Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

721 berichten • Pagina 16 van 37

Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Re: 10G Jonshen ~~ Generatie 4! ~Hfd1~ *update*

Haha, bedankt! :knuffel

~~~~~~

Hoofdstuk 2

Afbeelding

De volgende morgen stapte ik alvroeg in de auto, om naar de mevrouw Twalland te gaan. De hele ochtend klopte mijn hart als een bezetene. Zou 'die' mevrouw Twalland echt zo knap zijn?

Afbeelding

Toen ik aanbelde werd er dit keer wel degelijk open gedaan, 'hallo?', vroeg een zachte tinkelende stem. Ik keek op en zag 2 prachtige goudkleurige ogen, mijn hart én ademhaling sopte. 'Hallo?', vroeg ze weer twijfelend. Ik knipperde een paar keer met mijn ogen, 'ik...ik moet een pakketje af leveren van mijn moeder', stotterde ik, het meisje lachte en hield de deur voor me open, 'dus jij bent zeker Damien Jonshen hé?', lachte ze maar ze praatte al gauw door. 'Kom binnen, ik ben Megan trouwens', voegde ze eraan toe en hield de deur voor me open.

Afbeelding

Met een bonkend hart stapte ik binnen, het huis zag er wel mooi uit, vond ik.. Het was mooi ingericht en leek niet zo op een doos zoals het ervan buiten uitzag, bewonderd keek ik rond. 'Wat voor pakketje kom je eigenlijk brengen?', vroeg ze en onderbrak mijn gedachte. 'Mevrouw Twalland', mompelde ik dromerig. 'Maar volgens mijn moeder is die iets in de 80', plots leken Megan's ogen vochtig te worden en ze keek weg. 'Wat is er?', vroeg ik geschrokken. 'Mijn moeder is dood', fluisterde ze, ik voelde hoe ik koud werd van binnen, 'het spijt me!', mompelde ik en ik raakte wat verward haar wang aan, Megan keek op en glimlachte even.

Afbeelding

Om het goed te maken nam ik Megan mee uit eten, mijn hart klopte als een bezetene, wat niet hielp met het auto rijden. Ik had haast een truck geramd, en Megan een hartaanval bezorgd, maar uiteindelijk kwamen we levend aan en aten we lekker. Vooral Megan, ze had haar lievenlings eten gekozen, en ik keek met alle liefde toe hoe ze at.

Afbeelding

'Het was lekker Damien', zei ze toen we hadden betaald, ik lachte, 'elke plek die ik uitkies is lekker', en knipoogde, tot mijn genot bloosde Megan. 'Weet je Dam....', zei ze, ze zei het laatste heel erg aarzelend, ze pakte mijn hand en keek even naar mijn vingers, 'je bent leuk', zei ze en drukte mijn hand tegen haar zachte wang. Mijn ademhaling stookte, 'jij ook', fluisterde ik geluidsloos, Megan lachte, 'breng je me naar huis? Mijn broer zal wel op me wachten', zei ze. Heel even leek haar gezicht verdrietig te staan, maar al gauw schitterde ze weer. Ik knikte ademloos.

Afbeelding

Na Megan afgezet te hebben reed ik met vlinders in mijn buik naar huis, ik was verliefd. Op Megan.
Volgens mij was het bij de vorige stamhouders ook gegaan, ik glimlachte in mijn gedachte. Dan zou het dit keer ook weer zou zijn.

~~~~~~

Wie had het goed? Het is trouwens Megan Twalland van Anubis ;P
Ze is echt heel leuk in je game ;o
Ze kan zo grappig doen met haar wenkbrauwen :sweatdrop
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Simmielove

Re: 10G Jonshen ~~ Generatie 4! ~Hfd2~ *update*

Voor iedereen die namen hebben opgestuurd;
Heel erg bedankt allemaal!
De namen die dubbel waren komen er zowiezo in, en die ik leuk vind ook ;P
1 naam die meerdere keren voorkwam was Megan, maar die zit er al in, misschien komt hij bij 1 van de volgende generatie's.
Afbeelding
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Simmielove

Re: 10G Jonshen ~~ Generatie 4! ~Hfd2~ *update*

~~~~~~

Hoofdstuk 3

Afbeelding

De tijd ging snel, ik had nu een soort relatie met Megan, mijn ouders waren verhuisd, maar ik zat nog wel met mijn zusjes Taylor en Tirza opgescheept.
Achja. Ik haal mijn hand nog een keer door mijn haar en keek uit het raam, buiten zie ik een meisje lopen, die een beetje op Megan lijkt. Maar Megan zou er nooit zo bijlopen... Toch?

Afbeelding

Ik holde naar buiten, 'Megan!', riep ik, het meisje verstijfde en probeerde harder te lopen op haar hakken, jup, dat was dus Megan, 'Megan! Alsjeblieft blijf staan!', riep ik en ik probeerde snel van het trapje te lopen, ik struikelde maar liep snel door.

Afbeelding

Eindelijk was ik bij Megan, maarzij liet zich snikkend zakken, 'Damien,het spijt me!', stotterde ze en sloeg haar armen over haar knieën. Heel even stond ik versteld. 'Megan...', fluisterde ik.

Afbeelding

Ik pakte haar vast en sleurde haar omhoog, ik sloeg mijn armen om haar heen en Megan drukte zichzelf dicht tegen me aan. Ik wachtte tot ze wat rustiger zou worden, maar het hielp niet. 'Wil je vannacht bij mij slapen?', vroeg ik aarzelend, ik voelde hoe Megan knikte.

Afbeelding

Niet veel later keek ik naar Megan. Ze had hier gedoucht en had wat kleren van Tirza geleend. Ze snikte nog steeds, 'Damien.... Ik... Ik had het je moeten vertellen', fluisterde ze, 'inderdaad', zei ik boos. Megan keek op, de tranen liepen over haar wangen, 'het spijt me echt..... De ex van mijn broer heeft ervoor gezorgd dat we..', ze stopte even om diep adem te halen. 'Dat we arm zijn, mijn moeder is dood gegaan omdat we niet genoeg geld hadden voor haar operatie, en niemand wil ons aannemen voor een baan.. Dus...', ze keek naar haar voeten. 'Dus speel je als hoer', mijn stem klonk ijzig, Megan knikte. Ik kon niet boos op haar zijn, 'Meg. Je mag voorlopig bij ons wonen, en als je broer terug gaat naar Bridgepoort mag jij hier nog steeds blijven wonen', zei ik, Megan keek me blij aan. 'Je bent de beste Damien', fluisterde ze, mijn hart maakte een sprong.
'Mag...Mag ik naar bed?', vroeg ze en glimlachte schaapachtig.

Afbeelding

Ik knikte, Megan sliep vannacht in mijn kamer, ja, ze zou dus dat belachelijke bed zien. Toen ze voorbij liep keek ze me aan, en ze glimlachte, ze was erg blij. Ze keek nog even uit het raam en verdween toen.
Ik kon het me nauwelijks voorstellen, arme Megan, ze had het gewoon tegen me moeten zeggen!

~~~~~~
Afbeelding
Simsesther
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

Re: 10G Jonshen ~~ Generatie 4! ~Hfd3~ *update*

Oh wow, dat had ik niet verwacht :O
Ik denk dat ze wel bij Damien mag blijven wonen, en dan zorgen ze samen wel dat ze een baan krijgt of dat Damien genoeg verdient zodat ze niet meer als prostituee hoeft te werken. Dat hoop ik tenminste, maar je weet het maar nooit met jou XD....

Laatst gewijzigd door Simsesther op di 09 aug 2011, 15:48, 1 keer totaal gewijzigd.

Simmielove

^
Idd :twisted

Bedankt allemaal! :knuffel
Ik denk dat ik zo nog een update plaats ;D
Dankzij jullie allemaal word het zoveel leuker <3
Afbeelding
Simmielove

~~~~~~

Hoofdstuk 4

Door Megan.

Afbeelding

Ik ben vreselijk! Ik snapte Damien niet, waarom haalde hij zoveel problemen in huis, dankzij mij. Arme Damien.
Hij was ongelofelijk leuk, dat kan niemand ontkennen, en ik zou hem met alle liefde helpen om de volgende generatie te maken.. Maar... Maar ik ben vreselijk! Ik ben 1 bonk problemen, en ik wilde dat Damien niet aandoen, natuurlijk, wat romance, daar heb ik niks op tegen, iets meer misschien ook niet. Maar ik zou nooit maar dan ook echt nooit een gezin kunnen opstarten met Damien, ik wist dat er binnenkort een wandelend probleem voor de deur zou staan, en ze moest echt weg.

Afbeelding

Ik stond zachtjes op, om Damien niet wakker te maken en sloop naar de bijhorende badkamer. Voorzichtig trok ik de geleende kleren uit en gooide ze in de wasmand, ik kon kleren lenen van Tirza en Taylor, gelukkig. Ze zouden als het goed is zo wat setjes kleren op het bed leggen.
Ik draaide de kraan aan en ging in de douche zitten, de kraan voelde ijskoud aan op mijn rug, ik pakte hem vast en legde hem naast me neer.

Afbeelding

Ik douchde snel, schoon zou ik me nooit meer kunnen voelen, hoe goed ik mezelf ook zou wassen. Ik leunde tegen de douchewand aan en sloot mijn ogen, Damien was echt geweldig, de beste man die je je kon voorstellen, maar... Maar ik wilde hem niks aan doen. Ik wist zeker dat het het beste zou zijn als ik terug zou keren naar mijn normale levensstijl.

Einde door Megan.

Afbeelding

Megan was ongelofelijk, ik werd telkens verliefder, en het werd erger en erger. Ik wilde Megan, gewoon.. Ik wilde met haar trouwen, een gezin opstarten. Ik wist zeker dat het allemaal goed zou gaan, we zouden kinderen krijgen, een geweldig gezin zijn, zo zonder problemen.

Afbeelding

We hadden de sjoelbak die buiten stond verkocht, en een schommel neergezet. De laatste weken waren Megan en ik vaak in de tuin te vinden, altijd bij elkaar, we hadden altijd contact. Ik wilde haar nooit meer kwijt.
'Kom nu van de schommel af!', giechelde Megan, ik grijnsde naar haar en schudde mijn hoofd. Megan giechelde weer.

Afbeelding

Ook hadden we nu een glijbaan, Megan was een schat, ze was ook nog schattig, en het was leuk haar te plagen.
Ik streelde zachtjes over haar buik. Die hopelijk binnenkort dikker zou worden, maarja, verder dan wat kussen ging het niet meer met Megan. Niet dat ik daar problemen mee had!

Afbeelding

Zachtjes legde ik mijn hoofd op Megan's borst, 'ik houd van je', prevelde ik, Megan leek heel even te verstijven en ontspande toen, 'ik...Ik ook van jou', haar stem klonk oprecht. 'Nooit gedacht dat zoiets ooit zou gebeuren', zei ik, Megan lachte zacht.

Afbeelding

Nadat Megan en ik ons hadden aangekleed gingen we naar beneden, mijn zusjes waren verhuisd, ze waren oud genoeg geworden, maar ik miste ze wel.
Het gesprek van Megan en ik werd onderbroken door de deurbel, 'ik ga wel', zei ik, Megan knikte.

Door Megan.

Afbeelding

Ongeduldig wachtte ik totdat Damien terug zou komen, buiten hoorde ik stemmen gedempt praatten en toen sloeg de voordeur dicht, 'Meg', klonk Damien's stem, ik keek op, 'dit is Jessica, ze blijft voorlopig hier', zei hij en glimlacht.
Ik glimlachte aarzelend maar alsnog betrok mijn gezicht, het bloed stroomde weg. Wat deed zíj hier!?

Einde door Megan.

~~~~~~
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie