Hallo,
Ik speel nu al een hele tijd sims 3 op mijn laptop, nooit geen problemen.
Ik heb Ambities, Late night en Generations alleen nu komt mijn probleem!
Sinds een paar dagen laad mijn spel zeer traag, en als het spel er eindelijk is dan schokt ie steeds! Terwijl ik er voorheen nooit last van heb gehad.
Weten jullie misschien waar het aan kan liggen?
De laptop is nog geen half jaar oud en heeft dit altijd gemakkelijk met downloads kunnen draaien.
Ik hoop op hulp.
Groeten,
Tessa
Sims 3 blijft hangen opeens
13 berichten • Pagina 1 van 1
Re: Sims 3 blijft hangen opeens
simpel met een nieuwe douaneloods is het spel slomer geworden als ik jouw was zal ik ales verwijderen want douaneloods maken je spel alleen maar slechter ofishele kan wel

^
*Downloads
*Downloads

Gebruik je downloads?
Daar kan het ook aan liggen
Gewoon wat downloads verwijderen, of gewoon alle, dan moet het spel weer normaal draaien. Ik had hetzelfde.
Daar kan het ook aan liggen

Gewoon wat downloads verwijderen, of gewoon alle, dan moet het spel weer normaal draaien. Ik had hetzelfde.

Bij mij ligt het meestal aan hoeveel geheugen er nog beschikbaar is :l
Dat kan dus ook aan downloads liggen, maar dat hoeft niet (Bij mij iig niet)
Dat kan dus ook aan downloads liggen, maar dat hoeft niet (Bij mij iig niet)
Ik heb inderdaad downloads, maar dit werkte anders ook goed.
Ik heb het complete spel met alle uitbreidingen al eens helemaal verwijderd, alleen dit haalde niks uit.
Heb er nu een stuk minder downloads dan eerst op, alleen helpt dat gewoon niet.
Ik vind het vreemd waarom het opeens blijft haken, het ligt niet aan de laptop heb genoeg geheugen en de laptop is nog geen halfjaar oud.
Maar zijn er dan helemaal geen downloads geschikt voor?
Ik heb het complete spel met alle uitbreidingen al eens helemaal verwijderd, alleen dit haalde niks uit.
Heb er nu een stuk minder downloads dan eerst op, alleen helpt dat gewoon niet.
Ik vind het vreemd waarom het opeens blijft haken, het ligt niet aan de laptop heb genoeg geheugen en de laptop is nog geen halfjaar oud.
Maar zijn er dan helemaal geen downloads geschikt voor?

^ Tuurlijk wel, Je moet gewoon up to date downloads hebben en niet zoveel
!
Ik heb een beetje te veel en mijne haakt wel eens en toevallig ga ik nu een paar verwijderen

Ik heb een beetje te veel en mijne haakt wel eens en toevallig ga ik nu een paar verwijderen

Ik had er eerst meer dan 40 op staan en daarmee draaide die verder goed, tot dat die dan opeens ging schokken.
Ik heb spel opnieuw geinstalleerd daarna en heb er nu iets van 10 downloads op, maar nog blijft die haken.
Zou het dan wel echt aan de downloads liggen?
Ik heb spel opnieuw geinstalleerd daarna en heb er nu iets van 10 downloads op, maar nog blijft die haken.
Zou het dan wel echt aan de downloads liggen?

Het kan hoor, Neem het zekere voor het onzekere!

Dat is zo, ik zal de downloads dan wel even allemaal wissen.
Weet jij dan misschien een site of heb je een tip om toch downloads te kunnen hebben die dan geen invloed hebben op het spel?
Weet jij dan misschien een site of heb je een tip om toch downloads te kunnen hebben die dan geen invloed hebben op het spel?
Hi,
ik heb toevallig precies het zelfde (en ik heet ook Tessa, is het toeval??
)!! Ik sims sinds een half jaar ook op mijn laptop, en dat ging altijd prima. Alleen ik ben af en toe een beetje enthousiast met downloads, en mijn spel liep van de week vast toen mijn sim naar de supermarkt ging (hij bleef eindeloos laden, na een tijd heb ik de sims maar afgesloten via taakbeheer), dus ik dacht: dat ligt aan de downloads. Dus ik heb de helft van de downloads verwijderd, maar nu liep hij op precies het zelfde punt (bij de supermarkt), weer vast. Ligt dat puur aan de downloads of is er iets mis met mijn supermarkt?
Groetjes!
ik heb toevallig precies het zelfde (en ik heet ook Tessa, is het toeval??

Groetjes!
Hi, daar ben ik weer! Ik kwam er namelijk toevallig achter dat het niet aan mijn supermarkt ligt, maar het ligt eraan wat ik daar koop. En in mijn geval is het de bruidstaart, die geeft een fout. Ik had al even geprobeerd te zoeken of meer mensen dat hebben, maar ik kon eigenlijk niet echt iets vinden. Ik kan de bruidstaart niet kopen, want als ik hem aanklik in het koop menu, dan krijg ik niet de beschrijving met de prijs enzo, en hij blijft rood, alsof hij niet kan worden geplaatst. Heel vaag. Hopelijk weet iemand hier iets op.
Groetjes Tessa
Groetjes Tessa

Dat heb ik niet