Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

1771 berichten • Pagina 14 van 89

Refurb
Man met de buit Man met de buit

Re: De Gouden Kooi 2011

En toch zijn er nog 4 mensen die op 4x op null hebben gestemd :P

Wel opvallend dat Joe de meeste contactpunten krijgt van zijn medebewoners en zonder dat hij het weet hier op het randje ligt.
Afbeelding Afbeelding
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut

4.3 De derde eliminatieronde

Afbeelding
Voor de derde eliminatieronde namen de bewoners plaats op de bank. Ze waren allemaal erg zenuwachtig voor de stemmen van het publiek. Slechts één keer werd er iemand weggestemd. Vooral Lee vreesde voor haar plaats in het huis. Haar medebewoners hoefden haar waarschijnlijk niet meer te zien of had ze genoeg haar best gedaan deze week? Zou het publiek haar nog willen zien? Lilly maakte zich ook druk om de stemmen. Alleen Femke gaf haar contactpunten dus wat zou er gebeuren als Femke en zij de minste stemmen zouden krijgen? Dan kwam Lilly op de rode stoel en kon ze afscheid nemen. Tammie, die al zo vaak met een rustig gevoel op de bank had gezeten voelde ook een beetje spanning. Zou haar ruzie met Lilly haar stemmen hebben gekost? Of was het publiek haar misschien gewoon zat nu? Het kon allemaal. 'Beste bewoners, ik heb hier voor jullie de resultaten van de publiekspoll,' zei de Stem die de spanning op deze manier nog wat opvoerde.

Afbeelding
Even was het stil. Geen enkele bewoner durfde iets te zeggen of iets te doen en toen sprak de stem: 'Ik zal jullie vertellen hoe de contactpunten zijn verdeeld en ik begin bij de bewoner die de meeste contactpunten kreeg.'
'Tammie, jij ontving de meeste contactpunten van het publiek. Jij mag maar liefst 35 contactpunten in ontvangst nemen. Gefeliciteerd.' Gelijk sprong Tammie van de bank en zong een overwinningsliedje met bijpassend dansje.

'Lee, het publiek wil jou ook heel graag terug zien en jij ontvangt 17 contactpunten.'

'Als derde hebben we..' Het bleef weer even stil, lang genoeg om de bewoners zenuwachtig te maken. 'Femke. Jij ontvangt 13 contactpunten.' Zowel Femke als Lilly waren opgelucht. Als Lilly nu op de rode stoel zou komen wist ze zeker dat Femke haar er in zou houden.. tenminste..

'Er zijn drie mensen die alledrie 9 contactpunten in ontvangst mogen nemen en dus ook veilig zijn van de rode stoel voor deze week. Dit zijn:' Scarlet, Melanie, Jayden, Joe, Lilly en Darren keken elkaar. Wie zouden het zijn? 'Scarlet, Darren en Jayden, jullie ontvangen 9 contactpunten. Jayden, voor jou heb ik goed nieuws, jij ontvangt ook de 4 contactpunten die Danique achterliet in de villa.'

'We zijn aangekomen bij de laatse drie. Helaas moet ik jullie vertellen dat er drie bewoners zijn die de minste stemmen kregen. Melanie en Joe, jullie krijgen 4 contactpunten en ik heb helaas geen voor Lilly. Dit betekent dat Lilly in ieder geval op de rode stoel komt, voor Melanie en Joe openen we een nieuwe publiekspoll die 60 minuten zal duren. Ik zie jullie graag over 60 minuten terug.'

Afbeelding
'Het komt goed, Joe, we komen toch niet op de rode stoel,' zei Melanie op een geruststellende toon.

Afbeelding
Een uur later namen de bewoners voor de tweede keer die dag plaats in de eliminatiekamer. 'De stemmen zijn geteld,' begon de Stem, 'de bewoner die het tegen Lilly op gaat nemen is..'

Afbeelding
'Joe. Joe en Lilly, jullie kregen de minste stemmen van het publiek. Jullie medebewoners mogen nu stemmen wie van jullie ze op de rode stoel willen zien, maar..'

Afbeelding
'Femke, jij mag niet stemmen.'

Afbeelding
'Ik begin bij Jayden, wie wil jij op de rode stoel zien?' 'Ik kies voor Lilly. Eerlijk gezegd ken ik jullie allebei nog niet zo goed, maar ik denk dat ik met Joe eerder een vriendschap op kan bouwen dan met jou, Lilly.'

