'Nummer één'

'Een paar dagen later werd ik ineens enorm misselijk. Ik had dit natuurlijk al lang aan zien komen, hondenvoer kan niet goed zijn voor je lichaam.'

'Wat ik nog niet wist toen ik met mijn hoofd boven de veel te goedkope wc hing, was dat er een klein wezentje in mijn buik groeide. Ik kreeg mijn eerste kind! Wel vervelend dat mijn dure designerskleding nu bijna niet meer past.. Dit is toch geen gezicht?'

'Het duurde niet heel lang meer tot ik ineens het gevoel kreeg dat ik in mijn broek plaste. IN MIJN VOORTUIN! Stel je voor dat één van die lelijke buren dat zou zien, ik moet er niet aan denken, hoor! Daarna volgde een enorme pijn, weeën! Zo snel als ik kon belde ik een taxi en beveelde de chauffeur met de snelheid van het licht naar het ziekenhuis te rijden. Daar was hij te lui voor, totdat ik dreigde dat ik mijn kind op zijn achterbank ter wereld zou brengen.'

'Toen ik uren later het ziekenhuis mocht verlaten had ik een zoon, Raphaël. Op de terugweg legde ik hem gelijk even de huisregels uit. ''Alle vieze dingen doe je op de wc, nergens anders, jongeman. Eten staat in de koelkast, ik help je wel met het openen van de blikken, hoor, wees niet bang. O ja, het poetsen van de wc, zullen we afspreken dat jij het deze week doet en ik volgende en dan om de week afwisselen?'' '