Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

26 berichten • Pagina 2 van 2

weijki
Podium hulp Podium hulp

Re: TimeTraveling- Opdracht 1

Afbeelding

Hallo mijn naam is Blossom Dumbel, ik woon in deze villa samen met mijn ouders. Naja villa zo honderd jaar geleden noemde men dit een villa ofzo....

Afbeelding

Me vader is een beroemde professor en hij heeft zijn eigen laboratorium onder het huis, me moeder is biologe en heeft een tuin midden in het huis stom he....

Afbeelding

Ik heb altijd ruzie met mijn moeder, ze is ontzettend streng. Ze is ook niet mijn echte moeder, maar ik moet mama zeggen van papa. Papa is heel lief, en hij ik mag hem vaak mee helpen, we hebben ook een apart stuk met onze creaties die we samen hebben gemaakt.

Dit is de kamer waar we altijd samen dingen maken
Afbeelding

Dit is de kamer waar papa zijn robots maakt (durf daar niet naar binnen)
Afbeelding

Dit is de schroot hoop (stinkt daar vreselijk)
Afbeelding

Dit is de tijdmachine kamer, (hier mag ik niet komen)
Afbeelding

Op de bewuste dag had ik weer ruzie met mij moeder, het ging weer helemaal nergens over. Ze zeurt echt over alles.

Afbeelding

Ik was zo boos dat ik naar het laboratorium rende, me vader is daar een tijdmachine aan het bouwen zoo cool. Maar waar was ik gebleven... oja ik was zo boos ik zette de computer aan

Afbeelding

Ik deed de deur opslot en stelde de tijdmachine in. De deuren gingen open en ik hoorde me vader roepen ... NEE BLOSSOM NIET DOEN NIET DOEN.

Afbeelding

Maar ik deed net of ik hem niet hoorde en sprong de tijdmachine in, nog net voordat de deuren dicht gingen draaide ik me om en keek ik naar papa die met tranen in zijn ogen stond.... toen wilde ik terug maar het was te laat

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Laatst gewijzigd door weijki op zo 07 aug 2011, 17:31, 1 keer totaal gewijzigd.

weijki
Podium hulp Podium hulp

Altijd dat gezemel over spellingsfouten, in dagboeken oke, maar hier?. Als je mijn tekst bedoeld. Ik heb dit gister ff in 5 min geschreven om half 11 'savonds. Ben halve dyslect door slechtziendheid... die spellingsfouten horen nou eenmaal bij mij :D
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Is er ook een bepaalde datum? De eind datum? Dan kan ik daar rekening mee houden ;)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
nonnieven1
Man met de buit Man met de buit

Tjaa. Daar moet ik nog heel hard over nadenken :p
Ik denk dat ik dat maar na mijn vakantie doe, want om jullie nog een week te geven is waarschijnlijk te veel gevraagd. Ook heb ik nog niets van de andere 2 spelers gehoord, dus ik weet niet of ze nog meedoen..?

Voor nu staat de deadline op 5 augustus
Afbeelding Afbeelding
Noem me Manon =)

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie