Pizza bezorgen of naar de chinees kan ook : Alhoewel een gebakken eitje ook lekker is en niet zo veel tijd en moeite kost. En ik ben nu een zwembad aan 't bouwen zodat me sims een beetje af kunnen koelen
De hele dag op mijn werk hoor ik niets anders dan dat er noodweer op komst is en dat veel dingen eerder worden afgelast erdoor.
Lekker voor mij, want alle kinderen op de naschoolseopvang werden flink op tijd opgehaald. Maar heel erg onnodig.
Nu pas onweert het bij mij en het lijkt eerder op een alledaagse onweersbui dan op noodweer.
Maar goed, dat heb ik altijd. Het noodweer geldt meestal voor de randen van Nederland dan voor het binnenland.
Vlak bij den haag is toch rand van Nederland? 'T heeft 1x geonweerd(1 uur geleden ofzo) en een beetje gemieserd. Hier is ook de kermis en braderie afgelast terwijl ze misschien een paar uurtjes open hadden kunnen gaan. Ook ging de politie hier langs terrasjes omdat mensen niet meer buiten mochten zitten : Glukkig word t maandag weer lekker weer.
K denk dat 't weer t meest besproken onderwerp van vandaag is in Nederland. K zie nu dat t veel onweer in t noorden is.
Gisteravond een spin tegen het plafond. Ik probeerde hem te pakken, maar hij viel op de grond en schoot weg ergens onder de bank. Jammer, maar was niet zo heel erg, was toch maar een kleintje. Even later komt z'n grote broer onder de bank uitgekropen. Waaah, was ongeveer 5 keer groter. :eek:
Toen ben ik maar weg gelopen ... (gerend eerlijk gezegd) :
Het onweer viel hier heel erg mee, alleen maar flitsen en een beetje rommelen en niet eens zo veel regen. Ik had het veel erger verwacht, gezien de hitte overdag en de zwarte lucht aan het eind van de middag. En niet te vergeten al die noodweer-aankondigingen her en der.
Edit: ik verveel me eerlijk gezegd een beetje. Het hele gezin is weg en ik heb me vrijwillig aangemeld om voor hond en katten te zorgen en dus thuis te blijven.
Als ze allemaal thuis zijn, wens ik ze soms heel ver weg, maar goh, t is zo toch wel stil en saai in huis
Verschrikkelijk enge vent, daarom koos ik 'em ook >=D
Ik heb nu trouwens een computer met een dubbele "persoonlijkheid", Ik had ooit heel erg lang geleden Windows op mijn D-schijf geinstalleerd, maar nu staat ie op C.
Toen ik hem herinstalleerde heb ik schijnbaar D niet goed leeggemaakt, dus als ik het kabeltje van C loskoppel, laadt ie de oude D gebruiker van 2005.....O_o
Vanavond vrijgezellen avond vieren, dat wordt leuk, hopelijk toch want persoonlijk ben ik niet zo te vinden voor salsa dansen, teveel schudden met de kont, LOL.
Voor de rest weinig te melden, alleen dat het druk is hier en niet veel tijd voor mezelf, maar school begint bijna terug en dan betert het wel weer.
Dat ik me net helemaal ziek gegeten heb aan snoep. :
En dat ik deze twee foto's op photobucket vond. :mryellow: En dat ik een twitter programma wil maken
K ging gewoon even proberen met een T-shirtje, na een paar uurtjes dacht ik eindelijk klaar. Even sims opstarten me ding in 't spel zetten. Bleek 't helemaal verpest , terwijl t er gewoon uitzag bij TSRW.
In feite heb ik eigenlijk alleen dat geval dicht gemaakt, maar t is niet makkelijk de 1e keer