Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

3741 berichten • Pagina 37 van 188

Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

Re: Waar erger jij je aan?

Dat al zo veel mensen vakantie hebben en ik natuurlijk weer niet ..
En aan morgen
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Simsfreak schreef:Dat al zo veel mensen vakantie hebben en ik natuurlijk weer niet ..
En aan morgen

Precie hetzelfde.. >,,<
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

*Zomer
*Dat sommige al vakantie hebben
*Dat ik niet wil leren
*School
*Dat ik niks onthoudt
*Pww
*Druiven
*Dat ik moet gaan slapen
*Dar ik niks kan verzinnen om te maken T.T
*dat mijn 30 dagen proef bij Milkshape zijn verlopen T.T

Dat is een boel :sweatdrop
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief

aan een hinderlijk kind in mijn klas. Zij denk echt alles over mijn moederland te weten...
Een x werd er zo een naam uitgesproken, Pavlik, toen zei ik hoe je het eigenlijk uit zou moeten spreken (niet echt met een serieuze bedoeling ofzo) en toen zei zij het op de nederlandse manier, en dan op zo'n toon van :Zo moet het, ik weet alles beter, nahnahnah... *GRRRR!!*
Ik ben er maar niet verder op ingegaan, maar ik was echt erg boos. Zij weet amper hoe de president heet en kan nog geen woord uit die taal uit haar *** krijgen, gaat ze zitten mekkeren hoe het land en de samenleving daar in elkaar zit enzo (en ze zegt het ook nog hartstikke verkeerd). Kijk, als je iets zegt dat niet waar is dan is het niet erg, dat gebeurt iedereen wel vaker. Maar als je het op zo'n toon gaat zeggen dat je het veeeel beter weet dan diegene die ervandaan komt en de taal spreekt en als diegene zegt dat je het fout hebt toch je zin door gaat drijven, sorry, maar dan word ik dus echt pissig. :sleep
*scheldt zich verrot*

zo, dat ei ben ik ook weer kwijt :sweatdrop
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

Aan school. Ja, alweer (Naja, nogsteeds) ik wil zoooo graag vakantie TT^TT
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
simcooper
Aartsschurk Aartsschurk

Dat mijn caw SUPER IRITEERENT IS ! eerst raak ik al mijn werelden kwijt terwijl ik ze had ge back-upt ( ver van de instal ding ) en nu crasht hij 3 sec voor dat ik wou opslaan ! >.< !
x_X
Snooki
Mest analist Mest analist

Ik erger me dood aan twee bromvliegen die het zicht op mijn televisie terroriseren :S

v Wees blij, ik moet nog 4 weken.

Laatst gewijzigd door Snooki op ma 27 jun 2011, 12:27, 1 keer totaal gewijzigd.

''Forever and Always''
Afbeelding
Jozz
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Dat ik buiten moet werken, en dan vooral MOET en na een tijdje trek je dat echt niet meer. Gelukkig is dat bessen en frambozen plukken in mijn tuin (ja dat is nog veel werk, want mn ouders hebben een winkeltje.)

gisteren heb ik in de boomgaard gewerkt, en toen had ik geen drinken bij, toen ben ik al na 3 kwartier gestopt, k werd al duizelig.

maar goed, niet zoveel zeiken en zo maar weer aan de slag
Ixors
Oplichter Oplichter

^ Het is misschien gezond om eens een pauze te nemen dus zeuren doe je niet echt, water is nodig! :D

Ik vind het zo irritant dat elk drinken meteen superwarm word. Ik vind het zo irritant dat ik blijkbaar zometeen een tekst moet voorlezen maar niemand heeft iets gezegd. Ik vind het zo irritant dat ik tijdens ons dansje een schuifbeweging moet maken en daarbij in de coulissen verdwijn!
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie