Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

2006 berichten • Pagina 53 van 101

Xelles
Beheerder Beheerder

Re: Wat Wil Je Kwijt.

Zemm schreef:Weet iemand toevallig hoe je van zo'n handje als cursor in photoshop afkomt. Ik kan namelijk nu niks meer doen behalve inzoomen, uitzoomen en het beeld een beetje verplaatsen. Photoshop opnieuw opstarten werkt niet en ik heb geen zin om m'n pc opnieuw op te starten :glare

Ik heb al op bijna alle knopjes of toetsen van m'n toetsenbord geklikt :rolleyes

EDIT: gaat hij het opeens weer doen :lol
Dit had ik een paar dagen geleden ook :scared

Erg vervelend, maar wat je dan moet doen (bij mij werkte het) is door met shift te klikken op een ding uit het linker menu, zoals selecteren.
Afbeelding
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver

Ik weet niet wat ik heb maar ik loop de hele tijd bijna te knetteren de laatste dagen. :scared en nee ik heb het niet over knetterende scheten :flapper

Als ik iets van metaal aanraak krijg ik een schok van de statische elektriciteit: durf bijna niet in de buurt van de CV te komen of de metalen schuiframen en schuifdeuren terwijl die natuurlijk elke dag open en dicht gaan ivm luchten huis.

Ik heb er altijd een beetje last van maar de laatste dagen wel heel erg

:scared
Afbeelding
Snateraar
Aartsschurk Aartsschurk

Geloof me, jij hebt nog geluk in vergelijking met mij...als ik in bed lig, raakt mijn hoofd mijn kussen.(Goh.)
En daardoor wordt er een flinke hoeveelheid statische elektriciteit opgewekt waardoor ik bliksemschichten naar mijn kussen(en naar een TL-buis :laugh) kan schieten, als ik minder dan 10 cm dichtbij kom :woot
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand.
Afbeelding
beba2twin
Kruidenverdeler Kruidenverdeler

hiki schreef:Ik weet niet wat ik heb maar ik loop de hele tijd bijna te knetteren de laatste dagen. :scared en nee ik heb het niet over knetterende scheten :flapper

Als ik iets van metaal aanraak krijg ik een schok van de statische elektriciteit: durf bijna niet in de buurt van de CV te komen of de metalen schuiframen en schuifdeuren terwijl die natuurlijk elke dag open en dicht gaan ivm luchten huis.

Ik heb er altijd een beetje last van maar de laatste dagen wel heel erg

:scared
Ik heb een pm gestuurd :smile
Mastvlag
Gentherapeut Gentherapeut

:woot vanavond top gear marathon!

EDIT: hmmm... denk er ook over om voor een dagje per week voor de finds te soliciteren..
Afbeelding
In dit stukje tekst hoor je je te uiten.. Maar omdat de regels strikt zijn, doe ik het kort en krachtig: (A)
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

@Lots: ik had het gezien 8) maar het is HNTM maar er staat ANTM ofzoiets
maar ja suc6

ik zit in de finale in Date My Sim op het EA-forum maar veel hadden het niet ingeleverd en ik heb al veel stemmen 8)
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ

Weergave- en sorteeropties

Gesloten