Hier dan mijn dagboek die ik wil gaan bijhouden. hij gaat over de familie Michiels. Ik hoop dat jullie hem leuk gaan vinden! In elk geval Heel veel Lees plezier!!
Intro:
Dave komt uit een gewone Nederlandse familie. Na een avondje stappen met zijn vrienden ontmoet hij Lindsay. Lindsay heeft een Nederlandse vader en een Chinese moeder. Hij heeft haar moeder ontmoet in China en haar mee genomen naar NL. om hier een gezin te starten en een gelukkig leven te leiden. Maar toen Lindsay 18 werd veranderde dit leven in 1 klap om naar veel verdriet. 3 criminelen roofden het hele huis leeg en nam alle waardevolle spullen mee. zelfs de bruidsschat van haar moeder. ( wat bestond uit veel chineese beelden) Haar vader besloot alles terug te halen. en is nooit meer terug gekomen. Haar moeder ging kapot van verdriet. nog een jaar woonde Lindsay met haar moeder samen. maar die stierf na het lange hulpeloos wachten naar haar vader. Lindsey Erfde de laatste 50.000 Sim euro's om daar een nieuw leven mee op te bouwen. Toen ze tijdens het stappen Dave ontmoete ging voor Lindsay een hele nieuwe wereld open! Hij vroeg haar ten huwelijk en ze zijn meteen 4 dagen later getrouwd. een groot feest was het niet. want er was weinig geld om een nieuw huis te kopen. En hier gaat het verhaal verder.......

Hoi, Ik ben Dave Michiels. En hier achter mij ziet u mijn vrouw. ik zal haar straks aan u voorstellen. Maar nu eerst stel ik mijzelf even voor. Ik ben dus Dave. ik ben net gelukkig getrouwd met Lindsay en we hebben net een huis laten bouwen. Ik ben dol op eten. en ja mijn favoriete kleur is Blauw. Mijn karakter eigenschappen zijn: Fotografen Blik, Atletisch, Gedisciplineerd, Vriendelijk en ik houd van buiten. Ohwja en niet te vergeten mijn levens wens is om niveau 10 te bereiken in de oosterse vechtkunst. Ik wil de titel Grootmeester natuurlijk!

Dit hier is mijn vrouw Lindsay. is ze niet knap? Zoals u aan haar oorbellen en strikjes in het haar kunt zien. houd ze van Paars. Ze heeft een leuk karakter. ze is Artistiek, Dapper, Ambitieus, Goed en net zoals ik is ze graat buiten. Haar levens wens is Niveau 10 behalen op de vaardigheden Schilderen en Fotografie.

Dit is ons huis. hij is groot en erg leeg maar goed. als we een baan hebben dan komt er vast meer geld in het laadje.

En dit is de binnenkant van ons huis. ach best gezellig toch?

Het eerste wat ik deed toen we het huis in konden. Was in de krant kijken of er nog een baantje vrij was. en Ja hoor de medische Carrière lijkt me wel wat. en vanaf vandaag ben ik officieel Orgaandonor. Ohwja wat ik helemaal ben vergeten te vertellen is. We gaan op huwelijksreis! morgen naar Shang Simla in China! ik ben echt opgewonden. daar kan ik mijn oosterse vechtkunst gaan leren. en Lindsay kan voor het eerst in haar leven het land zien waar haar moeder vandaan komt.

Het eerste wat Lindsay deed was toen ze het huis in kwamen. ja je ziet het al Schilderen. ze wil zo snel mogelijk haar vaardigheden naar niveau 10 hebben.

Dave had voor het eerst gekookt de eerste dag. Tja de wafels waren wel wat verbrand maar ach. het was de eerste keer.

Na het eten ging Dave fitnessen en Lindsay een boek lezen. Tja fitnessen is ook belangrijk he. je moet er wel goed uitzien natuurlijk.

Nadat Dave een douche genomen heeft riep hij Lindsay schat? kom je mee naar bed? waarop Lindsay andwoorde: Is goed schat morgen gaan we op huwelijksreis! dus moeten we nu goed slapen. Eenmaal op bed. trekt Dave, Lindsay naar zich toe.

En wat er daarna gebeurde. ja daar laat ik me niet over uit. Al zal het me niets verbazen als Lindsay ineens zwanger zou zijn

Na een heerlijke nachtrust en een snel ontbijt ging Dave naar zijn werk. het was zijn 1e werkdag.

Lindsay maakte eerst haar schilderij af en heeft nu al schildervaardigheids niveau 2. Omdat Dave om 2 uur terug zij zijn van zijn werk. belde Lindsay alvast de taxi naar het vliegveld voor hun Huwelijksreis!
Hoofdstuk 1: Wat een Huwelijksreis

Hier een voorproefje van ons hotel vanuit het Vliegtuig.

Na veel trappen omhoog lopen zijn we er dan eindelijk. in ons hotel voor 3 heerlijke dagen vakantie!

Het eerste wat Dave doet nadat hij de koffers in hun kamer gebracht heeft. is ja jullie kunnen het zien. Trainen. Lindsay vond het een beetje overdreven om meteen te gaan trainen. maar volgens Dave kan hij niet zonder een training beginnen aan zijn vechtkunst.

Lindsay Roept " Dave! als jij toch gaan trainen ga ik kijken op het bord of er nog wat te doen valt hier". en ze loopt mopperend naar het bord. eens kijken of hier nog wat leuks te beleven valt. "Hmmm hier staat dat ene Chen Hong een Relikwie wil hebben. of iemand die wil opzoeken. Nou ik hou wel van een beetje avontuur. waarom ook niet"

En zo springt Lindsay op de fiets. Pff zegt ze het is wel een stuk fiesten zeg en wat een bergen hier. Ondertussen is Dave nog steeds aan het trainen en heeft hij al niveau 2 behaald.

Kijk Ik heb meneer chang gevonden. hij wil dat ik naar een graf tombe ga en daar ligt een schat die hij wil hebben. hij zal me goed betalen belooft hij.. Na een tijdje overleggen fietst Lindsay weer terug naar het hotel.

Als Lindsay thuis komt. geeft Dave haar meteen een dikke zoen. Sorry Schat ik wil er morgen gewoon goed uitzien. als ik de Dojo daar inkom. het zal niet makkelijk worden. Geeft niets zegt Lindsay kom we gaan wat eten en dan naar bed ik ben moe.

Lindsay is die ochtend al vroeg wakker. gaat ontbijten en neemt een douche. Dave ligt daar integen nog in bed.

Terwijl Dave ondertussen al naar de Dojo is gegaan. koopt Lindsay benodigheden om haar avontuur te voltooien. eten, en ohwja zefls een pop voor Dave. zodat hij thuis ook kan gaan oefenen. En ja zoals je ziet heb ik hier een badpak aan. want ik ben nog snel een paar baantjes wezen zwemen. en het is hier ook zo warm!

Dave is inmiddels al dik aan het oefen om zijn vecht kunst te behalen. hier heeft hij de witte band nog niet eens. maar die zit er al aan te komen.

Jaaaa!! roept Dave ik hem hem!! de Witte band! zijn meester vond dat hij het zo goed deed. dat hij deze al verdiend heeft. Op naar de volgende!!!

Ondertussen staat Lindsay voor een deur in de tombe. Hmmm denkt ze. zal hier niet de sleutel in passen die ik van Meneer Hong heb gekregen? laat ik het eens proberen.

Ja! hij past.. wat zal er achter zitten?? ( Ondertussen heeft Dave zo ver door getraint dat hij de Oranje Band al behaald heeft )

In de kamer ernaast vind ze allemaal gouden munten.. snel pakt ze het op en gaat naar de deur. hmmmm wat moet ik doen? na een paar keer goed door de kamer kijken ziet ze een tegel waar ze op kan staan. nadat ze dit heeft gedaan. gaat er nog een deur open naar de volgende kamer.. Voorzichtig stapt ze naar binnen.

Hmmm de deur krijgt ze niet open elke keer als ze op de tegel gaat staan dan gaat de ketting er af.. maar hij komt er ook zo weer op! heel vreemd. Na lang trekken en duwen heb ik dit soort van steen erop kunnen zetten. en ja nu kan ik wel door de deur

Ja ik vermaak me wel met dit avontuur denkt Lindsay... Maarja hoe zal het met Dave zijn? ik kan nu niet terug naar het hotel...

Dave zit intussen aan tafel. Alleen in het hotel.. Hij denkt waar zal ze zijn?? ze mompelde iets over een avontuur. een schat vinden.. als haar maar niets overkomt. ach.. ze komt wel heel weer terug ik weet het zeker.. En zo praat Dave zichzelf moet in.. al vind hij het moeilijk om het te geloven. Misschien komt ze wel nooit meer terug?? En zo nog een tijdje gepiekerd te hebben gaat hij dan toch maar naar bed.

Ondertussen in het holst van de nacht vind Lindsay de schat die Meneer Hong bedoelde! ze is blij.. ik heb hem gevonden. snel maakt ze de kist open en haalt ze de schat er uit. Ook vind ze nog een appel van steen en een leeuw. die neemt ze ook meteen maar mee. Op naar Meneer Hong!

Meneer Hong is erg tevreden! ik krijg van hem visum punten en ja hoor ik krijg zelfs nog weer van die gouden munten die ik ook in de tombe gevonden had! gau naar Dave om hem het goede nieuws te vertellen!

Dave Dave!! schreeuwt Lindsay als ze thuis is. Je raad nooit wat ik heb mee gemaakt! Ik moest voor een Meneer een schat zoeken in een tombe en die heb ik ook gevonden!! en weetje. nu hebben wel 1.000 simeuro's van hem gekregen en ik heb nog wat schatten mee genomen. voor thuis hebben we wat decoratie! ben je niet blij???? Ik ben heel blij zegt Dave. ik ben blij dat jij weer heel terug bent! ik maakte me toch wel ongerust. De volgende keer moet je wel goed zeggen wat je gaat doen hor! je kwam niet thuis vannacht ik ben vandaag niet eens naar de Dojo geweest omdat ik bang was dat je niet meer terug zou komen. Ik heb hier steeds op je gewacht.
Oohw Sorry schat zegt Lindsay. volgende keer zal ik het beter vertellen oke??

Voor Dave was het allang oke. en hij pakte haar vast om een dikke zoen te geven. hij had haar wel gemist. Na een lange zoen. zegt Lindsay zullen we morgen weer naar huis gaan. ik mis thuis toch ook wel. En zo gezegd zo gedaan. De volgende dag pakken ze hun koffers en gaan weer naar huis.
Word Vervolgd.......