Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

309 berichten • Pagina 4 van 16

Kyta

Re: Sim Dalley - mijn wereld.

THX.. ;) ben nog ff verder gegaan.. De Vliegbasis is er.. :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Op de één of andere manier krijg ik de stad niet uit mijn handen.. ik denk dat ik daar nog even een paar nachten wakker van ga liggen.. :S
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

Die stad ziet er echt geweldig uit! <3
Ga hem zeker downloaden als ie ooit te download komt
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Wauw. Ik wou dat ik dat kon! Maja, dan moet eerst CAW werken :sweatdrop
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Kyta

THX allemaal..

@ Imme.. leuk nog een bouwer, heb je al foto's op het forum staan, ik ben erg benieuwt.. Het voetpad..uhh.. ik ben daar 3 dagen mee bezig geweest om er achter te komen dat een Sim altijd de kortste weg kiest, dus als je er zeker van wil zijn dat je Sim het voetpad volgt dan moet je met hekjes gaan werken en zorgen dat je Sim gedwongen word zo te lopen.

Kleine up-date.. ben met de stad en het platteland begonnen.. Ik persoonlijk ben er niet tevreden over, dus het kan zijn dat ik alles ga veranderen zodra me iets te binnen schiet. een plaatje met alle kavels, want die zijn er wel al hoor. :D . en de militaire basis, ik had zin om te bouwen en niet te creëren.. ;)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

wow, hoeveel kavels! ;o
Het ziet er nog steeds geweldig uit! <3
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Kyta

THX allemaal, Het zijn idd losse huisjes..

Kleine update .. Ik heb vandaag twee huisjes verwijdert en er een sportcentrum gemaakt, verder heb ik nog twee andere huisjes gemaakt en veel details aan het stukje land gegeven.. ;) nog 3 huisjes te gaan, waarvan 2 starter huisjes. Dan is dit gedeelte van de wereld af.. :) gisteren had ik 1 huisje gemaakt en op alle kavels gezet.. :laugh

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Bakie
Oplichter Oplichter

Jezus kyta, je bent echt goed bezig! Zit er allemaal super netjes en mooi uit, nu al! ;)
Op dat 9de plaatje, die hekjes, zitten die gewoon in CAW? Ik heb niet heeel lang met CAW gewerkt maar ik kon volgens mij maar 2 soorten hekjes vinden. Van dat ronde hout met scheve palen enzo en een helemaal wit hek. Zo'n boerderij achtig hek. Hoe krijg je die allemaal gevonden? (dacht ook al een ander soort hek ergens op een heuvel gezien te hebben, een wat hoger hek was dat.

Weergave- en sorteeropties

Gesloten