Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

22 berichten • Pagina 1 van 2

Marii
Gentherapeut Gentherapeut

What life can give

Hoi Allemaal.
Hier dan mijn dagboek die ik wil gaan bijhouden. hij gaat over de familie Michiels. Ik hoop dat jullie hem leuk gaan vinden! In elk geval Heel veel Lees plezier!!

Intro:
Dave komt uit een gewone Nederlandse familie. Na een avondje stappen met zijn vrienden ontmoet hij Lindsay. Lindsay heeft een Nederlandse vader en een Chinese moeder. Hij heeft haar moeder ontmoet in China en haar mee genomen naar NL. om hier een gezin te starten en een gelukkig leven te leiden. Maar toen Lindsay 18 werd veranderde dit leven in 1 klap om naar veel verdriet. 3 criminelen roofden het hele huis leeg en nam alle waardevolle spullen mee. zelfs de bruidsschat van haar moeder. ( wat bestond uit veel chineese beelden) Haar vader besloot alles terug te halen. en is nooit meer terug gekomen. Haar moeder ging kapot van verdriet. nog een jaar woonde Lindsay met haar moeder samen. maar die stierf na het lange hulpeloos wachten naar haar vader. Lindsey Erfde de laatste 50.000 Sim euro's om daar een nieuw leven mee op te bouwen. Toen ze tijdens het stappen Dave ontmoete ging voor Lindsay een hele nieuwe wereld open! Hij vroeg haar ten huwelijk en ze zijn meteen 4 dagen later getrouwd. een groot feest was het niet. want er was weinig geld om een nieuw huis te kopen. En hier gaat het verhaal verder.......

Afbeelding
Hoi, Ik ben Dave Michiels. En hier achter mij ziet u mijn vrouw. ik zal haar straks aan u voorstellen. Maar nu eerst stel ik mijzelf even voor. Ik ben dus Dave. ik ben net gelukkig getrouwd met Lindsay en we hebben net een huis laten bouwen. Ik ben dol op eten. en ja mijn favoriete kleur is Blauw. Mijn karakter eigenschappen zijn: Fotografen Blik, Atletisch, Gedisciplineerd, Vriendelijk en ik houd van buiten. Ohwja en niet te vergeten mijn levens wens is om niveau 10 te bereiken in de oosterse vechtkunst. Ik wil de titel Grootmeester natuurlijk!

Afbeelding
Dit hier is mijn vrouw Lindsay. is ze niet knap? Zoals u aan haar oorbellen en strikjes in het haar kunt zien. houd ze van Paars. Ze heeft een leuk karakter. ze is Artistiek, Dapper, Ambitieus, Goed en net zoals ik is ze graat buiten. Haar levens wens is Niveau 10 behalen op de vaardigheden Schilderen en Fotografie.

Afbeelding
Dit is ons huis. hij is groot en erg leeg maar goed. als we een baan hebben dan komt er vast meer geld in het laadje.

Afbeelding
En dit is de binnenkant van ons huis. ach best gezellig toch?

Afbeelding
Het eerste wat ik deed toen we het huis in konden. Was in de krant kijken of er nog een baantje vrij was. en Ja hoor de medische Carrière lijkt me wel wat. en vanaf vandaag ben ik officieel Orgaandonor. Ohwja wat ik helemaal ben vergeten te vertellen is. We gaan op huwelijksreis! morgen naar Shang Simla in China! ik ben echt opgewonden. daar kan ik mijn oosterse vechtkunst gaan leren. en Lindsay kan voor het eerst in haar leven het land zien waar haar moeder vandaan komt.

Afbeelding
Het eerste wat Lindsay deed was toen ze het huis in kwamen. ja je ziet het al Schilderen. ze wil zo snel mogelijk haar vaardigheden naar niveau 10 hebben.

Afbeelding
Dave had voor het eerst gekookt de eerste dag. Tja de wafels waren wel wat verbrand maar ach. het was de eerste keer.

Afbeelding
Na het eten ging Dave fitnessen en Lindsay een boek lezen. Tja fitnessen is ook belangrijk he. je moet er wel goed uitzien natuurlijk.

Afbeelding
Nadat Dave een douche genomen heeft riep hij Lindsay schat? kom je mee naar bed? waarop Lindsay andwoorde: Is goed schat morgen gaan we op huwelijksreis! dus moeten we nu goed slapen. Eenmaal op bed. trekt Dave, Lindsay naar zich toe.

Afbeelding
En wat er daarna gebeurde. ja daar laat ik me niet over uit. Al zal het me niets verbazen als Lindsay ineens zwanger zou zijn ;)

Afbeelding
Na een heerlijke nachtrust en een snel ontbijt ging Dave naar zijn werk. het was zijn 1e werkdag.

Afbeelding
Afbeelding
Lindsay maakte eerst haar schilderij af en heeft nu al schildervaardigheids niveau 2. Omdat Dave om 2 uur terug zij zijn van zijn werk. belde Lindsay alvast de taxi naar het vliegveld voor hun Huwelijksreis!

Hoofdstuk 1: Wat een Huwelijksreis

Afbeelding
Hier een voorproefje van ons hotel vanuit het Vliegtuig.

Afbeelding
Na veel trappen omhoog lopen zijn we er dan eindelijk. in ons hotel voor 3 heerlijke dagen vakantie!

Afbeelding
Het eerste wat Dave doet nadat hij de koffers in hun kamer gebracht heeft. is ja jullie kunnen het zien. Trainen. Lindsay vond het een beetje overdreven om meteen te gaan trainen. maar volgens Dave kan hij niet zonder een training beginnen aan zijn vechtkunst.

Afbeelding
Lindsay Roept " Dave! als jij toch gaan trainen ga ik kijken op het bord of er nog wat te doen valt hier". en ze loopt mopperend naar het bord. eens kijken of hier nog wat leuks te beleven valt. "Hmmm hier staat dat ene Chen Hong een Relikwie wil hebben. of iemand die wil opzoeken. Nou ik hou wel van een beetje avontuur. waarom ook niet"

Afbeelding
En zo springt Lindsay op de fiets. Pff zegt ze het is wel een stuk fiesten zeg en wat een bergen hier. Ondertussen is Dave nog steeds aan het trainen en heeft hij al niveau 2 behaald.

Afbeelding
Kijk Ik heb meneer chang gevonden. hij wil dat ik naar een graf tombe ga en daar ligt een schat die hij wil hebben. hij zal me goed betalen belooft hij.. Na een tijdje overleggen fietst Lindsay weer terug naar het hotel.

Afbeelding
Als Lindsay thuis komt. geeft Dave haar meteen een dikke zoen. Sorry Schat ik wil er morgen gewoon goed uitzien. als ik de Dojo daar inkom. het zal niet makkelijk worden. Geeft niets zegt Lindsay kom we gaan wat eten en dan naar bed ik ben moe.

Afbeelding
Lindsay is die ochtend al vroeg wakker. gaat ontbijten en neemt een douche. Dave ligt daar integen nog in bed.

Afbeelding
Terwijl Dave ondertussen al naar de Dojo is gegaan. koopt Lindsay benodigheden om haar avontuur te voltooien. eten, en ohwja zefls een pop voor Dave. zodat hij thuis ook kan gaan oefenen. En ja zoals je ziet heb ik hier een badpak aan. want ik ben nog snel een paar baantjes wezen zwemen. en het is hier ook zo warm!

Afbeelding
Dave is inmiddels al dik aan het oefen om zijn vecht kunst te behalen. hier heeft hij de witte band nog niet eens. maar die zit er al aan te komen.

Afbeelding
Jaaaa!! roept Dave ik hem hem!! de Witte band! zijn meester vond dat hij het zo goed deed. dat hij deze al verdiend heeft. Op naar de volgende!!!

Afbeelding
Ondertussen staat Lindsay voor een deur in de tombe. Hmmm denkt ze. zal hier niet de sleutel in passen die ik van Meneer Hong heb gekregen? laat ik het eens proberen.

Afbeelding
Ja! hij past.. wat zal er achter zitten?? ( Ondertussen heeft Dave zo ver door getraint dat hij de Oranje Band al behaald heeft )

Afbeelding
In de kamer ernaast vind ze allemaal gouden munten.. snel pakt ze het op en gaat naar de deur. hmmmm wat moet ik doen? na een paar keer goed door de kamer kijken ziet ze een tegel waar ze op kan staan. nadat ze dit heeft gedaan. gaat er nog een deur open naar de volgende kamer.. Voorzichtig stapt ze naar binnen.

Afbeelding
Hmmm de deur krijgt ze niet open elke keer als ze op de tegel gaat staan dan gaat de ketting er af.. maar hij komt er ook zo weer op! heel vreemd. Na lang trekken en duwen heb ik dit soort van steen erop kunnen zetten. en ja nu kan ik wel door de deur :D

Afbeelding
Ja ik vermaak me wel met dit avontuur denkt Lindsay... Maarja hoe zal het met Dave zijn? ik kan nu niet terug naar het hotel...

Afbeelding
Dave zit intussen aan tafel. Alleen in het hotel.. Hij denkt waar zal ze zijn?? ze mompelde iets over een avontuur. een schat vinden.. als haar maar niets overkomt. ach.. ze komt wel heel weer terug ik weet het zeker.. En zo praat Dave zichzelf moet in.. al vind hij het moeilijk om het te geloven. Misschien komt ze wel nooit meer terug?? En zo nog een tijdje gepiekerd te hebben gaat hij dan toch maar naar bed.

Afbeelding
Ondertussen in het holst van de nacht vind Lindsay de schat die Meneer Hong bedoelde! ze is blij.. ik heb hem gevonden. snel maakt ze de kist open en haalt ze de schat er uit. Ook vind ze nog een appel van steen en een leeuw. die neemt ze ook meteen maar mee. Op naar Meneer Hong!

Afbeelding
Meneer Hong is erg tevreden! ik krijg van hem visum punten en ja hoor ik krijg zelfs nog weer van die gouden munten die ik ook in de tombe gevonden had! gau naar Dave om hem het goede nieuws te vertellen!

Afbeelding
Dave Dave!! schreeuwt Lindsay als ze thuis is. Je raad nooit wat ik heb mee gemaakt! Ik moest voor een Meneer een schat zoeken in een tombe en die heb ik ook gevonden!! en weetje. nu hebben wel 1.000 simeuro's van hem gekregen en ik heb nog wat schatten mee genomen. voor thuis hebben we wat decoratie! ben je niet blij???? Ik ben heel blij zegt Dave. ik ben blij dat jij weer heel terug bent! ik maakte me toch wel ongerust. De volgende keer moet je wel goed zeggen wat je gaat doen hor! je kwam niet thuis vannacht ik ben vandaag niet eens naar de Dojo geweest omdat ik bang was dat je niet meer terug zou komen. Ik heb hier steeds op je gewacht.
Oohw Sorry schat zegt Lindsay. volgende keer zal ik het beter vertellen oke??

Afbeelding
Voor Dave was het allang oke. en hij pakte haar vast om een dikke zoen te geven. hij had haar wel gemist. Na een lange zoen. zegt Lindsay zullen we morgen weer naar huis gaan. ik mis thuis toch ook wel. En zo gezegd zo gedaan. De volgende dag pakken ze hun koffers en gaan weer naar huis.

Word Vervolgd.......
Marii

Re: What life can give

Oke een kleine update! had maandag nog heel ff gespeeld :P

Hoofdstuk 2: Van een Dikke buik naar een Kind.
Afbeelding
Na een lange reis met het vliegtuig komen ze met de taxi weer terug thuis. Dave rent want hij moet nodig naar de wc.. jaa.. in een Taxi gaat het nogal moeilijk.

Afbeelding
Na nog wat bij gekletst te hebben over de vakantie gaan ze dan eindelijk naar bed. want ze zijn allebei toch wel moe.

Afbeelding
En dan Midden in de nacht.. Springt Lindsay uit bed! en haar buik word dikker.. zal ze op vakantie te veel gegeten hebben??? Hmmm denkt ze.. nouja ik ga maar weer slapen. en dan moet ik morgen maar wat sporten.

Afbeelding
De volgende ochtend is Dave er al weer vroeg uit. hij heeft zin in Wafels als ontbijt en maakte ze klaar.. ondertussen........

Afbeelding
Is Lindsay uit bed gerend naar de wc. en geeft over!! hmmm denkt ze dit is wel heel raar.. mijn buik is dikker. ik ben al een paar ochtenden zo misselijk als een hond.. Zou ik zwanger zijn??? Ze kijkt in het medicijnkastje en vind een zwangerschaps test. ze doet hem meteen en ja hoor ze is zwanger!!! Het eerste wat ze doet is rennen naar de kamer.. maar dan ziet ze dat Dave al naar het werk is.. Hmmm mompelt ze.. kan hij niet even zeggen dat ie weg gaat.. nouja ik vertel het hem vanavond wel.

Afbeelding
Nadat ze wat wafels gegeten had.. ging Lindsay meteen een zwangerschap boek lezen.. ze wil zo goed mogelijk voor de baby zorgen.

Afbeelding
Als Dave thuis komt met Promotie gaat hij meteen oefenen op zijn paal. hij roept nog Hoi schat! en is meteen helemaal op in het oefenen. hij wil zo graag de groene band halen!
Lindsay is er zat van. hij komt niet eens normaal hoi zeggen. en ze sleurt hem bij de paal weg.. en zegt Schat moet je eens luisteren!

Afbeelding
Dave kijkt haar een en zegt. wat is er? Ik moet je iets vertellen zegt Lindsay! ik ben ZWANGER!!!!.... Dave kijkt haar aan met grote ogen.. ECHT?? O maar dat is GEWELDIG! en hij rent rondjes door het huis heen.. daarna begint hij meteen tegen de buik van Lindsay te praten... Na nog een hele tijd tegen elkaar gezegt te hebben dat ze zo gelukkig zijn. gingen ze slapen...

Afbeelding
De volgende dag is een gewone normale dag voor de familie Michiels. Dave is al vroeg naar zijn werk gegaan. en Lindsay doet het huishouden. Na het huishouden gaat ze schilderen. Om haar vaardighed op te schroefen.

Afbeelding
Na een Lange werkdag voor Dave. zitten ze samen avonds lekker achter de tv.. Heerlijk zo he... elke avond.. lekker tv kijken zegt Dave.. Ja zegt Lindsay maar als de kleine er is.. zullen we het niet meer zo lekker rustig hebben! Nee dat klopt zegt Dave... Zulllen we maar naar bed gaan. ik ben toch wel moe van deze dag.. het was druk op het werk. Ja is goed zegt Lindsay en ze gaan op bed...

Afbeelding
En dan midden in de nacht.. springt Lindsay uit bed en gilt het uit! Whaa ik denk.. ik denk dat mijn vliezen gebroken zijn!!!!! Ooo het doet zijn zeer!! en ze blijft maar door gillen..

Afbeelding
Dave is ook uitgesprongen en roept Wat moet ik nu doen wat moet ik nu doen?? Lindsay word boos en zegt.. breng me naar het ziekenhuis halfe zool!! en je bent nog dokter ook!!!
En zo belt Dave snel een taxi en gaan ze naar het ziekenhuis! Na een bevalling van ongeveer 3 uur is River geboren! Een gezonde meid. Dave en Lindsay zijn dolblij! :D Gelukkig is ze harstikke gezond en mag ze meteen de zelfde nacht nog naar huis.

Afbeelding
En zo zijn ze met River weer thuis gebracht door de Taxi... Omdat Lindsay nog erg moe en zwak is van de bevalling.. maakt Dave snel de baby Kamer klaar. Zodat River meteen lekker kan gaan slapen

Afbeelding
En zo ziet de kamer er uit.. het is niet veel maar ze moeten er eerst maar mee doen. want veel geld is er niet.

Afbeelding
En hier ligt River dan.. lekker in haar eigen bedje.. ondertussen slapen papa en mama ook als een roos.

En dit Was de update... misschien vanavond of morgen meer
Marii

Heeft een tijdje geduurd.. heb ook niet zo veel gespeeld maar weer een kleine update!

Afbeelding
De volgende ochtend moet Dave al vroeg weer naar het werk. Lindsay is wakker geworden van het Gebrul van River.. En is haar snel de fles komen geven. Daarna nog een beetje spelen en knuffelen en de luier verschonen. gaat Lindsay een Ontbijtje voor zichzelf maken.

Afbeelding
He Bah moppert Lindsay. ze heeft net de borden afgewassen is de wasbak kapot.. Hebben we dat ook nog weer.. denkt ze.. nouja ik zal maar een Monteur bellen. heb ook geen zin om het zelf te doen. en als ik het Dave vraag dan duurt dat nog dagen.

Afbeelding
En zo belt ze naar de monteur... Tring... Tringgg.. Ja goeie morgen u spreekt met Lindsay Michiels. Mijn wasbak is kapot heeft tijd om hem vandaag te komen repareren? "aan de andere kant" Ja dat is geen probleem ik ben over een uur bij u. Lindsay: Dat is mooi. dan zie ik u over een uur. tot dat. en ze legt de haak er op.

Afbeelding
Zo de Wasbak is gerepareerd.. en Lindsay heeft ook nog een paar keer bij River gekeken. dus vond ze het nu wel tijd voor wat ondspanning.. en ze gaat lekker schilderen. Ondertussen is Dave thuis gekomen van zijn werk als Ambulance broeder. Hij gaat wat eten en dan meteen Oefenen om de Groene band te behalen. Lindsay schilderd lekker verder.

Afbeelding
En kijk het is Dave gelukt om de Groene band te halen. hij Showt hem hier even... Ohwjah hij was ernaa ook wel erg moe.

Afbeelding
Lindsay ligt al op bed. en net als Dave wil gaan. hoort hij River huilen. hij gaat snel kijken. en verschoont haar luier. want die stonk behoordelijk. Daarna nog even lekker met River knuffelen en toen ging hij ook snel zelf op bed.

Afbeelding
De volgende dag.. is Dave vrij. Na alle huishoudelijke taken. gingen ze samen voor de tv zitten. want beide wouden ze hun kookvaardigheid verbeteren en gingen naar het Kook programma kijken van. Live met de Sims. Hier zaten ze nog aandachtig te kijken.

Afbeelding
Maar na nog geen 15 min.. zaten ze al zo.. en ja wat er daarna gebeurde..

Afbeelding
Ja u raad het al... Dave kon het niet laten.. hij vond dat programma wel zo saai. Na een lange vrijpartij. ging Dave weer verder met het trainen van zijn Oosterse Vechtkunst. hij kon het niet laten. Lindsay Zuchte.. pff als hij ook wat in zijn hoofd heeft gehaald.. dan moet hij het ook redden ook.

Afbeelding
Nadat Lindsay het avond eten had gekookt.. en ze dat hadden opgegeten.. en Ze River de fles heeft gegeven.. Zegt Dave.. Lindsay Kom es!. Morgen word River 4. Ik ben net gebeld door ene Jackie uit China. dat ik morgen in China word verwacht. hij heeft gehoord dat ik erg goed kan Sparren. en hij heeft me uitgedaagd. en ik heb Ja gezegd. WHAT!! zegt Lindsay.. en dan ga je op River haar verjaardag weg! hoe kun je.. Nee zegt Dave. ik ga nadat we haar Verjaardag gevierd hebben Naar China en ik beloof om binnen 3 dagen weer terug te komen. Echt ik beloof het. Na nog een lang gekibbel besluiten ze om naar bed te gaan. Lindsay denkt: Pfff het is niet anders.. er zal wel een goed doel achter zitten. En ze gaan slapen.

Afbeelding
De volgende ochtend na het Ontbijt. gaat Dave nog snel wat trainen.. want hij heeft dat wel nodig al vind hij zelf. Lindsay doet in tussen het huishouden en geeft River de Fles.

Afbeelding
Om 12 uur is het zo ver! River haar 4e verjaardag word gevierd!! Dave breng haar naar de taart. en Lindsay staat al klaar met de ballonnen en Slingers. Ze zingen Lang zal ze leven, Lang zal ze leven, Lang zal ze leven in de Gloria, In de Gloria in de Gloria! Hiperdepiep! HOERA!!

Afbeelding
Dave legt haar op de grond. zodat River haar groeistuip kan krijgen! Hij denkt ik ben benieuwd hoe mijn dochter er uit zal gaan zien.

Afbeelding
En River is 4 jaar geworden! Na de groeistuip eet Dave snel de taart op. Geeft Lindsay en River snel een kus. Want de Taxi staat klaar om naar het vliegveld te gaan. Want de Reis naar China Begint!

Afbeelding
Het eerste wat Dave doet is als hij in China aankomt. op de fiest springen en naar De Acedamy voor Vechtkunsten. hij wil voordat hij met die Jackie gaat sparren nog even zijn vaardigheid wat opschroeven.

Afbeelding
Hij begint met het doorslaan van Beton.. Hij neemt een diepe zucht.. concentreert zich.. en met een dikke schreeuw WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA... slaat hij het beton met gemak door. haha lacht hij in zich zelf.. kijk ik ben wel sterk. Jackie Pas maar op!

Afbeelding
Onder tussen Thuis zet Lindsay River voor het eerst op het potje!! Ga maar zitten Schatje.. en ga maar Plassen.. Even kijkt River Lindsay aan van Huh? maar dan snapt ze het en begint te plassen. Goed zo zegt Lindsay.. en denkt inzichzelf ik hoop dat ze snel zindelijk is. Daarna denkt ze aan Dave.. Hoe zal het hem vergaan daar in China?

Afbeelding
Na een hele middag bij de Acedamy getraint te hebben. is Dave terug naar het hotel gegaan. en heeft hij voor zich zelf wat eten gekookt.. en een douche genomen.. Hij was moe.. van de hele middag trainen..

Afbeelding
En gaat tenslotte maar op bed.. Daar droomt hij over wat er zal gaan komen.

Afbeelding
De volgende ochtend.. Heeft dave snel gedoucht. een stevig ontbijt gegeten en hij gaat opweg.. Hij heeft in dit huis met Jackie afgesproken.. hij is benieuwd.. is het een vrouw of een man. hij denkt vast een Man.. vrouwen en sparren? die kunnen dat vast niet zo goed als mannen.. en hij loopt het huis binnen.

Afbeelding
Als Dave het huis binnen is.. zegt hij Eeeh Hoi. ik zoek Jackie hij heeft me uitgedaagd voor een potje sparren.. Nou dan ben je precies op tijd zegt de vrouw. Ik ben Jackie! eeh.. oowh zegt Dave. ik had eigenlijk een man verwacht. Denk je niet dat vrouwen kunnen sparren zegt Jackie! Ik zal je eens wat laten zien! Ben je klaar?? Eeeh.. Ja tuurlijk zegt Dave en hersteld zich snel van zijn Ongeloof.. en vrouw! denkt hij nog.. Nouja ik win dit dan helemaal denk ie.. en hij tovert zich snel om in zijn Pak. Oke zegt Jackie. we Sparren 3x 2 min! ik hoop dat je het vol houd. En ze beginnen.

Afbeelding
Haaaaaaaaayaa! schreeuwt Jackie. en ze maakt een hoge trap naar dave.. Dave ontwijkt hem met gemak. hah zegt hij.. dat had je niet verwacht he! Snel denkt ie. kut ze heeft wel een band hoger.. en ze is ook eigenlijk best goed..Maar dan zet hij zijn gedachten snel om en denkt dan Pffoeh ik ben veel beter en gaat weer vol in de strijd.

Afbeelding
Pak aan schreeuwt Dave.. en zo gaat het gevecht door.. Na 2 min pauze.. en heeft Jackie de eerste ronde gewonnen.. Nog 2 rondes te gaan. Ze sparren maar door.. totdat ook de laatse ronde is afgelopen. Dave heeft verloren met 2-1 van Jackie. Kut denkt ie.. verslagen door een vrouw! hij schaamde zich diep. Jackie lacht.. dat had je niet gedacht he winnen van een vrouw. Eeeh.. nee zegt Dave.. je bent wel erg goed. haha ja zegt Jackie. je wint niet zomaar van me! maar je was niet slecht hoor zegt. ze. en als beloning krijgt Dave Gouden munten. Hmm denkt ie is het toch niet voor niets geweest. Hij gaat naar het hotel en belt meteen een Taxi om hem naar huis te brengen hij is best wel teleurgesteld.. hij mag nog 2 dagen blijven maar hij heeft er geen zin in.

Afbeelding
Thuis aangekomen. roept hij meteen Lindsay, River!!!!! ik ben weer thuis!!! Hier zijn we Roept Lindsay vanuit Rivers kamer. Jij bent snel terug schat! Ja klopt zegt Dave.. Ik heb verloren van die Jackie het bleek een vrouw te zijn. die echt super goed was. ik dacht dat vrouwen niet konden sparren.. maar dat kunnen ze toch wel! Geeft niets Schat zegt Lindsay.. volgende keer beter. Ik ben blij dat je weer veilig thuis bent. Ik ook schat. En geeft Lindsay een kus. en pakt dan River op om eens lekker met haar te spelen.

Dit was het eerst weer! misschien vanavond of Dinsdag weer..
Marii

Nieuwe Update

Afbeelding
Nadat ze nog hadden gekletst zijn Lindsay en Dave naar bed gegaan. Beide waren ze wel toe aan een flinke nachtrust.

Afbeelding
Ochtends was Dave als eerste weer wakker. Hij haalde River uit bed. gaf haar de fles en verschoonde haar luier.

Afbeelding
En hij maakte het ontbijt ook nog klaar voor lindsay! Wat weer een goeie man ist he! Nadat Dave zijn ontbijt had opgegeten is hij snel naar het werk gegaan. want er moet wel geld in het laatje komen.

Afbeelding
Terwijl Lindsay net uit bed is gekomen. en aan het ontbijten is. Speelt River volop in haar speelgoed kist.

Afbeelding
Nadat Lindsay alle huishoudelijke taken heeft gedaan. gaat ze River leren praten. het is niets fijner dan dat je met je kind een gesprek kunt voeren.

Afbeelding
En na het oefenen met Praten. Word ook het lopen geoefend. Kom maar Schatje. loop maar naar mij toe zegt Lindsay.. En jaa River gaat staan en zet een paar pasjes. En dan valt ze weer op haar kont.. Lindsay lacht. goed zo! zo moet het. en ze oefenen nog een tijdje door. totdat River honger krijgt. en Lindsay haar een lekker peren prakje geeft.

Dit eerst voor vandaag. heb nog wel aantal foto's maar mijn computer doet nogal vreemd. ik hoop dat ik dit dagboek kan afmaken.
Marii

Ik moet helaas stoppen met dit dagboek.

Mijn pc moest opnieuw geïnstalleerd worden omdat mijn Windows aangaf dat hij niet legitiem was. En mijn vader had dit dus vandaag ineens gedaan. dus ben ik alles kwijt.

Jammer maar ik ga wel weer een nieuw dagboek beginnen.
Essel
Snode rechterhand Snode rechterhand

:thumbsup Zeker een nieuwe maken, ik heb dit verhaal vandaag helemaal gelezen... Leuk hoor!
Ik vind River echt een leuke naam.

Doei! Esmée

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie