Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

349 berichten • Pagina 4 van 18

Gebruikersavatar
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5356
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 19:26

Re: Life of a Berry Sweet ~ Rainbowcy ~ H5

Hoofdstuk 6 ~ Nog een Berry?
Afbeelding
De tijd ging snel en Spa was alweer een peuter. Ze was een prachtige blauwe berry.

Afbeelding
En ook mijn kleine Blake was ouder geworden. Hij begon al een grote jongen te worden.

Afbeelding
Gelukkig waren mijn twee schatjes vriendjes en speelde ze samen. Zo had ik ook meer tijd over, want ik hoefde niet de hele dag op Spa te letten.

Afbeelding
Op een avond lag ik op bed met Sky. Aarzelend begon ik de praten. ‘Sky… Uhm… Kan ik je iets vragen?’ ‘Tuurlijk schat.’ ‘Ik zou nog wel een kind willen… Maar wil jij dat ook?’ Sky keek me serieus aan, ik probeerde te lachen.

Afbeelding
Hij rolde over me heen en begon me te zoenen. ‘Waarom proberen we het niet nu?’ En dus deden we een poging om zwanger te worden.

Afbeelding
Geweldig, nog een kindje leren praten. Dat leuke babygebrabbel, ik krijg er nooit genoeg van. Het is geweldig. Al zit er veel tijd in, het is gewoon zo leuk.

Afbeelding
Ondertussen had Sky een parttime baan bij de supermarkt, omdat het geld begon op te raken. En geld groeit niet aan bomen, jammer genoeg.

Afbeelding
Na een paar keer proberen om zwanger te worden, was het toch eindelijk gelukt. Sky en ik waren er super blij mee.

Afbeelding
Ook Blake vond het super, want hij kreeg weer een broertje of zusje. Hij hoopte natuurlijk op een broertje, maar Sky en mij maakte het niks uit. Bij mij ging het nu alleen erom dat hij of zij gezond was.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5356
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 19:26

Re: Life of a Berry Sweet ~ Rainbowcy ~ H6

Hoofdstuk 7 ~ Één, twee, drie
Afbeelding
De bevalling was alweer achter de rug. Ik had niet één, niet twee, maar drie Berry´s gekregen. We hadden niet echt op een drieling gehoopt, maar ze waren alle drie even welkom. We hadden twee blauwe Berry´s en één witte Berry. Links ligt Air, in het midden ligt Snow en rechts ligt Bess.

Afbeelding
Baby´s zijn vermoeiend, dat weet iedereen, maar een drieling is gewoon onmogelijk op te voeden in je eentje. Gelukkig waren wij dus met z´n tweeën, al was het nog steeds lastig. Je had altijd handen te kort en zeker als Sky op avonden werken was. Dan moest ik het in mijn eentje doen.

Afbeelding
En daarnaast hadden we ook nog kleine Spa, die ook aandacht en liefde opeiste. Gelukkig kon ze zich ook een tijdje zelf vermaken als Blake nog op school zat.

Afbeelding
Blake hielp goed als Sky werken was, ik vond het wel zielig dat we nu zoveel met de baby’s bezig waren, want Blake kreeg nu minder aandacht. We deden ons best om alle vrije tijd aan hem te besteden.

Afbeelding
Dat ik een drieling had gekregen was te zien. Niet aan mijn buik, al begon die ook wat uit te lubberen na drie keer zwanger te zijn geweest en waar dus ook drie baby’s tegelijk in hebben gezeten. Maar ik bedoelde dus mijn gezicht. Al was ik nog op een paar ini-mini rimpeltjes na rimpelloos, ik had wel dikke wallen. Tja, ’s nachts wordt je altijd wel een stuk of twee keer wakker doordat één van de drie ligt te huilen. En dan is het meestal zo dat je net weer in slaap bent gevallen en dan weer wordt gewekt. Gelukkig gaat die tijd snel voorbij.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5356
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 19:26

Re: Life of a Berry Sweet ~ Rainbowcy ~ H7

Hoofdstuk 8 ~ Finally married Afbeelding
Wat ging de tijd toch snel, vreselijk, al is het makkelijker sinds ook mijn drie kleine meiden peuters zijn geworden. Links is Snow, in het midden is Bess en dan is rechts natuurlijk Air.

Afbeelding
En ook Spa was weer een paar jaartjes ouder. Ze was niet een typisch meisje meisje, ze hield van meidendingen maar deed ook vaker dingen met Blake.

Afbeelding
Gamen was daar één van. Ja, je ziet het goed, Blake is een tiener geworden. In de tijd dat ik zwanger was van Blake vroeg Sky me ten huwelijk. Dat is dus alweer jaren geleden… We zijn nog steeds alleen maar verloofd.

Afbeelding
Maar dat was verleden tijd. Op een avond hielden we de trouwerij, met z’n tienen.

Afbeelding
Wij zevenen en Chocolate met haar man en dochter, die ondertussen ook alweer een tiener was.

Afbeelding
http://i1204.photobucket.com/albums/bb4 ... t-1096.jpg
We wisselden de ringen uit, beloofde elkaar trouw en dan natuurlijk de o zo beroemde kus. Die sloegen wij ook niet over.

Afbeelding
Toen we officieel getrouwd waren, sneed Sky de taart aan. Iedereen pakte wel twee stukken. De taart ging voor meer als de helft op.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
En dan ging het normale leven weer verder. Voor Sky werken en de kinderen opvoeden en voor mij alleen de kinderen opvoeden. Het leren lopen en leren praten was vreselijk veel werk. Voor één kind was het al veel. We verdeelde het eerlijk. Sky leerde Air en Bess lopen en Snow praten, ik leerde Snow lopen en Air en Bess praten. Één kind één ding leren was een dagtaak, dus we waren er wel een tijd mee bezig. Maar toen ze allemaal konden lopen en praten gingen de dingen ook een stuk makkelijker.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie