Re: Wat wil je kwijt?
Shit, ik heb bij m'n 10G wéér een tweeling. Niet de bedoeling! Nu hebben ze 4 kinderen om op te voeden. Lastig.
3048 berichten • Pagina 114 van 153
Kan een epileptische aanval zijn, een week geleden kreeg iemand bij mij op school dat, en die had ook suikerziekte.Simmielove schreef:OMG!
Net in de AH, we waren bij de kassa, zagen we opeens iemand liggen, met mensen van de ambulance ernaast.
De man had iets met suiker ofzo. Maargoed, f*cking scared.
10 minuten gebeurde er letterlijk niks in de AH
En die mensen waren daarna hun portemonnee kwijt, dus hoop ik dat de vrouw die meeging 'm heeft.
Als je tijdens zoiets een portemonnee jat, ben je echt ziek.
Die had je toch al opgenomen? Of alleen gespeeld?Jozz schreef:Ik wil na Amnesia nu een game commentary van F.E.A.R 3 gaan doen. Moet alleen nog aan het spel zien te komen
ik ben op het moment ook met Portal 2 bezig alleen ik speel nu meer dan dat ik filmpjes opneem
en ik moet nog steeds de laatste aflevering van Amnesia op gaan nemenmaar die wil ik wel nog met zijn drieën doen
Laatst gewijzigd door xRainbow op za 25 jun 2011, 20:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Nee die waren wij aan het opnemen weet je nog?xRainbow schreef:Die had je toch al opgenomen? Of alleen gespeeld?Jozz schreef:Ik wil na Amnesia nu een game commentary van F.E.A.R 3 gaan doen. Moet alleen nog aan het spel zien te komen
ik ben op het moment ook met Portal 2 bezig alleen ik speel nu meer dan dat ik filmpjes opneem
en ik moet nog steeds de laatste aflevering van Amnesia op gaan nemenmaar die wil ik wel nog met zijn drieën doen
Zo, ik stik zowat in cola.Stomme cola
v WAAH
Laatst gewijzigd door Jozz op za 25 jun 2011, 20:51, 1 keer totaal gewijzigd.
de droom van elke tienermaike0090 schreef: Ik wil kwijt dat k oneindig veel btg wil