Hallo mijn naam is Blossom Dumbel, ik woon in deze villa samen met mijn ouders. Naja villa zo honderd jaar geleden noemde men dit een villa ofzo....

Me vader is een beroemde professor en hij heeft zijn eigen laboratorium onder het huis, me moeder is biologe en heeft een tuin midden in het huis stom he....

Ik heb altijd ruzie met mijn moeder, ze is ontzettend streng. Ze is ook niet mijn echte moeder, maar ik moet mama zeggen van papa. Papa is heel lief, en hij ik mag hem vaak mee helpen, we hebben ook een apart stuk met onze creaties die we samen hebben gemaakt.
Dit is de kamer waar we altijd samen dingen maken

Dit is de kamer waar papa zijn robots maakt (durf daar niet naar binnen)

Dit is de schroot hoop (stinkt daar vreselijk)

Dit is de tijdmachine kamer, (hier mag ik niet komen)

Op de bewuste dag had ik weer ruzie met mij moeder, het ging weer helemaal nergens over. Ze zeurt echt over alles.

Ik was zo boos dat ik naar het laboratorium rende, me vader is daar een tijdmachine aan het bouwen zoo cool. Maar waar was ik gebleven... oja ik was zo boos ik zette de computer aan

Ik deed de deur opslot en stelde de tijdmachine in. De deuren gingen open en ik hoorde me vader roepen ... NEE BLOSSOM NIET DOEN NIET DOEN.

Maar ik deed net of ik hem niet hoorde en sprong de tijdmachine in, nog net voordat de deuren dicht gingen draaide ik me om en keek ik naar papa die met tranen in zijn ogen stond.... toen wilde ik terug maar het was te laat

Laatst gewijzigd door weijki op zo 07 aug 2011, 17:31, 1 keer totaal gewijzigd.