'Tammie, mag ik jouw stem horen?' 'Lilly, uiteraard, ik heb de laatste..' 'Jaja, smurf, we weten waarom,' bleerde Lilly er doorheen. 'Tammie, jij mag je stem verantwoorden,' zei de Stem. 'Bedankt, Lilly voor je ruwe onderbreking wou ik zeggen dat ik je weg wil stemmen, omdat je gemeen bent, egoïstisch, arrogant en ik haat je attitude.'

'Scarlet, mag ik jouw stem horen?' 'Ik wil Lilly op de rode stoel zien.'

'Melanie, mag ik jouw stem horen?' 'Ik wil ook Lilly op de rode stoel zien.'

'Lilly, jij komt op de rode stoel, toch wil ik nog graag de stemmen van Lee en Darren horen. Lee, mag ik eerst jouw stem horen?' 'Na lang twijfelen heb ik moeten kiezen voor Lilly, het spijt me.'

'En tot slot Darrens stem.' 'Ik wil ook graag Lilly op de rode stoel zien.'

'Jullie hebben er unaniem voor gekozen Lilly op de stoel te willen zien in plaats van Joe, dan mogen jullie nu kiezen of jullie haar naar huis sturen of laten blijven. Ook moeten jullie allemaal, behalve Lilly zelf, Joe en Femke ervoor kiezen haar naar huis te sturen om haar daadwerkelijk uit de villa te krijgen.'

Afbeelding
Met een zenuwachtig gevoel nam Lilly plaats op de stoel. Waarom zit ik hier, dacht ze bij haarzelf, ik kan net zo goed gelijk de poort uitlopen. En hoe komt het in godsnaam dat Femke niet mag stemmen? Proberen ze haar dan gewoon de villa uit te werken? Toch ging ze zitten en liet niets zien van haar zenuwen. Femke liet haar zenuwen wel zien. Zou haar nieuwe vriendin er nu gewoon uitgegooid worden?

'Lee, wil jij beginnen?' 'Lilly, ik weet niet goed of ik je moet laten blijven. Je hebt voor mij nog geen toegevoegde waarde gehad in deze villa, ondanks dat ik wel wat in je zie. Toch besluit ik je naar huis te stemmen, omdat elke kandidaat minder in deze villa een stap dichterbij de hoofdprijs voor mij is.' Lee wist maar al te goed dat als Lilly zou vertrekken, Femke alleen zou te komen staan en wie kon Lilly's plaats als maatje van Femke dan opvullen? Juist, Lee.

'Scarlet.' 'Ik stem je weg, Lil, ik zie absoluut geen nut waarom ik jou zou laten blijven.'

'Tammie.' 'Mijn speech heb je net al gehoord, toen had je niet het fatsoen te luisteren. Waarschijnlijk omdat je van binnen gewoon een klein, onzeker meisje bent. Jij hoort hier niet thuis, ik stem je weg.'

'Melanie.' 'Ik zie je graag vertrekken.'

'Jayden.' Jayden keek naar Femke die machteloos toekeek hoe haar vriendinnetje werd weggestuurd. 'Ik.. ik.. laat je blijven.'

'Lilly, je mag sowieso blijven, maar ik neem aan dat iedereen graag wil weten hoe het was afgelopen als Jayden je weg had gestemd. Darren, wat had jij gekozen?' 'Lilly, ik had je ook laten blijven, maar daar wil ik iets aan toevoegen. Je hebt je erg vervelend opgesteld de laatste dagen en je maakt mensen bang. Je merkt al dat dat erg gevaarlijk voor je populariteit is en zo is Danique er ook uit gekickt. Ik hoop echt dat je de komende dagen zult veranderen en daarom heb ik er ook voor gekozen je te laten blijven.'

'Gefeliciteerd, Lilly, jij mag in de villa blijven.'
Afbeelding
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut

Zelfs ik had het niet verwacht haha. Ik dacht dat ik Lilly al wel vast uit de villa kon halen, maar niets blijkt minder waar. Waarschijnlijk komt er vandaag nog wel een up, de poll komt ook nog een keer online hopelijk, maar we doen alles even in een rustig tempo. Dat mag, hè, want het is weekend? :)

EDIT: Waarom denken jullie trouwens dat Femke niet mocht stemmen? :O
Afbeelding
Nona
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

Dat van Femke snap ik ook niet helemaal... mar BTW: hoezo krijgt Jayden die contactpunten van danique? Had ze die aan hem gegunt ofzo?
Btw echt leuke up!
Afbeelding
DIRECTIONER.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie