Cherry Rose
Cherry is 14 jaar en maakt graag zelf kleding en andere spullen. Ze houdt niet van tv's en computers en houdt zich meer bezig met naaien. Daarom vinden de meeste andere meisjes van haar leeftijd haar vreemd, vooral omdat ze toch een wenkbrauw-piercing heeft. Ze zorgt graag voor anderen maar wordt boos als er iemand met haar probeert te flirten.
Dankzij zijn slechte attitude en resultaten doet Chuck Adams zijn jaar voor de tweede maal. Hij staat bekend voor zijn onverschillige houding en zijn grote mond wat menige leerkrachten zuur heeft opgebroken. Met een fles alcohol en een flinke som geld krijgt hij zich steeds in de meest ondenkbare situaties verwikkeld. Wanneer hij niet bezig is met een of andere wanhopige daad om aandacht, kan je Chuck terugvinden in zijn kelder waar hij met zijn beste maten wat rondhangt.
Ik stel voor dat we over een week beginnen, dan ga ik nog snel alle dubbelrollen doornemen en nog wat aan Hikari vragen en dan zijn we startklaar, in de tussentijd kunnen mensen zich nog aanmelden.
Ik wil best graag mee doen als een man, alleen, ik ga vrijdag al op vakantie voor 3 weken. En dan ben ik 2 weken thuis en dan ben ik weer 2 weken op vakantie. Denk je (Snooki) dat dit nut heeft of niet?
Hmm.. volgens mij was het toch niet zo'n goed idee om de RPG rond de zomertijd in te plannen: Mensen gaan op vakantie, sommige gaan vaak een dagje uit en veel zullen denk ik ook thuis blijven. Zo krijg je bijna geen spelers - maar het valt te proberen, toch? Als het toch niet lukt.. Tja, dan is dat jammer.