Sedert de laatste updates van Sims 3 werkte bij mij de downloadmanger niet meer. Later kwam er nog wel een update naar Origin, maar steeds bleef ik bij het opstarten de mededeling krijgen dat de downloadmanager niet kon worden geladen ?
Ik kon zelfs Sims 3 niet meer spelen. Oplossing was de uitbreiding Buitenleven te verwijderen.
Afgelopen week heb ik alles van mijn PC verwijderd
Ik heb er nu alleen het orginele Sims3 spel op staan. Dit werd na installatie en opstarten geupdated naar versie 1.22 etc...
Ook staat er Origin als downloadmanager op.
Ik kan nu Sims 3 opstarten en spelen
Als ik Origin opstart wordt ik automatisch herkend, en kan ik onder Mijn Games zien wat ik de laatste jaren allemaal aan uitbreidingen heb aangescahft.
Maar nu. Als ik in het startscherm van Sims3 (grote middenscherm) een link wil aanklikken om naar bv de Store te gaan, of naar nieuws of berichten wil, gebeurd er niets !
het lijkt wel of er geen linken achter zitten. Ik zie wel de reclames voorbij komen en kan ook wel wisselen tussen scherm Store en Ruilbeurs maar verder niks !
Ook zie ik in Downloads niets terug van alles wat ik de laatste tijd gedownloaded en gekocht heb.
Hoe krijg ik dit weer werkend ?
Ik laat beust nu de uitbreidingspakketten nog maar even achterwege totdat het weer werkt
Wie kan mij helpen ?
Links in startscherm werken niet. kan niet naar store enz
2 berichten • Pagina 1 van 1
Kyta
Re: Links in startscherm werken niet. kan niet naar store en
heel vervelend allemaal..
maar je kan alles gewoon installeren, maar je moet de EA download manager verwijderen, ik bedoel die met dat groene icoontje dan werkt alles weer normaal.. bekent euvel..
je krijgt dan wel iedere keer de melding kan geen verbinding maken met EA downloadmanager, maar als je hem weer nodig hebt kun je hem zo weer installeren.. ik hoop dat je het snapt..

maar je kan alles gewoon installeren, maar je moet de EA download manager verwijderen, ik bedoel die met dat groene icoontje dan werkt alles weer normaal.. bekent euvel..

je krijgt dan wel iedere keer de melding kan geen verbinding maken met EA downloadmanager, maar als je hem weer nodig hebt kun je hem zo weer installeren.. ik hoop dat je het snapt..