Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

2006 berichten • Pagina 52 van 101

Mastvlag
Gentherapeut Gentherapeut

Re: Wat Wil Je Kwijt.

net nog even wat nieuwe fietshumor naar leukespreuk gestuurd, ik hoop dat ze er snel op komen
Afbeelding
In dit stukje tekst hoor je je te uiten.. Maar omdat de regels strikt zijn, doe ik het kort en krachtig: (A)
Xelles
Beheerder Beheerder

Die is inderdaad erg goed. Als je je goed genoeg concentreert kan je de middelste 'handmatig' de andere kant op laten draaien dan dat je eerst dacht. :smile
Afbeelding
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

-LotsOfNothing- schreef:Oeh ik ben een nieuw kapsel aan het uitproberen :rolleyes
welke?

ik heb me creatie met bodyshop af 8)
het is slaapkleding 8)

voor
Afbeelding

na
Afbeelding

en wat vinden jullie?
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Zemm
Snode rechterhand Snode rechterhand

Weet iemand toevallig hoe je van zo'n handje als cursor in photoshop afkomt. Ik kan namelijk nu niks meer doen behalve inzoomen, uitzoomen en het beeld een beetje verplaatsen. Photoshop opnieuw opstarten werkt niet en ik heb geen zin om m'n pc opnieuw op te starten :glare

Ik heb al op bijna alle knopjes of toetsen van m'n toetsenbord geklikt :rolleyes

EDIT: gaat hij het opeens weer doen :lol
"What's in a name? that which we call a rose
By any other name would smell as sweet;"
Marii
Gentherapeut Gentherapeut

Zijn jullie ook zo sims verslaafd

als ik in de trein zit ofzo of ik kijk tv.. en ik zie een leuk huis. of een leuke kamer inrichting dan denk ik meteen.. oe dat kan ik bij mijn sims ook wel zo maken. of goh ik kan ook wel zon soort huis gaan maken..

echt erg joh..
beba2twin
Kruidenverdeler Kruidenverdeler

Marii schreef:Zijn jullie ook zo sims verslaafd

als ik in de trein zit ofzo of ik kijk tv.. en ik zie een leuk huis. of een leuke kamer inrichting dan denk ik meteen.. oe dat kan ik bij mijn sims ook wel zo maken. of goh ik kan ook wel zon soort huis gaan maken..

echt erg joh..
Ja heb ik ook of dan maak ik het huis na waar ik in woon of soms kijk ik in boekjes van inrichting en dan haal ik daar soms ideeën van :smile

Weergave- en sorteeropties

Gesloten