Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

37 berichten • Pagina 2 van 2

Fresia
Snackventer Snackventer

Re: Nobody's Girl - Update *-*

Heeel korte update geplaatst.

Ik heb het nog even heel druk dit weekend en volgende week, maar daarna heb ik acht weken vakantie en zal het een stuk sneller gaan :)
Wie vandaag leeft heeft morgen een fijne herinnering ~
Fresia
Snackventer Snackventer

:)

In mijn spel ben ik al een stuk verder, dus ik weet al ongeveer hoe het verder gaat. Moet er nog een paar dingetjes bij bedenken. Morgenochtend heb ik een paar uur vrij, dus waarschijnlijk zal ik dan de site eindelijk eens goed gaan maken, spelen en updaten :)
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

Oehh.. Ben benieuwd wat het wordt! En hoe ze de baby op gaat voeden natuurlijk..
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Fresia
Snackventer Snackventer

Sorry dat ik afgelopen week niet ge-upt heb, maar ik had het heeeel druk met school. Maar nu heb ik VAKANTIE!! Dus tijd zat om te spelen en te uppen.
Fresia
Snackventer Snackventer

Ben bezig met de volgende update. Ik ga vrijdag op vakantie, maar ik hoop dat ik daarvoor nog een update kan plaatsen. Als ik op vakantie ben kan ik twee weken niet uppen. Gaat mijn dagboek hier dan weer weg, of mag die blijven staan?
Fresia
Snackventer Snackventer

HoiHoi !!

I'm back! Ik ben een paar maanden niet online geweest, ivm met persoonlijke omstandigheden waardoor ik geen tijd had om te simsen. Daarna crashte mijn computer en kreeg ik de sims niet meer aan de praat. Maarr, dat is allemaal opgelost. Alles werkt weer! Helaas ben ik deze familie kwijt geraakt, maar ik ben al bezig met een nieuw dagboek, dat snel onlien zal komen.
Fresia
Snackventer Snackventer

Dankjewel :-) Ik ben alweer begonnen met het maken van een nieuwe Weebly site. Ik hoop dat ik vanavond nog de eerste update kan schrijven en dan alles ook op simsnieuws online kan zetten. Mijn nieuwe dagboek is ook weer een soort van 10G, maar ik houdt me niet aan alle regels. Ik beschrijf gewoon het leven van een vrouw met twee jonge kinderen en haar nakomelingen :-)

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie