Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

13 berichten • Pagina 1 van 1

Kimberly
Groentehakker Groentehakker

10G Black: UPDATE G1: Hoofdstuk 2 - 28/07/2011 -

Ik ga dus ook starten met een 10G, ik ga wel niet alle regels volgen, ik gebruik het idee meer als een soort van verhaallijn. Nu ja, meer kan ik eigenlijk niet zeggen. Hieronder vinden jullie de proloog, let me know what you think. ;)
--

Proloog

Afbeelding
Ik was klaar, klaar om te vertrekken. Eindelijk zou ik een nieuw leven kunnen beginnen, eentje ver weg van deze hel. “Olivia, wacht even..” Ik hoorde de stem van mijn tweelingbroer, Jack. Jack Black, de persoon die er altijd voor mij was, de persoon die me echt nooit in de steek zou laten. Ja, net die persoon, waar veel mensen zo lang moeten naar zoeken, verlaat ik. Het idee alleen al brak mijn hart, maar het kon nu even niet anders.

Afbeelding
Ik draaide me om, mijn gezicht strak, ik kon mijn emoties nu niet zomaar de vrije loop laten gaan. “Wat Jack?” vroeg ik met een onverschillige stem. Hij kwam met tranen in zen ogen naar me toegelopen.

Afbeelding
“Ben je heel zeker van je keuze, zussie?”
“Ja Jack, ik wil dit en ik weet wat ik doe, je moet me gewoon vertrouwen. Ik kan hier niet langer blijven, ik moet hier weg nu het nog kan. Ik moet jou en de rest van de familie redden.”
Inderdaad redden, redden voor de foute beslissing van mijn moeder, Sarah McCartney/Black. Op haar 18de verjaardig werd haar gedwongen om een 10G-legacy op te starten, maar dat weigerde ze, tot één van haar nakomelingen de taak op zich nam zou de hele familie Black uitgemoord worden. Bij die gedachte kreeg ik rillingen. Ik, mijn broer en onze 2 tante’s waren de enigen die de vreselijke brand 1 jaar terug overleefd hadden.

Afbeelding
“Ok, als dit echt is wat je wilt dan sta ik volledig achter je beslissing, mama zou zo trots op je zijn geweest meid.”
Met die woorden gaf hij me een laatste knuffel. Ik voelde hoe een traan over mijn wang rolde.

Afbeelding
Daar was ik dan, op weg naar een nieuw leven, een nieuw begin, een nieuwe start. Ik zou hieraan slagen, ik zou 10 generaties Black neerzetten op de wereld, voor de eer van mijn familie. In de verte zag ik mijn vliegtuig aankomen, mijn hart begon steeds sneller te slaan.

Laatst gewijzigd door Kimberly op do 28 jul 2011, 12:40, 2 keer totaal gewijzigd.

Kimberly

Re: 10G Black: Proloog - 25/07/2011 -

Hoofdstuk 1

Afbeelding
Ik slofte mijn nieuwe appartement binnen. Het was een heel uitputtende reis geweest, 10 uur vliegen. Bij de gedachte dat ik zo ver van huis was sprongen de tranen weer in mijn ogen, ik was nog nooit zo ver van huis geweest, en al zeker niet helemaal alleen.

Afbeelding
Ik bekeek het appartement van kop tot teen.
Het was natuurlijk geen reusachtige villa zoals ik thuis had, maar het was gezellig, en alles wat ik nodig had om te overleven was er.
Hier werd ik blij van, met een glimlach op men gezicht haalde ik mijn trolley's naar boven en begon ik mijn spullen uit te pakken.

Afbeelding
De appartementen hadden trouwens een fantastische binnenplaats. Met zwembad, bbq, schaaktafel,.. Alles wat nodig was voor een gezellig avondje onder vrienden.

Afbeelding
Later op de middag besloot ik om kennis te gaan maken met een paar van mijn buren. Ik kende hier namelijk niemand en ik wou zo snel mogelijk wat vrienden maken.

Afbeelding
Deze man is één van de twee mannen die ik vandaag leerde kennen. Vraag me niet naar zijn naam, die ben ik al lang vergeten. Erg interessant was hij niet. Hij bleef maar praten over voetbal, zijn ex, en nog andere dingen die me helemaal niet interesseerden.

Afbeelding
Plots schoot het me te binnen dat ik eigenlijk dringend op zoek moest naar een baan. Ik was namelijk bijna bankroet, dus centen waren dringend nodig. Dezelfde dag nog ging ik naar het politiekantoor en kreeg ik meteen een baantje aangeboden, zat dat even mij. En mijn baas, dat zat nog veel meer mee..

(vanaf hier heb ik een perongelijk een paar foto's verwijderd, vandaar de sprong van een paar maand)
Afbeelding
Ja, mijn baas, Louie..
Damn wat was hij knap.
Na een paar maanden waren we al erg close en hij kwam vaak s'avonds langs op mijn appartement.
Nooit gebeurde er iets, tot mijn grote spijt.

Afbeelding
Tot die bepaalde dag, nu ja, eerder nacht. Hij drukte spontaan zijn lippen op de mijne. Ik dacht even dat ik me in de hemel bevond. Maar nee, dit was realiteit, en je hoorde me er niet om klagen.

Afbeelding
Voor ik het doorhad lag ik in zijn armen, op weg naar de slaapkamer..
Kimberly

Re: 10G Black: UPDATE Hoofdstuk 1 - 26/07/2011 -

Hoofdstuk 2

Afbeelding
De weken erna groeiden we steeds sneller naar elkaar toe, zo snel zelfs dat Louie na 3 weken besloot om bij me in te trekken. Omdat hij met veel huisgenoten samenwoonde kon hij geen geld meebrengen, wat ervoor zorgde dat onze bankrekening bijna op rood stond. Maar dat kon me nu even niet schelen. Zolang we elkaar hadden zou alles goed komen, daar geloofde ik in.

Afbeelding
De maanden erna waren zwaar. 's Morgens moesten we beiden gaan werken. Dat was natuurlijk nodig, maar een promotie leek er noch voor mij, noch voor hem snel aan te komen. Wat jammer was want we hadden nu heel snel geld nodig.

Afbeelding
En als we dan na het werk eindelijk thuiskwamen moesten we meteen beginnen met onze vaardigheden bij te schaven. Maar ik bleef erbij, het was het allemaal waard.

Afbeelding
Toen we op een namiddag voor de TV zaten voelde ik ineens Louie's hand op mijn schouder. ''Liefje, gaat het wel? Je ziet er zo triest uit de laatste dagen.'' zei hij met een bezorgde stem. ''Hmm.. het gaat best hoor, ik hoop gewoon dat we binnenkort wat meer geld gaan verdienen, want zo kan het echt niet verder.'' Ik keek hem met tranen in de ogen aan, waarop hij me meteen een knuffel gaf. ''Ik heb wel een idee om je op te fleuren, we gaan vanavond samen naar die lounge aan het strand, even relaxen.''

Afbeelding
Ik stemde maar in, een verzetje kon geen kwaad. Louie bestelde die avond meteen twee drankjes, niet van de goedkoopste, maar dat kon wel even vond hij. Ze zagen er in ieder geval wel verukkelijk uit.

Afbeelding
Meteen nadat ik mijn eerste slok had genomen voelde ik me raar, maar dan wel op een hele goede manier. Om één of andere reden was ik helemaal In The Mood For Love.. Ik begon spontaan te dansen, iets wat ik anders trouwens nooit deed. Maar nu, ik weet niet, al mijn zorgen leken weg te zijn.

Afbeelding
In eens voelde ik dat Louie wat in mijn oor aan het fluisteren was. ''Trouwens, ik heb nog een verassing voor je..'' zei hij met een onweerstaanbare knappe stem.

Afbeelding
Louie zakte ineens onderuit, op zijn knieën. "Liefje, gaat het wel?!" reageerde ik geschrokken. "Ja hoor, geen probleem, ik heb gewoon het gevoel dat ik al de hele avond op iets zit, laat me even kijken.. aha!"

Afbeelding
Hij haalde een doosje tevoorschijn, ik was helemaal overdonderd. Het enige wat ik kon doen was daar maar blijven staan, als een idioot, met ogen open naar het doosje kijkend.

Afbeelding
"Lieve, lieve Olivia. Je weet dat ik zielsveel van je hou. Daarom vraag ik je: wil je mijn vrouw worden? Ik wil heel graag Mr. Black worden en meehelpen met je legacy." Ja, ik had Louie verteld over de legacy, maar ik had nooit gedacht dat hij het serieus zou gaan nemen. Dit was echt te geweldig voor woorden. "Nou, krijg ik geen antwoord?" vroeg hij een beetje ongeduldig maar nog steeds erg lief.

Afbeelding
"Wat een vraag, natuurlijk wil ik met je trouwen. Ik zou niets liever willen." antwoordde ik. En na die woorden schoof hij de bloedmooie ring aan mijn vingen. Ik kon niet geloven dat dit echt aan het gebeuren was.

Afbeelding
Met tranen in de ogen viel ik hem in de armen. ''Ik hou van je." fluisterde ik door men tranen heen. "Ik hou ook van jou, Olivia."

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie