Femke en Lilly besloten 's ochtends al vroeg om te gaan sporten. 'Wil je ook een pakje sap?' vroeg Femke aan Lilly. 'Graag,' antwoordde ze. Ze kwamen Tammie tegen in de keuken die ook net een pakje sap leegdronk. Ze groette de twee meisjes, maar alleen Femke groette terug. Beiden mochten ze Tammie niet, maar Lilly had de eerste drie weken echt een intense haat tegen haar ontwikkeld. 'Huh? De pakjes zijn weg,' zei Femke. 'Hoezo weg?' vroeg Lilly geïrriteerd. 'O, sorry, jongens,' zei Tammie, 'ik heb de laatste opgedronken, of eigenlijk de laatsten.' 'Wat!?' riep Lilly. 'Eis jij nou alles voor jezelf op in dit huis?' 'Chill even, Lilly,' zei Tammie geschrokken. Femke kwam er ook bij staan. 'Chill?! Chill?! Jij met je gestoorde kleding en gestoorde kapsel vreet de hele koelkast leeg en ik moet even chill doen? Ik irriteer me al vanaf het begin aan jou, misselijke smurf,' snauwde Lilly naar haar en ze liep de keuken uit.

Boven in de masterbedroom van Darren ging het er een stuk gezelliger aan toe. Scarlet, Joe, Melanie en Darren hadden allemaal een kussen gepakt en deden een kussengevecht. Hun relatie was de laatste dagen erg sterk geworden. Op het moment stonden zij dus waarschijnlijk het sterkst met z'n vieren in de villa.

Iemand die zich niet in ruzies of in alle pret mengde was Lee. Lee voelde zich eenzaam. Ze had gehoopt vrienden te maken door Danique weg te sturen, maar was er achter gekomen dat Danique haar enige vriendin was, ze miste haar. Wat moest ze nu doen? Wie zou vriendelijk genoeg zijn om haar te accepteren als vriendin? Of wie zou dom genoeg zijn om dit te doen? De anderen zouden haar nu vast niet meer vertrouwen nu ze haar enige steun en toeverlaat weggestemd had.

Ook Jayden was wat tijd voor zichzelf nodig en besloot een boek te lezen. Dit werd hem niet gegund, want toen hij net op de tweede bladzijde was stond Tammie al voor hem. 'Hoorde je dat net?' Jayden mompelde wat. 'Lilly stond gewoon tegen me te schreeuwen om een pakje sap!' Jayden mompelde weer wat onverstaanbaars. 'Die bitch, en ze beïnvloedt Femke ook. Ik kon het eerst nog goed met Femke vinden, maar nu ze meer met Lilly optrekt hoeft ze ineens niets meer van me te weten.' Jayden keek op uit zijn boek. 'Wat zei je nou over Femke?' 'Femke laat zich beïnvloeden door dat kreng.' Jayden dacht na. 'Ik denk dat je gelijk hebt. Ik kon het eerst ook veel beter met Femke vinden, maar hoe meer ze met Lilly optrekt, hoe minder ze mij ziet staan.' 'Lilly moet weg,' zei Tammie. Jayden knikte.

Femke en Lilly gingen samen op de loopband. Lilly stond thuis regelmatig op een loopband om haar lichaam in vorm te houden, maar Femke trainde liever in de buitenlucht. Ze ging op de band staan en drukte op start, gelijk voelde ze de band in een topsnelheid onder haar voeten vandaag vliegen en viel voorover. Het viel Lilly niet eens op. 'Die Tammie moet weg, ik blijf me aan dat kind irriteren. Ik snap ook niet wat het publiek in haar ziet, kijken ze soms te veel naar de smurfen? Of zouden het allemaal van die freaks zijn?' Femke kroop weer op de band. 'Sssshhht, dat kun je niet zomaar zeggen, Lil,' zei ze, 'dan moet het publiek je straks helemaal niet meer!' 'Dat geeft niets, zo lang jij de stemmen maar krijgt,' zei ze.