"Ally!" gilt Zane als hij het gezicht van een bekend meisje om de hoek ziet komen.
"Ally, je moet me helpen." Zijn stem trilt.
"Ik doe mijn best!" roept Ally terug.
"Ik ga nooit meer vergeten hoe Mew hier ligt," brabbelt hij terwijl hij om hoog blijft turen. Hij trekt aan de mouwen van zijn vest als hij zijn armen om elkaar heen slaat om het onbehaaglijke gevoel van zich af te werpen.
Plots komt ook Sterre tevoorschijn, heb je haar ook weer. Maar hé... Ze heeft een ladder gevonden! Ze duwt het ding door het gat dat eerst een luikgat was en Zane klimt er behendig op terwijl hij zijn blik van Mew probeert te houden. Ze ligt er zo vreselijk gruwelijk bij.
Als hij boven is staart Sterre even in zijn ogen, hij vat het op als een verwachting dat hij haar nu zal bedanken en geeft haar een beetje onbehulpen een knuffel om haar te bedanken.
"Jullie zijn helden," grijnst hij uiteindelijk terwijl hij nog half in shock is. Hij heeft zojuist een dode klasgenoot gezien.
Opeens begint Sammy tegen hem te praten.
"Ja, er was een trap en ik was jullie kwijt dus daar liep ik heen, ik belandde in een donkere ruimte en de deur viel in het slot. Daar heb ik een poosje rondgedwaald tot een ik trap vond die tot," hij wist even naar beneden, "die kamer leidde. Hoe lang zijn we hier nu eigenlijk al?"
- Zane Trippleton'