Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

25 berichten • Pagina 1 van 2

Beautiful_Dirty_Rich
Snackventer Snackventer

The Rockstar

Hallo allemaal.
Leuk dat je mijn eerste dagboek aanklikt =).
Zoals de titel misschien al zegt gaat dit dagboek over een rockster. Nou ja, iemand die op weg is een rockster te worden. En daar komen zo een aantal rare dingen bij om de hoek kijken.
You know you love me.

Als blikken konden doden, was ik een seriemoordenaar.
Beautiful_Dirty_Rich
Snackventer Snackventer

Re: The Rockstar

1. Prettig kennis te maken.

Afbeelding

Hoi! Leuk je te ontmoeten, ik ben Ella. Nee, niet Stella. Da's mijn tweelingzus.

Afbeelding

Er zijn een aantal dingen waar ik voor lèèf. Met op punt een mezelf. Noem het egoïsme of arrogantie, maar als ik niet zo veel om mezelf zou geven had ik nooit het perfecte leventje dat ik nu leid.
Waar ik nog meer voor leef?

Afbeelding
Nou om mijn man Alexander natuurlijk. JA, Alexander van de Kerkhof.
Hij is een schat.WAT? Nee, ik geef niet om zijn geld. O wacht, dat vroeg je niet?
Sorry, mijn fout.

Afbeelding
En natuurlijk om mijn gitaar. Ik kijk hier raar maar deze foto heet Alex afgelopen kerst gemaakt.

Afbeelding
Waar ik ook veel om geef is mijn werk.Ik zit al in de zevende fase van de rock-tak bij een muzikale carriere.
Ik ben achtergrondzangeres maar Ik ben op weg rockster te worden.
Zie je, mijn moeder is rockster, mijn vader filmcompnist.
Aangezien ze beide op leeftijd zijn, ga ik mijn moeder vervangen.
Afbeelding

O ja. Mijn familie. Ik ben èèn tweede van een tweeling.
Mijn familie bestaat al vier generaties, en ik ben trots. Ik heb een nichtje, snap je?

Laatst gewijzigd door Beautiful_Dirty_Rich op do 20 aug 2009, 19:45, 2 keer totaal gewijzigd.

You know you love me.

Beautiful_Dirty_Rich
Snackventer Snackventer

hiki schreef::D leuk: ook dat huis zo ben benieuwd naar vervolg :wink:
Oh dat huis. Dat is gewoon het huis van de familie van de Kerkhof in Sunset-Valley.
Ik vind het zoooo mooi :mrgreen: :mryellow:
You know you love me.

ModMod
Podium hulp Podium hulp

Ha leuk, weer een nieuw dagboek te lezen.
Begint goed; wel echt een schatje die Ella! :D
Thought for the Day:

"The real measure of your wealth is how much you would be worth if you lost all your money." Anon.
Beautiful_Dirty_Rich
Snackventer Snackventer

Afbeelding
De telefoon rinkelt. "Hallo met Ella Steel?" "Hee Ella, je spreekt met Pauline.
Er zijn een paar probleeempjes op het werk, zou jij ze kunnen oplossen?"
"Oh. Uuh nou ik ben nu bij het theater maar ik heb mijn laptop bij me. Ik ga wel naar het park."
"Okè! Ella, wat zouden we zonder jou moeten doen?" zei Pauline. "Ik heb geen flauw idee Pauline."

Afbeelding
Zo gezegd, zo gedaan. En vijf minuten later zit Ella om 7 minuten over 12 's nachts (!)
te zoeken naar een nieuwe leadgitarist voor de band.
Och, die lui stappen sneller op als dat ze een solo hebben gedaan.
En Ella gaat naar huis

Afbeelding

Eenmaal thuis is Ella doodmoe van het joggen.
Ze is van het centrum helemaal naar huis gejogd.
EN jezus, ze had gdacht dat dat ietsje korter zou zijn.
Snel naar bed.

Afbeelding

{Eenmaal op bed}"Ze kunnen gewoon niet van je verwachten dat jij om tien over twaalf 's nachts gaat werken!"
Zei Alex vol ontzag. "Lieverd, daar heb ik zelf voor gekozen. Ik ben nou eenmaal een workaholic, dat weet je." Zei Ella geïrriteerd.
"Hmpf." was Alex' antwoord. "Als we nou eens..." Fluisterde Ella.

Afbeelding
En Alex stemde ermee in.

Afbeelding
"He, Dave. Met Alexander spreek je." "...". "Zeg Dave, jij kende mijn oma, Gretle toch heel goed?
Kunnen we vanmiddag even afspreken. Ik moet je een paar dingen vragen." zei Alex door de telefoon.
"...". "Okè, tot straks!" Soms word de druk even te veel voor Alexander, Zoveel overleden familieleden...

Afbeelding

En zo zit Alex alweer 's morgens vroeg in de auto.
Hij belt nog even naar Ella's voicemail om in te spreken dat hij weg is voor zaken,
Ella snapt zijn problemen nooit zo goed.
Als Alex eenmaal aankomt op de afgesproken plek is Dave er niet. En hij komt ook niet.

Afbeelding
Nou ja. Er zal wel wat tussen zijn gekomen. Dave is ook een zakenman.
Als Alexander bijna in zijn auto wil stappen komt hij een oude bekende,
Malcolm tegen. "Hee Malcom. Lang niet gezien!
Heb je het al gehoord? Ik ga trouwen!" zei Alex vol enthousiasme.
"En wat zal mij dat interreseren?" was Malcom's antwoord.

Afbeelding
"Nou uuh, weet ik veel. Misschien omdat we beste vrienden waren?" zei Alex.
"Waren, ja. Totdat jij populair werd en mij vergat." was het antwoord.
"Malcolm, jij wilde niet bevriend raken met die jongens. Eigen schuld! Maar weet je wat?
Dan kom je toch lekker ook niet op de bruiloft?"

See you next time!
You know you love me.

Zemm
Snode rechterhand Snode rechterhand

Leuk verhaal :wink:
Je schrijft 't ook op een leuke manier, alleen er zit (nog) niet zo veel spanning in maar dat komt denk ik nog wel?
"What's in a name? that which we call a rose
By any other name would smell as sweet;"
Beautiful_Dirty_Rich
Snackventer Snackventer

Zemm schreef:Leuk verhaal :wink:
Je schrijft 't ook op een leuke manier, alleen er zit (nog) niet zo veel spanning in maar dat komt denk ik nog wel?
Ja inderdaad. Het kan miss wel eventjes duren voor er een upje komt ik ben bezig met een verhaallijn bedenken. Dat doe ik door veel boeken te lezen tv te kijken etc. Ik speel met een andere familie om een beetje inspiratie te krijgen. De volgende up komt wrschijnlijk over zo'n 3 dagen. Maar ik er is al iets gebeurd waar spanning door gaat komen....
You know you love me.

Beautiful_Dirty_Rich
Snackventer Snackventer

Morgen doe ik weer een upje, en om alvast een tipje van de sluier op te lichten schrijf ik hier een 'voorstukje':

Alles is prima in orde tussen Ella en Alex. Ze hebben helemaal geen geheimen voor elkaar.
Totdat Alex 's avonds wordt gebeld door een oud vriendinnetje. En die zal er voor zorgen dat het hele leven van Alex en Ella op z'n kop komt te staan...
You know you love me.

Saarsel
Snackventer Snackventer

Leuk verhaal. Ik ben benieuwd naar het vervolg! :D
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Als Alexander Altijdopweg bij je voordeur staat zit er maar 1 ding op: nooit opendoen!
Beautiful_Dirty_Rich
Snackventer Snackventer

En dan hier, op de beloofde dag, het beloofde vervolg:

Afbeelding
Het is alweer avond en Alexander wordt net wakker van zijn middagdutje als hij gebeld wordt.
"...". "Hai lieverd." neemt Alex op. "...". "Het is bijna 11 uur waarvoor moet ik naar het stadhuis komen?". "..." "Okè, zie ik je daar." en Alex hing op.

Afbeelding
Net als Alex heeft opgehangen komt Ella binenlopen. "Hè lieverd. Lekker geslapen? Ik ga nog even fitnessen." zei ze.
"Is goed. Ik ben dalijk weg, ik heb afgesproken bij Snackbar Hoddes met de jongens." is Alex' antwoord.
"Okè is goed. Maar ik blijf niet op je wachten. Ik ben al moe en laat staan na dat fitnessen." waarschuwt Ella.
"Nee, dat snap ik. Tot morgen dan." antwoordde Alex, toen gaven ze elkaar een kus, en Alex bevond zich op weg naar het stadhuis.

Afbeelding
Eenmaal bijhet gemeentehuis... "Hey Tori. Goed je te zien." zei Alex enthousiast toen hij Tori zag. "Eeh, ja. Hoi Alexander." antwoordde ze gefrustreerd.
Alex merkt dat Tori gespannen is. En gelijk denkt hij aan het feit dat hij nu verloofd is met Ella, en de verkering met Tori dus eigenlijk moet verbreken.
"Ik moet je iets vertellen ALex." zegt Tori zenuwachtig. "Ik jou ook." Bekent Alex. "Okè, ga jij maar eerst." zegt Tori begripvol.

Afbeelding
"Ik brandt maar meteen goed los. Ik heb sinds ene paar weken een vriendin. We zijn verloofd. Ik moet onze relatie verbreken." zegt Alex in èèn adem.
"WAT? Dat meen je niet! Alex, dat kun je niet menen! Je breekt mijn hart!" antwoordde Tori verward. "Dit is het beste. Het is lullig te zeggen, maar ik voel veel meer voor Ella."
probeert Alex uit te leggen. "Toch niet die Ella Steel he? Die zogenaamde 'rockchick'?" zei Tori vol afschuw. "Jawel die ja. En we zijn hardstikke gelukkig." verdedigde Alex zichzelf.

Afbeelding
"Okè, als het zo moet. Dan ga ik jullie zognaamde gelukkigheid nu verstoren, Alex." zei Tori. Afwachtend twijfelde Alex of Tori misschien gek was geworden.
"Ik heb geldproblemen, Alex. Dat gedoe met de recessie, je kent het wel. En daardoor..." Alex onderbrak haar: "En wat kunnen jou geldproblemen MIJ schelen?" vroeg hij.
"Nou, Alexander van de Kerkhof. Je hebt een dochter. Ja, kijk maar niet zo dom, een dochter. Ik kan niet meer voor haar zorgen." zegt Tori. "Wij hebben een kind?!" schreeuwde Alex woest, maar ook verwardt.
"Ja. Ben maar niet bang dat je Ellatje poepluiers moet verwisselen, Rachel is inmiddels al 17. Morgenochtend komt ze naar jullie huis, daarna zul je nooit meer last van mij hebben."

Afbeelding
Nog steeds verward komt Alex thuis. "Ella ik ben eerder thuis kom eens hierheen!"
Alex was zo goed als in paniek. Nadat Tori alles verteld en uitgelegd had was hij meteen naar huis gegaan.
Ella was een workaholic en had vast en zeker geen zin in een puberende dochter.
Dit konden nog wel eens serieuze problemen betekenen.

Afbeelding
Zodra Ella beneden in de keuken was, stak Alex van wal. "Ella, luister." begon hij.
"Ik had tot voor vanavond een vriendin, Tori, ik heb het toenet uitgemaakt. Ik zag haar al een hele tijd niet meer, wees niet bang." startte Alex voorzichtig.
Ella gaapte, "Oh, oke. Bijna al mijn vriendjes gingen vreemd." zei Ella relaxt. Alex was even verward: Urgh, vrouwen. Zo onvoorspelbaar, dacht hij.

Afbeelding
"Ella, blijkbaar heb ik een dochter, Rachel, van 17. Alsjeblieft Ella, probeer haar te accepteren. Ik heb haar nog nooit ontmoet." zei Alex, bang voor wat er ging komen.
"J-Je hebt een, een, d-d-dochter?" zei Ella verward. "Ja, blijkbaar." zei Alex toegevend.
"Wanneer ontmoet ik haar?" vroeg Ella. "Morgenochtend. En ze komt hier wonen, Tori kan niet meer voor haar zorgen." vertelde Alex verder.

Afbeelding
"Wees niet ban El, we slaan ons er wel doorheen. Je bent in korte tijd heel veel voor me gaan betekenen." Zei Alex. "En da's wederzijds." vertelde Ella.
Ella voelde vanalles tegelijk. Verdriet, vermoeidheid, blijdschap. Alles. Hoe moest dit nou verder?

Ja jongens, hoe gaat dat verder? Wacht maar op het vervolg, ik weet het namelijk zelf ook nog niet!
Kuss.
You know you love me.

Zemm
Snode rechterhand Snode rechterhand

Geweldig :D
'k vind het ook wel grappig dat je de recessie :? er een beetje bij betrekt.
En volgens mij is Alex wel gewend aan Ella's stank na het fitnissen :P
"What's in a name? that which we call a rose
By any other name would smell as sweet;"
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Patricia schreef:Spannend, ik ben benieuwd hoe de dochter eruit ziet en hoe ze heet! :eek:
ze heet Rachel dat staat er ook in :wink:
leuk gedaan ik heb zin in meer
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Beautiful_Dirty_Rich
Snackventer Snackventer

HAhahha, ja ik weet het. Ze was net klaar toen ik Alex naar huis had gestuurd dus tjaa.
oh en over de recessie: Ik moest gewoon een smoes verzinnen :mryellow:
You know you love me.

o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

noem me ongeduldig en gooi me op een broodje

maar heb je geen tijd of heb je geen zin meer om te posten want ik kan niet wachten op de volgende update maar zeg maar als je geen tijd heb dan hoor ik het wel

suc6 verder met wat je aan het doen bent :thumbsup
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie