To do list voor vandaag!
- nieuwe layout op mijn blog maken
- Nieuw bericht op mijn blog posten
- nieuwe sig voor hier maken
- simmen en aan een nieuw huis beginnen
- Hyves van zomerkamp maken
Eten
Naar de kermis
Nog meer fietsenn (Jaa wij hebben geen auto. T-T)
Om vijf uur naar de wok, want mijn opa en oma zijn allebei 65 jaar een tijdje geleden geworden..
En nog eventjes een verhaal dat in mijn hoofd zit uittypen.
Goeie morguuh,
Ik ga vandaag niks speciaals doen.
- Een beetje leren en doornemen.
- Voetballen met wat kinderen uit m'n klas.
- Aan up werken.
Meer niet.
Ik ben bij een of andere saaie verjaardag van mijn oma.
en mijn stiefnicht is r ook, maar ik vind haar eng. Ze denkt na over zelfmoord enzo, omdat ze (blijkbaar) depressief is.
Laatst gewijzigd door xRainbow op zo 26 jun 2011, 18:47, 2 keer totaal gewijzigd.
bij ons ook.
Ik ga gewoon me korte boyfriend jeans+ hemdje aandoen. Khoef toch maar voor 2 uurtjes naar school, dus in die kas van dat bijgebouwdingetje hoef ik niet lang te zitten gelukkig.
maike0090 schreef:waaah
morgen wordt het hier 30 graden fzo X___X
help qq
Ja, hier ook. En ik moet dan werken op een open veld, prei planten.
Word dus fijn insmeren met zonnecrème en wat bij bruinen en zorgen voor genoeg water.
Vandaag waterpolo toernooi gehad
ik kwam daar zo aan op een kampeerveld (ja je moet kamperen --'(ik gelukkig niet )) liggen er gewoon mensen op het veld te slapen, met vette katers
er lagen ook allemaal van die zakjes met wiet en drugs enzo en lege likeurflessen
Maar het waterpolo'en ging slecht
V
Laatst gewijzigd door pipapanda13 op zo 26 jun 2011, 21:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Wow, het is hier echt al super warm! Gelukkig hoef ik pas om kwart voor tien op school te zijn, dus kon ik lekker wat langer slapen
Straks maar eens m'n hemdje en korte broek aan doen en een beetje bijbruinen