O jeetje, wat een weer zeg
Ik zit er over te denken om een sims3 dagboek bij te houden, alleen vraag ik me af of ik dat dan uiteindelijk dan niet ga vergeten
Ik wil lekker chinees eten: gelukkig heb ik nog een lekerre rest zelfgemaakte bami ... jammie jammie jammie ... jammergenoeg is de kroepoek op: die heeft nana vannacht opgevroten
hiki schreef:Ik wil lekker chinees eten: gelukkig heb ik nog een lekerre rest zelfgemaakte bami ... jammie jammie jammie ... jammergenoeg is de kroepoek op: die heeft nana vannacht opgevroten
Wat ik nu toch weer gezien heb.., haitaanse politie die meerdere personen zomaar even neerschieten omdat ze een zak rijst gestolen zouden hebben. Bleek gewoon van een vrachtwagen gevallen te zijn...
Ik heb het nu al 3 keer gehad vandaag en ik heb het een tijdje geleden nog eens gehad dat ik mijn vingers niet kon bewegen.
Ik heb dit altijd als ik iets aan het schrijven ben,dan krijg ik opeens trillingen in mijn hand en dan kan ik mijn vingers niet bewegen. de andere keren was het meteen over,maar net heeft het een paar minuten geduurd voor ik mijn vingers weer kon bewegen.
Zozi schreef:Ik heb het nu al 3 keer gehad vandaag en ik heb het een tijdje geleden nog eens gehad dat ik mijn vingers niet kon bewegen.
Ik heb dit altijd als ik iets aan het schrijven ben,dan krijg ik opeens trillingen in mijn hand en dan kan ik mijn vingers niet bewegen. de andere keren was het meteen over,maar net heeft het een paar minuten geduurd voor ik mijn vingers weer kon bewegen.