Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Lees jij dit dagboek?

Peiling eindigde op vr 29 jul 2011, 18:20

Ja
3
60%
Soms
0
Geen stemmen
Nee
2
40%
Totaal aantal stemmen: 5

31 berichten • Pagina 2 van 2

Luna
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

Re: De Middletons ~ UPDATE hoofdstuk 2.7! (26/07) ~

Laatste update van G2! Ik popel om met G3 te beginnen! :D

O ja, het zou leuk zijn dat je op de poll stemt. Bedankt!

v Ja, ik vind dat ook heel jammer. Eigenlijk ben jij de enige die reageert :( (Heel erg bedankt daarvoor, anders heb ik het gevoel dat eigenlijk helemaal niemand mijn db leest :cry )

Laatst gewijzigd door Luna op di 26 jul 2011, 18:28, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

En daar ben ik alweer :l Zonde dat er bijna niemand reageert, bij mij gebeurd het ook niet veel :l
Haha, Alec toch x3 Een date voor zijn vader regelen. Wel lief van hem :3
Kan niet wachten tot Alec's generatie!
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Luna

(sorry voor pp)

Ik heb niet echt de indruk dat mijn dagboek door veel mensen gelezen wordt, dus als je dit niet leest: Zou je willen zeggen waarom?
Ik wil dit weten omdat ik zo mijn dagboek kan aanpassen daaraan bij de komende generaties, want het is ook makkelijker om met iets voort te gaan (althans voor mij) als je weet dat je inspanningen gewaardeerd worden.
Bedankt :)

v Heel erg bedankt om te reageren & ik ga er op letten. :laugh

Laatst gewijzigd door Luna op di 26 jul 2011, 19:46, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand

Hey, ik lees je dagboek half. Want ik heb niet echt veel tijd. En mijn andere reden is dat er op dit moment echt heel veel nieuwe dagboeken worden gestart of gestart zijn, waardoor ik moeilijk bij kan houden wat ik lees. Daarom heb ik een lijstje met wat ik lees en wat niet, en als ik tijd over heb lees ik ook die van anderen.
Maar over je schrijfstijl valt niks te spreken hoor, ik vind het heel leuk om te lezen en misschien zet ik hem wel op mijn lijstje.

Verder misschien een kleinigheidje dat ook mensen weg kan houden: Je link in de eerste post moet je kopiëren, misschien is het handiger als je die aanklikbaar maakt. Er zijn misschien mensen die het te veel moeite vinden of gewoon niet weten hoe het moet om dan die link zelf te plakken?

En nog iets; Veel mensen zijn op dit moment ook op vakantie, dus kunnen ook niet posten. ;)

Maar hé, ik kreeg de eerste twee generaties ook niet veel reacties, gewoon doorzetten en de lezers komen vanzelf!
Afbeelding
Luna

Re: De Middletons ~ UPDATE hoofdstuk 3.1! (01/08) ~

Ik ben van plan even een pauze in te lassen met mijn 10g, omdat ik nu op een punt zit dat ik echt geen zin heb om verder te gaan. Ik heb het even gehad met mijn 10g, en misschien (maar echt heel heel misschien) ga ik wel stoppen. Dan kan ik me meer concentreren op mijn verhaal. Nu vind ik (berrie) ISBI's en rainbowcy's echt helemaal te gek dus misschien ga ik dat dan doen ipv. mijn 10g. Ik ben helemaal niet zeker of ik dit ook echt zal doen, maar het is wel best aanlokkelijk. Sorry.
Afbeelding
Luna

Re: De Middletons ~ Mededeling! (09/08) ~

(Sorry voor pp)
Van de pauze zal er niet veel meer komen, want ik heb beslist echt te stoppen met dit dagboek, zodat ik iets anders kan doen. Ik heb er met momenten echt van genoten om alles te schrijven, maar omdat ik gewoon geen zin meer heb om verder te doen (wegens vele redenen) stop ik ermee. Ik vind het wel jammer omdat ik een van de velen ben die er niet in slaagt om een 10g te doen. Nou ja. Misschien ga ik er ooit wel nog mee verder of start ik gewoon weer een splinternieuwe 10g, dat weet ik (nog) niet. In ieder geval, bedankt om het te volgen. x

P.S. De site blijft gewoon bestaan, ik vind het zonde om alles weg te gooien.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie