Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

18 berichten • Pagina 1 van 1

leisje
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker

I miss you

ik ga een sims 3 dagboek maken :D genaamd: I miss you

Afbeelding

proloog:
Nadat de moeder van Simone en Noa was overleden door een auto- ongeluk worden ze geadopteerd door de gemene Simson Rock. Alleen de vriendin van hem zorgt het voor dat het leven van Simone en Noa niet helemaal kapot gemaakt. Terwijl Noa zich probeert te verzetten tegen de pijn die de stok van Simson geeft, probeert Simone het verdriet te verdragen dat haar moeder dood is, de enigste die haar echt begreep...... Nu moet Simone haar kleine zusje troosten, maar zelf is ze ook niet echt gelukkig

(het zijn niet echt lange hoofdstukken......)
hoofdstuk 1
hoofdstuk 2

Afbeelding

Laatst gewijzigd door leisje op do 02 jun 2011, 11:27, 5 keer totaal gewijzigd.

AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo

Re: i miss you

Ben benieuwd :) maar voortaan als je iets gaat posten: Gelijk proloog er bij zetten aub :)! Anders valt het onder een aankondiging, en aankondigingen mogen niet meer :) :knuffel
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

Re: I miss you

Ben ook benieuwd :D
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
leisje

Hoofdstuk 1:

Daar zit ze dan, Simone. Sinds ze bij Simson Rock wonen is het leven echt een hel geworden, gelukkig dat kayle er nog is anders was het echt te erg. Even zucht Simone diep, ze krijgen hier alles wat ze willen behalve de liefde die hun moeder aan hun gaf. Ja, hun moeder...... Die altijd even gekke , maar lieve moeder..... Die nu in de hemel is. Maar ze blijft altijd in ons hart houd Simone zich voor, even gaat ze met haar hand langs het zand, haar moeder hielt van zand....... Het is misschien gek , maar hun moeder hielt gewoon van zand.
Afbeelding

Ze staat op, het werd al laat en als ze te laat binnen was kreeg ze problemen. Snel loopt begint ze te lopen , maar het was al te laat.... Daar stond Simson..... ''wat doe jij nu nog buiten?!'' Gromde hij boos. ''ik.... ik...'' zei Simone. ''jij wat?!'' hij sloeg haar in het gezicht ''en nu naar binnen jij!''
Afbeelding
Ze loopt snel naar binnen, naar de kamer van haar en Noa. Noa ziet dat Simson,Simone heeft geslagen. Dat ziet ze aan de rode plek op Simone's gezicht. ''gaat het?'' vraagt ze aan haar grote zus. ''ja hoor'' zegt Simone, ze moest ervoor zorgen dat Noa nog een beetje hoop hield. Dan geeft Noa haar zus een knuffel. ''het komt goed'' zegt Simone.
Afbeelding
leisje

hoofdstuk 2:
''kom Noa laten we maar gaan slapen......'' Noa knikt en klimt in haar stapelbed, Simone stopt haar nog even in. ''lekker slapen Noa'' Simone glimlacht even naar haar zusje en gaat dan naar eigen bed. ''lekker slapen'' zegt Noa nog , maar als Simone ligt val ze meteen in slaap.

Als Simone die ochtend wakker wordt is Noa al het het computeren, snel kleed ze zich aan en loopt naar beneden. Daar wenkt Kayle haar ''ik moet je wat vertellen......'' Snel loopt Simone naar haar toe. Kayle doet de lichten uit en pakt een zaklamp. ''ik ga je nu vertellen..... waarom Simson een hekel aan kinderen heeft.....''

Afbeelding
''toen Simson jong was , werd hij opgevoed in een weeshuis. Daar werd hij gepest en de grote mensen dachten dat hij een baby was. omdat hij dat zat was wou hij wraak op iedereen maar het meest op kinderen..... Nu probeert hij jullie dus het leven zuur te maken...... Maar hij draait een beetje door.......

Afbeelding

''een beetje?!'' zei Simone. ''ja een beetje! Ik kan jullie ook niet meer helpen hoor!'' kaatste Kayle terug. Simone keek haar woedend aan en liep naar de keuken toe , ze had honger. Op de gang kwam ze Simson tegen die tegen haar schreeuwde : ''schreeuw niet zo!'' en hij sloeg haar met zijn stok.

Afbeelding
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

^^
Idd :)
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
FranSor
Beheerder Beheerder

Maak het gezin opnieuw! Ik vind het te interessant. PS: Weet niet of je computer het aankan maar misschien kan je de opties wat hoger zetten? Dan ziet je spel en daarbij ook de foto's er mooier uit...

succes!
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie