Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

349 berichten • Pagina 16 van 18

Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Re: Stel hier je vragen over Na Middernacht

Ik ben een band begonnen, dus ik heb 2 personen, hoe vraag ik er dan nog andere mensen bij? Gewoon door heel veel 'vriendelijke' interacties te doen?

AL GEVONDEN :sweatdrop
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
DENNUSZ
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

ik heb nu een nieuwe sim aangemaakt in Bridgeport, en ik ken nu dus mijn andere sim, (mijn favoriete waarmee ik dus heeeeel veel mee speel) maar die staat er 2 x tussen die vriendenlijst?! Als gewone sim zegmaar, die je kan uitnodigen enzo, en bij de andere staat een roodrampje om van een vampier, en als ik op die klik staat er geen interacties mogelijk ofzo.. maar Sterrenstatus en eigenschappen enzo zijn allebei t zelfde? hoe kun je dat oplossen dat die met dat rode randje weg is?

EDIT: WHOOPS! volgens mij post ik dit in een verkeerd topic.. sorry.. :$ kan iemand dit bericht verplaatsen naar Meld hier je na middernacht Bugs/errors? want volgens mij kan ik dat niet. ;$
Jepske
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker

Is het normaal dat al je relaties achteruit gaan als je aan de schandpaal genageld wordt? want als ik kennissen heb en die verwaarloos is dan gaan ze mestal uit mijn lijst, maar ik werd aan de schandpaal genageld en toen waren er een paar gewoon in het rood zegmaar :S
Afbeelding
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Waar staat dat speciaal effects ding?
Diegene waar je kan kiezen of er vuur, lazers, sneeuw ect. uitkomt.
En kan je die ook gewoon plaatsen op een openbare kavel?
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
annalieta
Snackventer Snackventer

Ik zit al best lang met een probleem...

Altijd als ik in een nieuwe stad begin (dit keer dus twinbrook) haal ik alle mensen uit de stad.
Ik heb nu allemaal mensen in mijn stad die ik gemaakt heb, maar niemand is bekend/beroemd. Hoe moet ik nu zonder een andere sim beroemd worden?

Het lukt me maarniet...

Heeft iemand een suggestie?

Weergave- en sorteeropties