Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

721 berichten • Pagina 17 van 37

Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Re: 10G Jonshen ~~ Generatie 4! ~Hfd4~ *update*

Hihi, nee het is geen zus zus relatie, dat verklap ik dan wel ;p
Ben bezig met een update <3
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Simmielove

Re: 10G Jonshen ~~ Generatie 4! ~Hfd4~ *update*

Hier een (wat kleine) update!

~~~~~~

Hoofdstuk 5

Door Megan.

Afbeelding

Voor de zoveelste keer keek ik om me heen, in de hoop dat Damien me niet achterna gegaan was. Godzijdank niet.
Nu de ex van mijn broer, Jessica de bitch, bij ons woont moest ik gewoon een 'baan' zoeken, ik heb Damien was gemaakt dat ik bij een winkel werkte buiten de stad, omdat die goed betaalde. In werkelijkheid was ik gewoon weer terug bij mijn oude 'job'. Mijn lichaam verkopen.
Sinds mijn ene pleziertje met Damien werd ik telkens sneller beroerde, en ik vreesde het ergste, maar ook weer het beste, dat ik zwanger was van een kindje met Damien.
Ik heb al 1x een zwangerschapstest gedaan, maar die was negatief. Ik had met tranen in mijn ogen gezeten.

Afbeelding

'Ja?', klonk opeens een zware mannenstem die me uit mijn gedachte rukte, 'wie ben jij?', snauwde hij, ik slikte even, 'Megan meneer', zei ik aarzelend. 'Uw had gebeld? Of uw...uhh', ik begon in mijn gedachte te graven, 'mijn vriend', hij grijnsde even, 'hij raadde jou aan, je moet trouwens langer blijven, hij wil ook een keertje', de man barstte in lachen uit en even verdween wat bloed uit mijn gezicht, ik zoog mijn longen vol lucht en liep naar binnen, toen ik de man voorbij liep sloeg hij op mijn kont. Ik voel tranen brandden, het was voor Damien, stelde ik mezelf gerust.

Einde door Megan.

Afbeelding

Weer giet ik was sterke drank in de koffie, Megan was nog niet terug en dat zorgde ervoor dat ik ongelofelijk bezorgd. Arme Megan, ik hoopte dat ze in de file zou staan, en geen auto ongeluk zou krijgen ofzo.
Megan had me vanochtend wel aangeraadde om soms bij Jessica te gaan kijken, kijken of ze nog ademd.

Afbeelding

Dus nadat ik het kopje koffie in de vaatwasser had gezet en de fles dronk leeg gedronken en uit het raam gesmeten had, ging ik op weg naar boven.
'Jessica?', vroeg ik, aarzelend toen ik de deur open kwam, Jessica keek me aan, met haar warme groene ogen, ze lag in haar ondergoed op bed en aaide over haar heup, 'kom', fluisterde ze verlijdelijk. Het was een aanbod die ik niet kon weigeren, de alcohol maakte het denken onmogelijk.

Afbeelding

Ik zei niks maar dook boven op Jessica, en we deden het, ik voelde me schuldig tegenover Megan, ik bedoel, ik had een sterkte vaste relatie met Megan, die nu doodleuk er niet meer was. Want ik was vreemd gegaan. Ik voelde me vreselijk.

Afbeelding

Inmiddels zijn er al een paar weken verstreken, ik voelde me ongelofelijk schuldig tegenover Megan, en dus toen ik het wilde vertellen wilde Megan eerst aan het woord zijn.
'Damien. Ik heb zowiezo nieuws waarvan jij boos gaat worden, en misschien goed nieuws óf slecht nieuws', zei ze. 'Wat wil je als eerst horen?'

~~~~~~
Afbeelding
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Simmielove

Re: 10G Jonshen ~~ Generatie 4! ~Hfd5~ *update*

Update! <3

~~~~~~

Hoofdstuk 6

Afbeelding

'Dan maar eerst het slechte nieuws', zuchtte ik, Megan keek me aan, 'het echte slechte nieuws', verduidelijkte ik. Megan keek me twijfelend aan, en haalde toen diep adem. 'Damien, ik heb je wijsgemaakt dat ik in een supermarkt werk. Als kassière. Deels is het ook zo, maar ik verkoop wat anders', Megan keek twijfelend naar haar schoenen, een koud gevoel overspoelde me. Weer haalde Megan diep adem. 'Damien.... Ik....Ik ben weer terug bij af', fluisterde ze, maar ze gaf me geen tijd om wat te zeggen. 'Ik ben een hoer Damien, daar verdien ik nu geld bij ma-', ik onderbrak haar woedend. 'Jij wat! Ik dacht dat we verdomme een relatie hadden Megan! Maar je liegt gewoon tegen me! Hoor je dat?! Mijn huis uit! Je kan nu toch bij 1 van je klanten gaan wonen! Dan is het voor hem gratis! Megan donder op! Ik moet je niet meer begrepen!', rode woede laaide nog erger in me op, ik zag dat Megan weer wat zou zeggen. 'Mijn huis uit, hoer!', schreeuwde ik.

Door Megan.

Afbeelding

Ik verborg mijn gezicht in mijn handen, snikte even en sprintte toen het huis uit. Ik had geen idee waarheen, naar het huis dat leeg stond? Ik had geen idee. Wel wist ik dat mijn hart gebroken was. Ik wilde het Damien rustig vertellen, wist ik veel dat hij woest zou worden!
En.. En hij wist niet eens dat ik zwanger was, van hém natuurlijk!
Het verklaarde waarom ik zoveel aankwam en zoveel at, maar nu was ik een alleenstaande moeder, zonder iets, zonder huis. Zonder familie. Mijn broer was naar Bridgepoort gegaan, en ons huis was gesloopt. Waarom moest zoiets mij nu overkomen?

Afbeelding

Het is inmiddels een paar weken later, ik had een klein huisje gehuurd. Maar mijn hart was nog steeds gebroken. Ik was mijn liefde kwijt, ik... ik was Damien kwijt, het deed zoveel pijn.
Ik had het gevoel alsof ik mezelf niet meer was, alsof mijn huid van mijn borst was gerukt, bij mijn hart, en dat daar alle botten weg waren geklauwd, en dat ze daarna mijn hart hebben gepakt en dat die is opgegeten, en ik nog steeds met die wond zat.
Ik miste Damien zo.

Afbeelding

Tranen vielen op de bank, het leek erg op de bank bij Damien. De tranen werden erger en zorgde voor donkere vlekken op de bank, 'Damien', fluisterde ik en begon hard te huilen. Ik had nog nooit zo hard van mijn leven gehuild, ik had nooit maar dan ook nooit moeten leven, had ik niet met een kind in me gezeten, en ook niet met liefdes verdriet.
Ik was het huis uitgetrapt, en leefde nu in een startershuis waarvan ik binnenkort de huur niet meer van kan betalen.

Afbeelding

Ik hoorde wat hakken tikken op de stenen buiten, maar ik reageerde niet. Vast de postbode ofzo, dacht ik. Toen de bel ging verroerde ik me weer niet.
'Megan!', schreeuwde een woedende stem. 'Ik weet dat je hier bent! Dus doe die verdomde deur open ja!', met trillende benen liep ik naar de deur. Ik liet even mijn hand op de deurkruk rusten, haalde diep adem, en trok de deur open.

Afbeelding

Voor mijn deur stond niemand minder dan Jessica, 'goh, en wat moet bitchie hier, bitchie?', siste ik boos, ik had gehoord van iemand dat Jessica nu een relatie had met Damien, 'ik ben hier omdat ik gek word', kreunde ze. 'Dat was je al', antwoordde ik kalm, Jessica keek me aan als een python die elk moment kon aanvallen, 'dan niet, ik dacht dat je Damien wel terug wilde', zei ze en ze wilde zich omdraaien.

Afbeelding

Onbewust maakte mijn hart een sprongetje van geluk toen ik zijn naam hoorde. Ik zakte op mijn knieën en keek Jessica smekend aan, 'ja, ja ik wilde Damien terug', fluisterde ik en voelde hoe de tranen weer in mijn ogen kwamen.

Afbeelding

'Zeg eerst sorry', zei ze boos. 'Nee', zei ik, 'ik ga niet liegen', Jessica's mond viel open, misschien was dit het verkeerde moment om zo'n opmerking te maken, 'nee, nee Jessica, loop niet weg!', riep ik smekend.
'Oke oke, ik neem het terug, alle woorden, nu blij', zei ik, Jessica knikte, 'breng me terug bij Damien', fluisterde ik met een trillende stem, Jessica keek me aan en wenkte dat ik omhoog moest komen.

Afbeelding

Moeizaam kwam ik overeind, ik had dan wel nog geen buikje, maar het gewicht werd vervelend, en vooral omdat ik elk moment kon overgeven als ik een scherpe beweging maakte.
'Kom mee, ik wil van die Damien af', zei ze en ze liep al weg, moeizaam kwam ik naast haar lopen. 'Hoezo?', hijgde ik, Jessica keek me even geïrriteerd aan omdat ik hijgde en trok toen haar gezicht in een grimas. 'Omdat ik de hele tijd moet kotsen, als ik zwanger ben van hem vermoord ik hem', pijn overspoelde weer mijn hart, maar, 'wacht eens even!', dacht ik hardop, Jessica keek me aan. 'Dat kan niet, als...als je het in één van de laatste weken met hem gedaan hebt, kan je niet zo snel de verschijnselen hebben', zei ik en keek Jessica bedenkelijk aan, ze rolde met haar ogen. 'Duhh, ik heb het met 'm gedaan toen jij aan het "werken" was', zei ze. Mijn hart bevroor. 'Dus... Dus Damien is vreemd gegaan!', riep ik uit. 'Jij ook', zei Jessica.
'Vergeet dat nu maar even, Damien moet mij dumpen en jij moet terug bij hem', zei ze boos.

Einde door Megan.

Afbeelding

'Ik ben thuis Damien!', Jessica's stem galmde door het hele huis, 'en ik heb een gast meegenomen', ik hoorde wat geschuifel bij de deur. Het duurde niet lang of Jessica liep naar de woonkamer, plots zag ik achter haar een bos zwart haar verschijnen, ik hield mijn adem in. Megan kwam te voorschijn en liep twijfelend op me af, ze aaide even met haar hand over mijn arm.

Afbeelding

Ookal heb ik Megan de deur gewezen, is mijn hart haar niet vergeten, 'Damien, het spijt me, vergeef je me?', zei Megan met tranen in haar ogen én stem.

~~~~~~
Afbeelding
Simmielove

Re: 10G Jonshen ~~ Generatie 4! ~Hfd6~ *update*

Jaaah, hoofdstuk 7! :swing

~~~~~~

Hoofdstuk 7

Door Megan.

Afbeelding

'Ik snap niet dat jíj zou blíj kan zijn dat je zwanger bent van zo'n etter!', schreeuwde Jessica boos. Jessica bleek ook zwanger te zijn... Ook van Damien. Ze wilde een abortus laten plegen, maar ik heb haar tegen gehouden, ik bedoel, je gaat toch niet zo'n weerloos wezentje vermoorden?! Jessica moest het kind niet als het geboren zou worden, had ze gezegt, dus Damien en ik zouden het kindje opvoeden.

Afbeelding

Ik aaide over mijn bolle buik, binnenkort zou de bevalling al zijn. Ik voelde dat er iets tegen mijn hand trapte, ik maakte een sprongetje. 'Wat is er?', Jessica keek me raar aan, 'het kindje trapte! Het kindje trapte!', jubelde ik. Jessica keek naar mijn buik en legde toen haar oor tegen mijn buik, weer trapte het kindje, Jessica staarde met een gezicht vol ongeloof naar mijn buik, 'doet dat geen pijn? Ik zou juist blij zijn als het kind geen teken van leven zou vertonen', zei ze, haar stem klonk eerlijk.

Afbeelding

Jessica draaide zich om en plofte op de bank. Ik ging ook zitten, maar dan op de andere bank, 'Jes!', zuchtte ik. 'Je moet blij zijn dát je een kind kan krijgen, er zijn zat mensen die dat niet kunnen. Die balen ervan, omdat ze juist een kind willen', zei ik. Jessica's mond viel open, 'dus mensen willen gewoon een jankend onderkruipsel?', zei ze vol ongeloof, geïrriteerd keek ik haar aan, 'ja, wie wil nu niet een lief kindje?', zeg ik, Jessica stak haar hand op. Ik rolde zuchtend met mijn ogen.

Afbeelding

'Ik ben thuis!', riep een engelachtige stem, mijn hartslag schoot omhoog en ik rukte mij hoofd naar de deuropening, Damien verscheen en keek ons glimlachend aan.
God, wat was ik blij dat Damien me terug had genomen in huis. En we waren inmiddels verloofd! Dat is toch geweldig! Binnenkort zou ik Mevrouw Jonshen zijn. Megan Jonshen... Hmm.. Klinkt helemaal niet slecht.
'Ho-Hoi Damien', stotterde ik en werd rood, Damien lachte en drukte een kus op mijn voorhoofd, 'het is lekker weer, zullen we buiten gaan zitten?', vroeg hij aan ons en wachtte niet op een antwoord.

Afbeelding

Toen ik buiten op schommel wilde zitten voelde ik hoe plots wat steken in mijn buik begonnen en hoe mijn benen nat werden, 'Jes? Damien?', fluisterde ik en voelde hoe er weer een steek kwam, ik deed mijn best om rustig te blijven, 'even wachten', zei Jessica. Zij en Damien waren een spel aan het spelen, toen hield ik het niet meer. 'Stop nu met dat verdomde spel! De weeën zijn begonnen idioten!', schreeuwde ik, nu had ik wel hun aandacht, beide holde ze naar me toe en begon hysterisch te worden. 'Breng me gewoon naar het ziekenhuis!', brulde ik.

Einde door Megan.

Afbeelding

Megan was behoorlijk aan het vloeken en schelden tijdens de bevalling, maar ik begreep het, het deed pijn. Jessica was flauwgevallen en zat op de gang. Mijn beide handen waren beurs van het geknijp van Megan. Maar het maakte me niks uit.
We hadden samen een prachtige dochter gekregen, genaamd Rosalie.

~~~~~~

De naam is Rosalie komt van de lijst van Roos/xRainbow. Ze zei dat ze heel vereerd zou zijn als die naam erin zou komen, dus wilde ik haar hiermee een plezier doen :3
Voor degene die ook namen hebben ingestuurd, hebben jullie ook nog een speciale naam van de lijst die jullie er graag in willen hebben? Mag je me gerust PM'en :knuffel
(Heeyyy dat rijmt :sweatdrop)
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie