Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Er moeten seizoenen komen in Vanonder haar wimpers!

Ja! Dat word leuk om te zien hoe het verder gaat met Mae!
22
88%
Mwha.. Nee, één seizoen is genoeg.
3
12%
Totaal aantal stemmen: 25

110 berichten • Pagina 5 van 6

Snooki
Mest analist Mest analist

Re: ~ Vanonder haar wimpers - H2: Deel 4

Hoofdstuk 2, deel 4: The show must go on..
Er zijn leuke dingen in het leven en slechte dingen, toch? En slechte dingen moet je verwerken en goede dingen moet je van genieten zo lang het nodig is. Ik was nooit een levensgenieter geweest, omdat ik altijd dacht dat je als vampier het eeuwige leven leidde. Maar als ik meer vampiers tegen kwam en dat er een paar sterke een intense haat voor mij ontwikkelden, wat dan? Wat zou er dan gebeuren? Dan konden ze me vermoorden en dan was het eeuwige leven een sprookje geweest. Regelrecht uit een sprookjesboek gelopen.
Afbeelding
Ik had al dagen, weken, misschien wel een maand lang niets gehoord van Darrell, maar ik had ook niet verwacht dat die eikel ooit nog eens iets van zich zou laten horen. Hij had me in de steek gelaten, op het hoogtepunt van mijn geluk kapot gemaakt door weg te gaan. Het strand zou ik natuurlijk nooit vergeten, maar zouden die kleine dingen wanneer we samen waren te vergeten zijn? Ik wist het niet. Het geïrriteerd makende geluid van de bel liet me opschrikken uit mijn wanhopige samenstelling van de afgelopen dagen.
Afbeelding
Met een zwaai hees ik mezelf uit de stoel en schoof hem weer netjes aan bij de ronde tafel. Wie zou er eigenlijk voor de deur staan? De postbode vermeed het liefst mijn huisje en haalde altijd opgelucht adem als er voor de zoveelste keer geen post voor mij bij zat. Want ik kreeg zelden post omdat ik niet geregistreerd stond bij de gemeente, alleen mijn huisje was bekend. Want ik heette echt niet Mae Keener, waren ze gek ofzo? Weer de bel. Met een drafje liep ik naar de deur en hield mijn adem in toen ik hem opendeed.
Afbeelding
'Oh mijn god, Darrell?' piepte ik toen de deur wagenwijd open stond. Hij knikte naar me en zijn gedachten liepen weer op volle toeren.
Het spijt me, Mae, dat ik je in de steek heb gelaten spookte er door zijn hoofd, de zin doorboorde mijn gedachtengang en ik kon alleen nog daar aan aan denken, hij had het zo gezegd in zijn hoofd alsof er echt gevoelens in zaten. Dat als je die zin open brak dat er een wirwar van gevoelens je kant op stoven. Ik sloeg mijn ogen neer en hij liep naar binnen.
Afbeelding
Al mijn hatelijke gedachten over Darrell zette ik opzij en ik vloog hem om zijn hals. Hij hield me stevig vast en duwde me tegen hem aan, ik voelde zijn armen met neutrale temperatuur op mijn rug en het leek net alsof ze brandden, alsof mijn rug al zo lang naar die aanraking had verlangt.
Maar ik ben hier niet om je mijn liefde te bewijzen, want dat weet je inmiddels al. Ik hou van je met heel mijn hart maar het is gewoon niet goed.. ik moet je wat vertellen.. Angstvallig liet ik hem los.
Afbeelding
Ik sloeg alweer mijn ogen neer en keek naar de punt van mijn schoen. Darrell begon te vertellen.
Ik hou van je, dat weet je, maar er is ook iets wat je nog niet weet.. Alweer liet zijn gedachten mij in onzekerheid achter en woest begonnen mijn gedachten op volle toeren te draaien.
Darrell, vertel het me dan! Ik word onzeker! stormde er in mijn hoofd. Ik hoorde een lichte en hese glimlach tegenover me en keek hem even aan, een prachtige glimlach was er om zijn mond ontstaan, die weer eindige in een treurlip.
Ik ben ook op iemand anders verliefd, Mae, ik ben verliefd op Lynn..
Afbeelding
Boos draaide ik me om, was ik niet genoeg voor hem?
Jawel, maar mijn gevoelens zijn de baas, het spijt me reageerde Darrell hierop. Woest schudde ik met mijn hoofd.
Hoe durf je reageerde ik. Ik voelde zijn arm op mijn schouder.
Maar ik hou ook heel veel van jou, maar ik kan het niet zei hij ernstig. Ik haalde diep adem en draaide me om.
Ik moet gaan zei Darrell. Hij gaf me een vluchtige kus en vertrok toen.
Afbeelding
Alweer liet hij me gebroken achter, een traan pingelde onder mijn ooglid en ik wreef hem woest weg. Ik had altijd gehad dat ik diegene die de reden was van mijn pijn wilde vermoorden, maar ik kon Lynn toch niet vermoorden? Dat was toch onmogelijk? Ik draaide me om en liet me op de bank zakken.
Afbeelding
Ik moest hier diep over na denken, als Lynn zou worden vermoord had ik geen vriendin meer. Maar als ik het deed..
dan moest ik hier weg.
''Forever and Always''
Afbeelding
Rita
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

Re: ~ Vanonder haar wimpers - H2: Deel 4

^ maar dat is toch moeilijk.... want straks zit dat in haar hoofd aan het spoken en dan kan Darell dat horen!!

Btw als je haar leven juist ellendig wilt maken moet je haar Lynn laten doden
Leuke up
Afbeelding
Snooki
Mest analist Mest analist

Re: ~ Vanonder haar wimpers - Mededeling

Hoihoi trouwe lezers,

Ik heb dus een probleem: Mijn Sims gaat heel erg sloom en ik ben van plan alles over te zetten naar de D: Schijf, want alles zit nu op de C: schijf en dies bijna vol. Dus ik heb ALLE saves veilig gesteld dus ik ga zometeen alles eraf gooien en er weer op zetten, maar dan op de D: schijf. Right? :P Het is - denk ik - een groot risico, maar ik blijf duimen.

Kusjes Mara
''Forever and Always''
Afbeelding
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Re: ~ Vanonder haar wimpers - Mededeling blz. 10

Ik denk niet dat dat erg risico zal zijn. Maargoed, ik denk wel dat het zal helpen (:
Suc6 (:
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie