwe up is.

Zoals nu ook dat ik niet thuis ben, dan maar gauw op me vaders laptop :$

Ik moet het gewoon lezen want het is verslavend :$

I'Love'It <'3
Maak het je zelf gemakkelijk als het moeilijk gaat.
freggel
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

Supper net als altijd ;),

trouwens, je kan gewoon een dagboek dat af is naar de uitgever sturen!

V Ik verwacht ook niet dat iemand van 50 + het boek: Kaviaar en kinderen gaar tezen/kopen/huren XD

Laatst gewijzigd door freggel op zo 14 aug 2011, 09:21, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
<3 verliefd <3
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut

Dat zou inderdaad kunnen misschien, maar het zoetzure leven van de familie rosenberg is niet 1 verhaal, maar meer een beetje soapserie-achtig. De Gouden Kooi is een spel en dit verhaal is een challenge. En daarbij komt dat ik natuurlijk veel terugval op plaatjes in dit dagboek en dan wordt het een plaatjesboek. Maar bedankt voor de tip! :D
Afbeelding
Mikese

Het gaat heel goed met Amaley. Ik zie ook net dat ik in de laatste update niet eens de namen van de 2 nieuwe dochters heb staan. Ze heten Love & Isis. Ondertussen heeft ze ook alweer een jongentje en Sten is het huis uit enz. enz. enz. Ik ga vanavond updaten voor zowel 'De Gouden Kooi', 'Het zoetzure leven van de familie Rosenberg' en 'Kaviaar en Kinderen'. Wat zal ik beroemd worden zeg.. ;p
Afbeelding
Mikese

Hoofdstuk 19
'Ai ai, kapitein!'

Afbeelding
'Ik ging vandaag naar het park, op zoek naar iets spannends. Natuurlijk een onmogelijke missie als je in het walgelijkste dorpje van de gehele wereld woont.. Maar opeens was hij daar. De kapitein der zeven zeeën, de God van de golven, de koning van de stroming, zijn naam was.. Ja wat was zijn naam ook alweer?'

Afbeelding
'Hij zag er uit als goed gereedschap voor een nieuw kind dus zijn naam doet er natuurlijk ook niet toe. Zoenen kan hij wel, hoor, reken maar. Als hij met zijn stuur of roeispaan of hoe hij de zee ook opgaat net zo goed is als met zijn tong vaart hij zo van hier naar Jupiter!'

Afbeelding
'En omdat we geen tijd te verliezen hebben besloot ik hem maar gelijk bij mij thuis uit te nodigen voor een lekker hapje.. van mijzelf! Hihi, Amaley, je bent zo stout.'
Afbeelding
Mikese

Hoofdstuk 20
'Gutentag'

Afbeelding
'Omdat Sten binnenkort het huis verlaat besloot ik hem een cadeautje te geven. Hij schilderde namelijk prachtige schilderijen en gaf het geld wat hij verdiende aan mij, hij verzorgde de kinderen, maakte schoon, repareerde alles en boven alles had hij dezelfde humor én mening als mij, vindt maar eens zo iemand! We gingen naar.. Paris! Natuurlijk sprak ik Parijsisch als de beste, want talen is ook één van mijn grote talenten! We gingen niet op een gewone vakantie, maar een 'avontuurlijke', heerlijk idee natuurlijk. Lekker op avontuur in de grotten. ''HAKKEN, STEN, SNELLER!'' Ik zelf had natuurlijk belangrijkere zaken aan mijn mooie hoofdje..'

Afbeelding
''Gutentag, wat mag uw naam wezen?''

Afbeelding
'Het was een heerlijke avond in Parijs en ik besloot even moeder-zoon gesprek met Sten te voeren. Ik was natuurlijk niet altijd een goede moeder geweest. Ik was vooral bezig met mijn kleding! Verschrikkelijk zo'n moeder die meer met haar kleding bezig is dan met haar haar. Ook wenste ik hem natuurlijk succes in zijn verdere leven. Ik wist zeker dat hij het ging maken als schilder, zijn schilderijen waren al bijna net zo prachtig als mijn standbeelden!'

Afbeelding
'En een paar dagen later, toen we weer thuis waren en Sten zijn koffers gepakt had was het tijd om afscheid te nemen. Daar ging hij. Het vierde kind wat mijn huis ging verlaten. Gosh, wat gaat die tijd snel..'

Afbeelding
'Ondanks dat Leah het erg goed met haar grote broer kon vinden zag zij ook gelijk de positieve kant van het vertrek van Sten. Een nieuwe slaapkamer, helemaal in het roze! Jezus, ik kreeg al hoofdpijn als ik daar binnen kwam. Laat ik haar nog maar niet vertellen dat dit huis snel verleden tijd zal zijn..'
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie