Jeej, me neef gaat mee op vakantie Dat gaat echt gezellie worden. 5 jaar geleden is-ie ook al met ons mee geweest maar dan ook nog met z'n vader en zus, dat was toen ook erg leuk.
Jeej, ik begin er steeds meer naar uit te kijken
Ik zit nu in New York op de 25e verdieping van het New Yorker hotel..Leuk uitzicht.
En vooral heel erg hoog.
Heb uitzicht op Madison Square Garden, trouwens.
En vanavond nog de 4th of July-vuurwerkshow
Evelieen schreef:^ Ooh echt leuk, ben jaloers! En bereid je voor op de hitte in Las Vegas..
Het was er 'maar' 28 graden
En het regende ook nog!
Nou ja, ik zit nu al 200 mijl verder, tegen Bryce Canyon aan... En ook hier onweert het al een paar dagen.
Die éne keer dat ik naar de woestijn ga regent het
Dan maar binnen zitten en tekenen oefenen, gaat steeds beter.
Ik heb meestal geen internet maar nu gelukkig even wel.
Ik ga de 28ste 2 weken naar Italiaaaaaaaaaaaaa. We gaan twee dagen eerder weg zodat we eerst nog 2 dagen in Oostenrijk zijn. ! Love ittttttttt Alleen wel met de auto maar het is 'maar' iets van 13 uur rijden. *ahum*. De eerste dag rijden we het meest, dan zijn we 2 dagen in Oostenrijk en dan hoeven we nog maar iets van 200 km tot onze 'eindbestemming'. We zitten dan vlak voor de Bremmer ofzo
Evelieen schreef:^ Ooh echt leuk, ben jaloers! En bereid je voor op de hitte in Las Vegas..
Het was er 'maar' 28 graden
En het regende ook nog!
Nou ja, ik zit nu al 200 mijl verder, tegen Bryce Canyon aan... En ook hier onweert het al een paar dagen.
Die éne keer dat ik naar de woestijn ga regent het
Dan maar binnen zitten en tekenen oefenen, gaat steeds beter.
Ik heb meestal geen internet maar nu gelukkig even wel.
Bryce Canyon is prachtig he? Ben dr vorig juaar geweest.
@Melissa
Ik heb een keer 16 uur lang in de auto gezeten toen we naar Italië gingen ;o
Geen enkele stop (wel om te tanken enzo), maar het was het waard ;d
Het staat vast, we gaan mijn allerlaatste week naar Duitsland!
Me moeder heeft al kaartjes (wel 2, maar die derde kopen we wel in het park) voor Movie World bemachtigd, via een of andere veiling site ;x
Volgens mij nu alleen nog het hotel!
Gaan wel toch nog weg
Er is alweer 1 week vakantie voorbij, nog 7 te gaan
Dingen die ik in ieder geval ga doen:
- Maandag naar portugal voor 8 dagen
- Marina (Marinaatjuh) komt logeren
- Naar Bobbejaanland
Uhm ik ga sowieso 2x naar Harry Potter, 1x met 5 mensen waaronder mn vriendje,<3, en 1x met Marijke (LotsOfNothing). Sowieso nog wel paar keer met Marijke afspreken en nog 2398704393x met mn vriendje, duh ;p
Kga ook nog met wat vriendinnen wat doen, mn vakantie zit stampvol geplanned
Ik ga woensdag nog bij mijn oma logeren een weekje en ik ga ook nog i de sims op vakantie naar Frankrijk 15 dagen lang! dus ik heb genoeg te doen verderrest blijf ik thuis O enne ik zal de foto's van de vakantie met mijn sims ook ff op het forum zetten
Ik zit de hele zomervakantie thuis Verdomde scheiding van mn ouders >__<
Eerst zouden we nog naar Portugal gaan, - vlakbij mijn nichtje - maar dat gaat helaas niet door ):
Maar ik kan ook niet echt super tegen warmte, dus zo erg vind ik het nou ook weer niet.
Voor de rest denk ik dat ik nog keiveel ga logeren & whutever c:
Okee
Ik ga superleuke dingen doen met Alex <3 Al hele planning x'd
Enn kga met Marina naar de bioss :3
Enn ik ga jarig zyn :3
Enn weetikveel wat allemaal :3
Volgende week vrijdag middag, vakantie. Erg zin in, waarschijnlijk ga ik nog een weekje naar Limburg, en nog gelderland ofzo.. En ik ga misschien nog een feestje geven, (was in februari jarig, maar nog geen feestje gegeven)