Heeeh D:
Ik word de hele tijd gebeld door iemand en het enige wat ik hoor is gekraaaaak ><
Im scaaareeed
(heeft de hele avond het boek: De stalker gelezen)
Edit: Aaaah! in vijf minuten heeft hij me al drie keer gebeeeeld ><
v verborgen nummer en ik ben nu in zijn oor aan het fluiten
Laatst gewijzigd door Emma op wo 29 jun 2011, 13:40, 1 keer totaal gewijzigd.
^
;o
Gewoon niet opnemen zou ik zeggen, of kijken of je het nummer kan zien.
Dat 'nablijven' viel reuze mee
Moest een tafel 'aankleden', iets van 100 stoelen neergezet en ballonnen opgeblazen. Bij het boeken inleveren zeiden er een paar uit mijn klas dat je de cds ook zou meoten inleveren, maar die zaten in het werkboek & niemand had ze bij =3
En een vriend van mij is dus op vakantie hé, nou, een andere vriend van mij leverde dusz zijn boeken in, en hij liet het kluisje van 'm openstaan, en nu mist diegene (die op vakantie is) 1 boek, dus, of hij ligt bij 'm thuis, of iemand heeft 'm gepaky (er stonden een paar voor zijn kluis, en 1tje pakte een boek)
Ik ben echt niet blij.Ik heb het gevoel dat mijn vriendinnen mij in de steken laten.
Ik probeer veel om nog in contact te blijven.Maar zij kunnen of willen nooit.echt niet leuk.
Zo lekker, zo goedkoop.
1 euro voor een heel stokbrood (AH), kun je laten snijden en dan euroshopper roomkaas, daar kun je gewoon het stokbroodje induwen. Jammie ;d
^Serieus? omg
er WAS een wiki over mij maar die is nu weg
wij gingen met levo naar de kinderboerderij en toen ging een geit mijn jas en veter opeten
en ik ging konijntjes aaien en er waren ezels en een minipaardje en cavia's en pauwen en een dikke kat ;3
Kinderboerderij-lover hier :3
Volgens mij ben ik allergisch voor iets, ik loop al de hele tijd te niezen.
Wie heeft zich hier verstopt? praten is praat'n geworden bij mij :3 ik ga echt drents praten, jongens dat klinkt echt niet bij mij hoor. :'3
Dat mijn vriendin en ik helemaal gek worden langzaam van de scene stijl.
Na ja, zover we nu weten..
Het kan altijd dat het anders is dan we op plaatjes en teksten vinden..
Pfoe, de dag is voorbij gevlogen. Ik ben helemaal niet veel hier geweest! Vanochtend lang geslapen, tv gekeken, boeken uitgezocht en vanmiddag 30 nagels gelakt (zusje en 2 vriendinnen van haar), nog een paar nagels overnieuw gedaan omdat ze weer ergens aan hadden gezeten en nog een uur getennist