Je hebt 1 stem nodig om door te gaan naar de volgende ronde.
Er mag dus maar 1 keer op elke inzending gestemt worden. De inzending die als laatste overblijft gaat helaas niet door naar de volgende ronde. Iedereen mag 1 keer stemmen!
nonnieven1
The Beatles

Refurb
Simmielove

De hele shoot vind je in dit topic.
Evelieen
Ontmoet de Flamingo's, een van de vele beginnende bandjes die de stad Bridgeport rijk is. Waarom ze de Flamingo's heten? Tja, daar is niet echt een hele goede reden voor... het komt door de roze plastic flamingo's die in de garage waar ze oefenen staan. Maar laten we eerst even de bandleden voorstellen:

Dit is Jamie, gitariste en zangeres van de band.

Alex, de onverschillige basgitarist waar alle vrouwen op vallen.

Daisy, met haar rode haar tot aan haar billen speelt ze piano en verslindt ze mannen.

En als laatste Max, de fanatieke drummer die erg trots is op z'n spieren.

'Oké guys, nog één keer from the top!' zeg ik en de andere leden van de band laten de openingstonen van ons zelfgeschreven nummer horen. Van binnen tel ik mee met de maat en na twee keer acht tellen te 'hmmen' begin ik te zingen.
'You've been on my mind
I grow fonder every day loose myself in time
Just thinking of your face God only knows
Why it's taking me so long to let my doubts go
You're the only one that I want...'
'Wacht, stop even, mijn telefoon gaat,' onderbreek ik het nummer.

Ik kijk op de display. Er staat dat John, onze manager, belt. Ik neem op: 'Ha die John! We waren net aan het repeteren.' John geeft aan de andere kant van de lijn antwoord en zegt nog iets. 'Wat?' Dat meen je niet!' zeg ik blij. 'Ja, ja, gaan we doen! Dankjewel! Je weet niet hoe blij ik ben! Doei!' zeg ik en ik hang op.

'Was dat John?' vraagt Daisy. Ik knik. 'Dit gaan jullie niet geloven: we zijn gevraagd voor een optreden!'
'Waaat?' gilt Daisy. 'Waar? Wanneer? Yess!'
'Dat zou tijd worden,' zegt Alex. 'Ik begon de hoop al op te geven.'
Ik negeer Alex' opmerking en richt me op Daisy. 'Zaterdagavond om half 10, bij de Bridgeport Sportzone. Ons allereerste optreden! John had een paar demo's van ons laten horen aan de eigenaar van die kroeg en die wilde ons wel hebben voor een avondje.'
'Maar Bridgeport Sportzone, is dat niet die vervallen club waar bijna niemand komt?' zegt Max. Ik haal mijn schouders op. 'Ja, dat wel, maar we moeten blij zijn met elke kans die we krijgen, toch?'

En dus staan we die zaterdagavond in de lift van een van de vele wolkenkrabbers van Bridgeport, op weg naar de twaalfde verdieping, waar de Sportzone zit. De zenuwen gieren door mijn lijf. Wat als ik mijn tekst vergeet of ik vals ga zingen? Dan wil waarschijnlijk nooit meer iemand ons laten optreden en gaat onze band mislukken...

Maar zo gauw we op het podium staan en de begintonen van het nummer inzetten, vallen alle zenuwen van me af.
'I don't know why I'm scared, cause I've been here before
Every feeling every word, I've imagined it all,
You never know if you never tried to forgive your past
And simply be mine...'

'I know it ain't easy
Giving up your heart
I know it ain't easy
Giving up your heart
Nobody's perfect, it ain't easy, trust me I've given up your heart
Nobody's perfect, it ain't easy, trust me I've given up your heart.'

We spelen en spelen en ik zing en zing. Tot onze verbazing zat de kroeg wel degelijk vol en was hij helemaal niet zo vervallen als we dachten. Het publiek hing aan onze lippen en het spelen ging steeds beter. We gaan door tot diep in de nacht, en we stoppen pas als de uitsmijters iedereen naar buiten hebben gezet.

'Hèhè, even op adem komen,' zeg ik en ik plof neer op een barkruk. 'Doet u mij maar een Slechte Cheerleader,' zeg ik tegen de barman. 'Komt eraan. Deze is van het huis!' zegt de barman. Alex en Max gaan naast me zitten en bestellen ook allebei een drankje. Maar Daisy is heeft wel zin in een feestje en springt bovenop de bar. 'Kom op, schudden met die heupen!' giechelt ze. Wij rollen alle drie geamuseerd met onze ogen. Typisch Daisy, die kan nooit genoeg krijgen van feesten en aandacht.
__
Tja, zo zijn we ooit begonnen. Van oefenen in de garage naar wereldberoemde sterren. Inmiddels touren we door Europa en Amerika, we houden uitverkochte concerten, delen handtekeningen uit, hangen als posters in de kamers van tieners, staan in de roddelbladen en rijden rond in limo's. Maar soms verlang ik wel terug naar die tijd dat we nog gewoon een onbekend bandje waren dat in een onbekende garage oefende en onbekende muziek maakte. Alles was toen zoveel makkelijker...

Nona

Anna
Mijn filmpje is gebaseerd op de officiële clip: http://www.youtube.com/watch?
Luc

weijki
o0simsfreak0o

Een Live optreden:

Stem maar raak!

PS. o0simsfreak0o: Ik heb het toch even anders gedaan, dan zien we even of het zo werkt.